W tegorocznym konkursie ABBUC gra zdobyła pierwsze miejsce.
- gra wymaga 128KB RAM i komputera w wersji PAL (na NTSC będzie działać, ale będzie miała problemy z płynnością)
- ta wersja zawiera 3 poziomy, o różnej wielkości (maksymalna rozmiar mapy to 128x64 tilesów)
- obsługuje joysticki z dwoma przyciskami , żeby przejść do tego trybu należy grę odpalić drugim fire (pierwszy odpowiada za strzelanie ,a drugi za skakanie)
Dziękujemy, dziękujemy! I gratulacje! tworzysz na Atari gry, które w epoce śniłyby się po nocach wszystkim czytelnikom Bajtka - nie tylko z klanu Atari ;-)
Świetnie zrobione. Podoba mi się dynamika, płynność, no i oczywiście ilość kolorów. Nie mam pojęcia, jak to zostało wyczarowane na małym Atari. Przydałby się jakiś artykuł typu "Ruf in Trouble for Dummies" z przystępnym opisem dla niekoderów, jak to w ogóle możliwe. Gratulacje!
@Shanti wielkie gratulacje, kawał świetnej roboty, sprytnego i precyzyjnego wykorzystania możliwości Atari. Tak się powinno robić gry, jak zwykle Shanti pokazuje że wie o co chodzi:-)
Na Amidze było lepsze:) A tak na poważnie wszystko super tylko brakuje jakiejś dynamicznej muzyki do tego tak jak w pierwowzorze Tak od tematu do dziś pamiętam jak mi szczęka opadła jak zobaczyłem Ruff'N'Tumble na amidze i zagrałem czy emocje przy zagraniu w moją pierwszą grę w życiu czyli River Raid na małym Atari Dziś już kolejne generacje konsol nie wywołują takiego efektu wow jak kiedyś Natomiast cieszy mnie to że mamy takich zdolnych ludzi w kraju na scenie retro bo bym nie miał w co grać;)