atarionline.pl
atarionline.pl Atari
Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
Translate to RSS RSS
ATASCII Compo - 4. edycja z 2024-10-06 19:12 (13)
Gra "Dangerous City" uwolniona! z 2024-10-03 15:49 (22)
Miniaturowe Atari #2 z 2024-09-30 19:15 (13)
Wkrótce "Bubble Bobble" na Atari z 2024-09-27 10:34 (52)
Pokłosie KWAS #34 - Projektowanie cartów Atari z 2024-09-26 20:28 (9)
Nocne Retro Granie w Poznaniu z 2024-09-24 20:35 (1)
O kodowaniu efektów dema na Atari STE z 2024-09-22 15:58 (27)
Co nowego dla Atari Portfolio? z 2024-09-19 19:43 (0)
Najmniejsze Atari cz. II z 2024-09-17 21:07 (4)
Nadlatuje polski sokół! z 2024-09-12 18:44 (16)
Atarowskie maleństwo po raz piąty! z 2024-09-09 18:58 (2)
Pamiętniczek dinozaurowych koderów z 2024-09-05 14:01 (12)
"Mafia" - od zera do supergangstera z 2024-09-03 23:55 (20)
Wkrótce spotkania z 2024-09-02 20:38 (5)
Ankieta dla zainteresowanych efektami w demie z 2024-08-30 17:54 (22)
Autorzy o demie "The Coders' Guide to the Demoscene" z 2024-08-26 14:29 (35)
Przejście gry "Auf Wiedersehen Monty" z 2024-08-26 14:23 (9)
Autorzy "Technical Difficulties" z 2024-08-25 16:58 (9)
Autorzy o "Auf Wiedersehen Monty" z 2024-08-23 20:56 (13)
Demo "The Coders' Guide to the Demoscene" w szczegółach z 2024-08-22 14:27 (4)
«« nowszestarsze »»

Pomocnik/Helper
Gry/Games

Katalog gier (konwencja TOSEC)

Opisy gier
"Old Towers" (Atari ST) opisał Misza (19)
Submarine Commander opisał Kaz (13)
Frogs opisał Xeen (0)
Choplifter! opisał Urborg (0)
Joust opisał Urborg (16)
Commando opisał Urborg (35)
Mario Bros opisał Urborg (13)
Xenophobe opisał Urborg (36)
Robbo Forever opisał tbxx (16)
Kolony 2106 opisał tbxx (3)
Archon II: Adept opisał Urborg/TDC (9)
Spitfire Ace/Hellcat Ace opisał Farscape (8)
Wyspa opisał Kaz (9)
Archon opisał Urborg/TDC (16)
The Last Starfighter opisał TDC (30)
Dwie Wieże opisał Muffy (19)
Basil The Great Mouse Detective opisał Charlie Cherry (125)
Inny Świat opisał Charlie Cherry (17)
Inspektor opisał Charlie Cherry (19)
Grand Prix Simulator opisał Charlie Cherry (16)
«« nowszestarsze »»

Katalog gier (konwencja Kaz)
Aktualizacja: 2024-10-07
Liczba katalogów: 8477, liczba plików: 37049
Zmian katalogów: 66, zmian plików: 100

0-9 A B C D
E F G H I
J K L M N
O P Q R S
T U V W X
Y Z inne
zipCałość 2933 MB


Wewnętrzne/Internals



   Nowinki tworzone dzięki CuteNews
Zapowiedź gry "Assembloids XE"
W najbliższym czasie powstanie Atarowa wersja gry "Assembloids" z C64 opartej z kolei na flashowej gierce "Quartet".

Rozgrywka opiera się na szybkim refleksie gracza, który ma za zadanie jak najszybciej układać twarze z pojawiających się elementów (ćwiartek). Mamy 5 slotów, w centralnym co chwila pojawiają się losowo fragmenty czterech twarzy, które trzeba "rozrzucić" - znaleźć wolne miejsce w jednym z pozostałych slotów i przesunąć tam dany element. Kiedy cztery ćwiartki ułożą się w twarz, miejsce jest zwalniane, a punktacja jest tym wyższa, im bardziej dopasowane do siebie były elementy składowe. Zbyt wolna reakcja lub próba umieszczenia elementu w zajętym polu powoduje utratę życia. A czasu jest oczywiście coraz mniej...



