atarionline.pl A8 Pico Cart - Forum Atarum

Jeśli chcesz wziąć udział w dyskusjach na forum - zaloguj się. Jeżeli nie masz loginu - poproś o członkostwo.

  • :
  • :

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

    • 1: CommentAuthorzaxon
    • CommentTime28 Sep 2023 zmieniony
     
    Ot, poskładałem sobie. Cart tani jak barszcz. W środku chińskie Rpi.

    Projekt Robin Edwards, ->link<-

    • 2: CommentAuthorKonstantyn
    • CommentTime28 Sep 2023
     
    Przepraszam, jeśli zadam laickie pytanie, nie znam się na komputerach. Czy ten cart jest programowalny i ile taka taniość kosztuje?
    • 3: CommentAuthorzaxon
    • CommentTime28 Sep 2023
     
    Cart jest programowalny przez USB z PC. Po podłączeniu do PC jest widziany jako dodatkowe urządzenie. Można na niego kopiować, zakładać foldery itp.

    Koszty, tanio. Na pewno poniżej 100 PLN (nie wiem ile poniżej ale pewnie sporo) wliczając darowiznę dla autora.
    • 4: CommentAuthorKonstantyn
    • CommentTime28 Sep 2023
     
    Fajne to jest. Jakby co to zamawiam, tylko od razu ulepszoną wersję i po poprawkach, bo zazwyczaj takowe się pojawiają. No dobra, najwyżej dokupię drugiego, jak się pojawi wersja 2.0 z jakimiś bajerami. ;-)
    • 5: CommentAuthorbartgo
    • CommentTime29 Sep 2023
     
    Jeśli byś robił to też jestem zainteresowany, różne carty to fajna sprawa.

    Dobrze jakby były do wyboru kolory obudowy (XL i XE) bo jak rozumiem to nie wejdzie do obudowy Sikora.

    Takie Pi to można zmusić do trudniejszych sztuczek, może jest tu potencjał na jakieś nowe AtariLab albo dodatkową "szynę" dla Atari...
    • 6:
       
      CommentAuthorAlex
    • CommentTime29 Sep 2023
     
    Gdyby to coś miało zaimplementowany np. engine 3D, to można by na to fajne gry pisać ;)
    • 7: CommentAuthortebe
    • CommentTime29 Sep 2023
     
    wymieńcie elektronika który napisał jakikolwiek soft wspomagający tworzenie na jego "fanaberię" ?
    • 8: CommentAuthorbartgo