Ja już wysłałem na 32, 64, 128 i 2x256. Chłopaki z Agendy też coś gotują ;-) Ogólnie jest ponad 200 (!) prac już wysłanych w bardzo różnych kategoriach i od najlepszych programistów, więc konkurencja będzie silna.
Rozumiem dylemat Sun - w potoku 200 prac kolejna jest tylko liczbą w statystyce. Nie chodzi nawet o konkurencję, tylko o to, że przy takim natłoku po prostu część prac zostanie zignorowana przez oglądających. Nie da się w krótkim okresie czasu dokładnie przyjrzeć się tylu pracom. No i czasem warto też wesprzeć mniejsze zloty, na których prac jest mniej.
Niestety, to jest jedyne party na którym są konkursy poniżej 256 bajtów. Stąd tyle prac - wielu uczestników wrzuciło tam swoje prace, które nie miały miejsca na upublicznienie.
Powodzenia Gorgh i Ilmenit. Oglądałam wczoraj, ale na razie ładna muza i background z info. Brawo Ilmenit, gratulacje za 1 miejsce wczoraj. Trzymam kciuki Panowie
256b hi end za chwilę ma się zacząć. 64b nieźle, Ilmenit w kategorii atari na pewno pozamiatał. Jak obejrzałem 32b w tym swoje na tym tle to chyba pora siać marchew :) Po 256b zapewne prócz marchwi zajmę się kartoflami :)
Swietne prace na Atari, ale niektóre z C64 też zrobiły na mnie wrażenie.
I jak zawsze po obejrzeniu takiego compo mam ambiwalentne uczucia: jestem jednocześnie oczarowany i przybity (gdy pomyślę ile mi brakuje do takiego poziomu kodowania) ;)
Zainspirowany przez @ilmenit'a przypomniałem sobie przepis na drzewo z Bajtka (Drzewo to pień z którego wyrasta drzewo w prawo i drzewo w lewo) i zacząłem rysować :) na razie w js: ->link<- - myślicie że udało by się wcisnąć w 256 bajtów na A8?
@szeryf - Twoje Nematodes bardzo ładne i zasłużone wysokie miejsce @mrk - takie drzewo myślę, że bez problemu można by zmieścić w 256, po odrobinie optymalizacji.