Gra jest szykowana na tegoroczny konkurs ABBUC i powinna być gotowa na koniec sierpnia, natomiast prawdopodobnie będzie mogła być upubliczniona dopiero pod koniec października, po głosowaniu członków ABBUC. Jest w dużej mierze skończona, pozostały jeszcze do zrobienia takie rzeczy jak dopracowanie balansu rozgrywki, opcja pauzy czy graficzne ozdobniki typu wypełnienie pustej ćwiartki panelu gry.


Graficznie mamy do czynienia z pierwszym zastosowaniem w grze na Atari połączenia trybów GR9 i GR8: na przemian (co drugą linię) wyświetlane są piksele 4x1 (16 odcieni szarości) i piksele 1x1 kolorowane duszkami. Dodatkowo użyto też trybu GR11, aby uzyskać wielokolorowe logo na ekranie tytułowym.


Autorzy:

  • Kod: Marek "Xeen" Cora / Agenda
  • Grafika: Adam Wachowski
  • Muzyka & efekty dźwiękowe: Michał "stRing" Radecki / Agenda

    PS. Szukając w sieci śladów wcześniejszego zastosowania takiego połączenia trybów graficznych można się natknąć na wzmianki o łączeniu GR9 i GR8. Jednak wszystko wskazuje na to, że skończyło się na eksperymentach i pojedynczych próbach, które widziało niewiele osób. Trudno znaleźć jakieś konkretne upublicznione prace, a szkoda...

    2013-07-14 20:37 by "Adam"
    komentarzy: 49
  • larek @2013-07-14 22:03:55
    Wygląda i brzmi dobrze :)
    Czekamy na finalną wersję. Brawo!
    Kaczor @2013-07-14 22:06:25
    Fajnie się prezentują te zmiksowane tryby graficzne. Kiedyś, pamiętam że chyba GR.11 nie każdy mógł wyświetlać, zależało od telewizora (ale to chyba był problem w TV z SECAM).
    gorgh @2013-07-14 22:29:23
    dobra robota panowie. Proszę, nie przyjmijcie tego jako krytyki, ale muzyka w trakcie gry jest wg mnie za szybka, nerwowa, ta z c64 bardziej mi pasuje.
    Philsan @2013-07-14 22:36:03
    Cool!
    the fender @2013-07-14 22:43:49
    Ciekawe, ciekawe ... :)
    s2325 @2013-07-14 22:44:32
    Czołówka wygląda mi na kogel mogel Chaos Engine + Speedball podlane trochę niepasującą muzyką brzmiącą typowo atarowo. Nie mówię, że to źle, ale takie klimaty mi nie pasują do tego komputera. Choć coś nowego lepsze niż Tetris czy PacMan.
    tdc @2013-07-14 22:45:20
    Fajnie się zapowiada!

    A grafika tych twarzy jest rewelacyjna - bardzo mi artystycznie podchodzi - super robota! A tryb ciekawy i fajnie wykorzystany.

    Natomiast tempo muzyki mi nie przeszkadza ;)
    xeen @2013-07-14 22:51:23
    zaprezentowano zaledwie wycinki utworów z title i main - zwłaszcza podczas rozgrywki muzyka ma kilka fajowych przejść i filmik nie oddaje tego bo nie może :) Jestem subiektywny, ale ciekawy jestem opinii po pełnej wersji :)
    gorgh @2013-07-14 22:55:16
    noooo, grafika jest mega!
    gorgh @2013-07-14 22:56:48
    muzyka zreszta też jest ok, tak abstrahując
    Bluki @2013-07-14 23:03:16
    Grafika wygląda super. Muzyka na czołówce dobra, ale już w czasie gry rzeczywiście zbyt szybka, nerwowa.
    Adam @2013-07-14 23:07:32
    @s2325 No cóż, tkwisz w przeszłości tak mocno, że pewnie trudno Ci zaakceptować na małym Atari coś, co nie przypomina gier z Twego dzieciństwa... Porównanie do grafiki gier z Amigi czy Atari ST potraktuję jako komplement :) Pozdrowienia
    s2325 @2013-07-14 23:18:57
    Zmieniłem muzykę na czołówce by bardziej dopasować ją do tego co widzimy, wiem, że na Atari to tak nie da rady: http://www.youtube.com/watch?v=lb-wC5X-t...
    ooz/Agenda @2013-07-14 23:21:06
    Wooow!
    Wygląda zajefajnie. Pamiętam Xeen, jak mówiłem że osobiście
    nie zmierzyłbym się z Ilkke , ale Adam dał 110% czadu.
    Brawo panowie!
    Adam @2013-07-14 23:28:11
    @s2325 Ciekawy pomysł, ale chyba faktycznie nie da rady...
    xxl @2013-07-14 23:32:55
    polaczenie trybu gtia i gr.8 wyglada ciekawie. nie ma programu do edycji grafiki w takim trybie, ciekawe jak sobie grafik radzil.
    wieczor @2013-07-14 23:51:24
    Moim zdaniem muza jest świetna i świetnie pasuje do gry. Co do pasowania do komputera: Atari XL/XE to naprawdę nie jest 2600 i gry z pierwszej połowy lat 80-ych do niego raczej nie pasują. Zresztą można obejrzeć gry z początkowego okresu C-64 i nie są takie ładne i efektowne jak późniejsze. Po prostu na Atari późniejszego okresu w ogóle nie było, albo objawił się dwoma, trzema może grami naprawdę wykorzystującymi jego możliwości.

