atarionline.pl nie dziłający Joystick? - Forum Atarum

Jeśli chcesz wziąć udział w dyskusjach na forum - zaloguj się. Jeżeli nie masz loginu - poproś o członkostwo.

  • :
  • :

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

    • 1: CommentAuthorPawcioo
    • CommentTime9 Feb 2014 zmieniony
     
    Witam, jestem początkującym atarowcem.

    Kilka dni temu postanowiłem wyjąć z piwnicy stare atari 130xe (mojego taty) ze stacją kaset (ca-12) oraz Joystickiem California Access CA Commander.

    Po wgraniu gry RIVER RAID później BOULDER DASH (bez błędów) z magnetofonu oraz wejściu do menu przysiekiem start próbowałem zacząć grać ale po wciśnięciu wszystkich klawiszy na atari (oprócz reset ;) oraz na jou nie mogłem zacząć rozgrywki, cały czas byłem w menu lub włączała się pokazówka gry.

    Tak Więc proszę o poradę jak mogę zacząć grać oraz czy to może być problem nie działającego Joysticka (jak mogę go przetestować?)

    Pozdrawiam
    • 2: CommentAuthorseban
    • CommentTime9 Feb 2014 zmieniony
     
    sprawdziłeś to o czym pisał Sikor: ->link<- ?
    • 3: CommentAuthorPawcioo
    • CommentTime9 Feb 2014 zmieniony
     
    Sprawdziłem i widocznie mam kabel nie łączący przy wtyczce do gniazda (Chociaż nie widać aby był gdzieś przecięty). Na pocztu w ogóle nie reagował. Zaczął dopiero po poruszeniu nim we wszystkie strony.
    Najpierw przetestowałem Klawisz na gałce później okrągły pod nim następnie kierunki góra dół , prawo lewo i te dwa ostatnie w ogóle nie reagowały w teście.
    Jak mogę naprawić ten kabel przy wtyczce gdyż wtyczka jest cała zgrzana i nie rozbieralna. Oraz kierunki prawo lewo które też nie przekazują sygnału.

    Film z testu:
    ->link<-
    • 4: CommentAuthorseban
    • CommentTime9 Feb 2014 zmieniony
     
    Hej!