    A co do tego, co brzmieniowo na Atari da radę a co nie... to temat jest jeszcze otwarty ;)
    Adam @2013-07-14 23:56:30
    @Ooz Dzięki :) Myślę, że spokojnie stawiłbyś czoło Ilkkemu ;)

    @xxl Tak, było dużo dłubaniny. Najpierw bazowy obrazek w GR9 w G2F (co druga linia), potem w zwykłym Paincie dorysowywanie hiresu, następnie przerzucanie tego z powrotem na raty (na dwie raty: oddzielnie hires, oddzielnie lowres) do G2F do pliku MIC. Było dużo poprawek, przy większych przechodziłem znowu do Painta i z powrotem, więc mnóstwo godzin na to poszło. Małe poprawki robiłem bezpośrednio w G2F ustawiając sobie w razie potrzeby tryb GR8 lub GR9 (dla całego obrazka).

    Może Tebe by się zainteresował obsługą łączenia trybów co druga linia w G2F? :)

    @wieczor OK, w takim razie kwestię "co się da zrobić muzycznie na Atari" zostawiam specjalistom z tej dziedziny. Ja ze swej strony będę co jakiś czas eksplorował mało wykorzystywane możliwości graficzne :)
    Adam @2013-07-15 00:07:28
    A, jeszcze zerknijcie na ten wątek z 2009 roku:
    http://atarionline.pl/forum/comments.php...

    Seban pisze:
    "Tryb z którym walczy Gonzo i inne podobne miksowania trybów były wykorzystanie w moim oprogramowaniu do Video Interface firmy Mirage :) (...) Program nazywał się multi-vif. Niestety nie mogę wam pokazać efektów jego pracy ponieważ mam jedyny egzemplarz VIF który posiadam jest uszkodzony. (...)
    Jeżeli ktoś z was ma VIDEO interface niekoniecznie sprawny, proszę niech zrobi jego fotkę jego środka. Będę mógł uruchomić ten co mam i pokazać zrzuty w trybach podobnych do tego z stworzył Gonzo (np. 9+8)."

    Ktoś używa/używał tego VIF-a i oprogramowania do niego?
    adv @2013-07-15 00:32:38
    Grafika jak z Amstrada. Wiedziałem, że nie będzie tylko powtórek z rozrywki, ale to jest lepsze, niż to, czego się spodziewałem.
    tebe @2013-07-15 07:58:19
    G2F nie wspiera trybów interlace, jedynie AIS, z kolei AIS nie wspiera trybu HiRes
    xxl @2013-07-15 08:08:37
    ale to nie jest tryb interlance
    Piesiu @2013-07-15 09:19:05
    No ładne cacko :). Brawo Panowie!
    Rastan @2013-07-15 09:19:06
    Fajne. Kombinacja trybów graficznych dała bardzo dobry rezultat końcowy.
    0xF @2013-07-15 09:27:18
    Tryby hires i GR.9 potrafi mieszać edytor ICE, którego autorem jest Synthpopalooza. Konkretnie obsługuje interlace w trybach znakowych, w tym GR.0 z GR.0 w trybie GTIA 9. Taki tryb nazywa się MIN 0. W zeszłym tygodniu wprowadziłem jego obsługę do FAIL.
    xxl @2013-07-15 09:50:37
    ja na filmiku widze tryb zlozony z lini trybu GTIA i trybu $0F ANTICa bez interlance. jak jest w rzeczywistosci ?
    xeen @2013-07-15 09:58:57
    nie ma interlace - czyli mózgotrzepa - jak to rozumiem :) To o czym pisze Tebe i 0xF to jak mniemam inne tryby.
    co druga linia jest GTIA, co druga hires + PMG. nie ma nic więcej, nic nie miga.

    w kwestii narzędzia - można by zrobić prosty konwerter PNG-MIC dla tego trybu, przez co grafik używałby jakiegokolwiek narzędzia, ale sam pilnowałby spójności z ograniczeniami. Podkolorowanie PMG wtedy to już niestety ręczna dłubanina kodera
    Adam @2013-07-15 10:06:35
    To nie jest MIN 0, ani inny migający interlace polegający na wyświetlaniu w tym samym miejscu na przemian pikseli w dwóch różnych trybach, przez co otrzymujemy złudzenie większej liczby kolorów (i ból oczu po jakimś czasie ;) ). Tu jest zastosowane proste zmienianie trybu co linia, bez nakładania na siebie pikseli i bez żadnego migania.
    tebe @2013-07-15 11:16:53
    wygląda miodzio kolorowo :)
    Ilmenit @2013-07-15 11:25:31
    "można by zrobić prosty konwerter PNG-MIC dla tego trybu"

    Już jest dostępny w tym wątku:
    http://atarionline.pl/forum/comments.php...
    Ilmenit @2013-07-15 11:29:30
    Ok, nie doczytałem. Gr.8 w PicMixerze nie ma. Ale prosto można by dodać ;)
    mono @2013-07-15 16:56:28
    Bardzo ładne. Szkoda, że taki tryb sporo czasu zabiera na przełączanie GTIA. Trzymam kciuki za ABBUCa.
    vdl @2013-07-15 16:58:15
    Piszcie do Eru. Lepix po drobnych przerobkach moglby wspierac taki tryb...
    Adam @2013-07-15 16:59:12
    Fajnie, czyli rozumiem, że szybko dodasz? ;)
    Adam @2013-07-15 17:00:05
    (moja ostatnia wypowiedź była do Ilmenita)
    seban @2013-07-15 17:00:50
    Bardzo mi się podoba :) W końcu zrywamy z jakimiś szablonami i "starą szkołą", bardzo dobrze że coś się zmienia i powstaje coś nowego odmiennego! Tak trzymać Panowie! Gratuluję!

    ps) może jednak ktoś ma zdjęcie wnętrza VIF-a :) to bym doprowadził ten egzemplarz który posiadam do porządku? :)
    Ilmenit @2013-07-15 17:02:13
    @Adam
    Mogę dodać, ale skoro gra jest na ukończeniu, to nie wiem, czy warto...
    Adam @2013-07-15 17:15:55
    @seban
    I będziesz miał wtedy do pokazania jakieś swoje dawne próby GR9+8, tak? :)

    @Ilmenit
    Bardzo warto, jeszcze cała pusta ćwiartka panelu gry jest do zagospodarowania. Pliz help.
    Adam @2013-07-15 17:24:01
    Zresztą mam nadzieję, że ktoś jeszcze sięgnie po ten tryb, jak już będzie jakieś narzędzie.
    seban @2013-07-15 17:53:37
    @Adam: postaram się poszukać jakichś plików, na pewno coś zostało na dyskietkach. Tylko gdzie ja to mam? ;/ W pudełku w którym mam opisane dyskietki nie ma ;/ Zostaje jeszcze pudełko dyskietek bez żadnego opisu, wtedy człowiek był młody i sądził że umiejętność pamiętania i rozpoznawania co jest na której dyskietce tylko po kolorze koperty lub napisie typu Temp#34 zostanie na całe życie :) jakże jednak się człowiek mylił :)

    To samo mam ze swoimi źródłami starymi, są tak nieczytelne i sam zastanawiam się co miałem na myśli 20 lat temu pisząc takie bzdury :) dziś wychodzi na to że warto "zassemblować" kod, po czym wejść do monitora i oglądać zdeasemblowany kod, jest czytelniejszy :) bo np. w połowa kodu wygląda tak:

    obla dta c'#&(*kjhsplklajLvD*'
    hex dta c'ha&^!*ka#$&'

    QA miał strasznie mały bufor na kod, a do tego miał problemy z "ICL", więc najczęściej używane procki zamieniało się na "DTA C", ba... każdy z nas nawet posiadał konwerter bin->dta :P

    Jak teraz na to patrzę to nie jestem w stanie uwierzyć że człowiek był wstanie funkcjonować w taki sposób :P
    xeen @2013-07-15 19:36:55
    jeżeli Ilmenit doda ten tryb do swojego konwertera to super - nie mogę doczekać się eksperymentów, jednak obawiam się, że i tak grafik będzie chciał ręcznie dziergać i korygować (zwłaszcza hiresowe linie)- czyli póki co zostanie przełączanie się w g2f lub trzeba by dorobić coś dodatkowo o czym pisałem lub poczekać na wieści od vdl/eru ;)

    tak jak pisze mono - tryb sporo kosztuje, ciekawy jestem jakby wypadła przeplatanka gr.15 i gr.8 (nie trzeba DLI)
    seban @2013-07-15 19:59:07
    Xeen, wydaje mi się że przeplatanka 15/8 tez by mogła kosztować (np. jeżeli chciałbyś mieć inne kolory w trybie 15 a inne w trybie 8. Natomiast jeżeli jakoś by się udało sensowną wspólną paletę mieć dla obu trybów, to wtedy a i owszem kosztowałoby tyle to zwykły tryb, tyle że musiałoby to być chyba spore wyzwanie dla grafika :)
    Ilmenit @2013-07-15 23:02:24
    Wrzuciłem do PicMixera gr.8 testowo:
    http://atarionline.pl/forum/comments.php...
    Adam @2013-07-17 22:02:31
    @Seban
    I jak, czy to zdjęcie z wątku na AtariAge wystarczy? Uruchomisz swego VIF-a? :)
    http://atariage.com/forums/topic/214320-...
    xmgatz @2013-07-17 22:27:23
    Pięknie to wygląda.
    seban @2013-07-18 02:39:19
    Hej!

    Jak najbardziej tak :) Już podziękowałem człowiekowi za udostępnienie fotki. Ależ w Polsce mamy dziwne zwyczaje... ten interface ma parę osób w PL, żadnej się nie chciało zrobić tego zdjęcia od paru lat ;) (możesz poszukać kilku moich próśb na forum AtariArea), a teraz nagle gość z zagranicy bez problemu robi fotę wyśmienitej jakości, i to tylko dzięki temu że ten sprzęt wpadł w jego ręce.

    pozdrawiam
    Seban
    seban @2013-07-18 16:26:52
    scalak jak był niedostępny wtedy (lata '90) tak jest i teraz ;/ nie dość że jest totalnie niedostępny to jeszcze nie ma śladu po jakiejkolwiek dokumentacji do niego ;/ chodzi o SN49LS704.
    seban @2013-07-18 16:28:37
    jeszcze sprawdziłem na ebay, coś jest ale w cenach zaporowych :P będę czekał na jakąś lepsza okazję.
    Adam @2013-10-19 17:57:46
    A tutaj filmik z wersji dokończonej, wysłanej na konkurs ABBUC:
    http://www.youtube.com/watch?v=JCHbC3Xcs...
    nickname
    e-mail / website (opcjonalnie)
    Aktualne tematy
    Problem Jasia cover (92)
    ostatni: 10-10-2024 02:15, kamilos78
    ACSI2STM / 1040 STE / TOS 1.06 - ... (22)
    ostatni: 09-10-2024 23:44, hawix
    SID i POKEY (695)
    ostatni: 09-10-2024 22:51, nogorg
    Filterek do Blizzarda (99)
    ostatni: 09-10-2024 22:47, jhusak
    Zmiany w bazie gier, dem, użytków (951)
    ostatni: 09-10-2024 20:51, Kaz
    Gra "TONY" (416)
    ostatni: 09-10-2024 19:56, rafaldudek
    Doom na lampce i nie tylko (9)
    ostatni: 09-10-2024 16:25, Cyprian
    MultiCLK Module for Atari 8-bit (15)
    ostatni: 08-10-2024 20:03, mono
    STe enhanced games (47)
    ostatni: 08-10-2024 15:16, Konstantyn
    [K] Monitor LCD S-Video (4)
    ostatni: 08-10-2024 12:30, sun
    Informacje o Graph2Font (G2F) (105)
    ostatni: 08-10-2024 08:45, Vidol
    ACC - Atari Cracov Conference 1993 (1)
    ostatni: 08-10-2024 02:55, Kaz
    Troche AMIGOWO.. ale prawie "ATAR... (37)
    ostatni: 08-10-2024 00:26, rafaldudek
    ADDA pliki (3)
    ostatni: 07-10-2024 14:20, insert
    Nowe gry na Atari (236)
    ostatni: 07-10-2024 12:42, zbylu

    Kategorie Forum Atarum

    Użytkowników: 2834
    Ostatnio zarejestrowany: CpjJwWHV
    Postów ostatniej doby: 37

    Spotkania i zloty / Meetings & Parties

    Najbliższe imprezy
    link do naszych spotkań online, zapraszamy do odwiedzenia kanału zoom również przez kod QR:

    KWAS

    Kalendarz AOL


    Społeczność/Community


    Rozmawiali
    Wywiad z Mariuszem Jaroszem i Kaz (13)
    Wywiad Dracona z Mr. Bacardim i Kaz (15)
    Tomasz Dajczak i Kaz (22)
    Lech Bąk i "Świat Młodych" i Kaz (26)
    Michał "Mike" Jaskuła i Kaz (30)
    F#READY i Dracon (22)
    Daniel „Arctus” Kowalski i Dracon (25)
    KATOD i TDC (15)
    Mariusz Wojcieszek i "Adam" (17)
    Romuald Bacza i Ramos (16)
    Śledzenie Amentesa i Larek (9)
    Leszek Łuciów i Charlie Cherry (17)
    TO JUŻ ZA TOBĄ: rozmowa z Bobem Pape i cpt. Misumaru Tenchi (39)
    Rob Jaeger i Emu (53)
    Jacek "Tabu" Grad i Dracon (0)
    Alexander "Koma" Schön i Kaz (0)
    Maciej Ślifirczyk i Charlie Cherry (0)
    Jarek "Odyniec1" Wyszyński i Kaz (0)
    Marek Bojarski i Kaz (0)
    Olgierd Niemyjski i Ramos (0)
    «« nowszestarsze »»

    Stragan
    Nowe, pojemniejsze RAM-Carty oferuje Kaz (21)
    "mouSTer" czyli myszka ST oferuje Kaz (30)
    Atari USBJoy Adapter oferuje Jakub Husak (0)
    Programy: Kolony 2106 oferuje Kaz (7)
    Sprzęt: rozszerzenia oferuje Lotharek (87)
    Gadżety: naklejki, pocztówki oferuje Sikor (11)
    Sprzęt: cartridge RAM-CART oferuje Zenon (7)
    Miejsce na drobne ogłoszenia kupna/sprzedaży oferuje Kaz (58)
    Sprzęt: interfejs SIO2IDE oferuje Piguła (0)
    Sprzęt: interfejs SIO2SD oferuje Piguła (50)

    Użytki/Utils
    Sprzęt/Hardware

    Wynalazki
    Atari i Bluetooth napisał Kaz (34)
    SIO2PC-USB napisał Larek (45)
    Nowe SIO2SD napisał Larek (0)
    SIO2SD w CA12 napisał Urborg (12)
    Ratowanie ATMEL-ów napisał Yoohaas (12)
    Projektowanie cartów napisał Zenon (12)
    Joystick do Atari napisał Larek (54)
    Tygrys Turbo napisał Kaz (11)
    Testowałem "Simple Stereo" napisał Zaxon (5)
    Rozszerzenie 1MB napisał Asal (20)
    Joystick trzyprzyciskowy napisał Sikor (18)
    Moje MyIDE oraz SIO2PC na USB napisał Zaxon (16)
    Jak wykonać płytkę drukowaną? napisał Zaxon (26)
    Rozszerzenie 576kB napisał Asal (36)
    Soczyste kolory napisał scalak (29)
    XEGS Box napisał Zaxon (13)
    Atari w różnych rolach napisał Różyk (9)
    SIO2IDE w pudełku napisał Kaz (5)
    Atari steruje tokarką napisał Kaz (15)
    DarkMouse napisał Kaz (7)
    «« nowszestarsze »»