Zapomniane hasło?   Poproś o członkostwo
|
||
nowsze | starsze |
«« nowsze | starsze »» |
0-9 | A | B | C | D |
E | F | G | H | I |
J | K | L | M | N |
O | P | Q | R | S |
T | U | V | W | X |
Y | Z | inne |
Silly Venture 2k17 – invitka na… C-64! |
No i stało się! :) Na odbywającym się w ten weekend demoparty "Deadline" w Berlinie została zaprezentowana czwarta już invitka na zbliżające się wielkimi krokami atarowskie Silly Venture 2k17! Dlaczego akurat platforma Commodore? Pomijając wątki związane z konstruktorami C-64 i Atari ST (wspólny "ojciec" obu platform – Shiraz Shivji), chcieliśmy w ten sposób uhonorować kolegów ze sceny C-64, którzy od lat i tak w mniejszej czy większej grupie przyjeżdżają na nasze party, a nawet biorą udział w compo wystawiając prace na naszą platformę. Dodatkowym smaczkiem jest fakt, że invitkę zakodował atarowski koder – Gorgh. Za grafikę (oprócz logo Atari na pierwszym screenie) odpowiada płeć piękna, znana na scenie C-64 jako Mermaid z Norwegii, natomiast za muzykę MCH (muzyk z Polski, wystawiający swoje prace na wielu platformach, w tym XL/XE oraz ST/STe). Bezpośredni download do invitki: link Serwis POUET.NET: link Organizator SV2k17 zwraca się z prośbą o dopisywanie się do listy obecności oraz o wysłanie drogą mailową (lub za pośrednictwem wiadomości prywatnej na FB) informacji odnośnie planowanych prac na compo. Strona eventu: www.sillyventure.eu Kolejne invitki jeszcze w tym miesiącu! 2017-10-01 12:48 by Grey
komentarzy: 13 |
CePumpkin @2017-10-01 15:24:48 |
tdc @2017-10-02 01:41:43 |
xeen @2017-10-02 07:08:07 |
grey / mystic bytes @2017-10-02 08:28:48 |
mono @2017-10-02 11:08:34 |
gorgh @2017-10-02 12:09:57 |
szeryf @2017-10-02 15:29:25 |
gorgh @2017-10-02 15:39:20 |
szeryf: robisz procedurę sortującą sprite'y- po prostu po tablicy wysokości sprajtów sprawdzasz czy kolejność jest od najwyżej położonego do najniżej położonego- wystarczy wywołać 1-2 na ramkę. Potem wywołujesz przerwanie IRQ $d012 (które odpowiada przerwaniu DLI na Atari) , wywołujesz je tyle razy ile razy więcej chcesz mieć sprajtów. Bierzesz z tablicy pozycji Y wysokość 9 sprajta, odejmujesz kilka linii i wpisujesz do $D012. W przerwaniu stawiasz 8 sprajtów w kolejności tak jak były posortowane. Ja zastosowałem metodę wywoływania przerwania co 4 duszki, bo inaczej mi one bardziej mrygały. Ot i cała filozofia :) |
mgr_inz_rafal @2017-10-02 22:33:56 |
xeen @2017-10-03 06:39:04 |
gorgh @2017-10-03 13:03:05 |
szeryf @2017-10-03 14:54:00 |
MKM/Lamers @2017-10-03 21:48:10 |
«« nowsze | starsze »» |
1. Biuro |
2. Grafika |
3. Muzyka |
4. Programowanie |
5. Magnetofon |
6. Stacja dyskietek |
7. DOS-y |
8. ROM-y |
9. Rozne |
A. Schematy |
B. Emulatory |
C. Edukacyjne |
D. Komunikacja |
E. Diagnostyczne |
F. Archiwizowanie i kompresowanie |
!info |
Z. Inne platformy |
«« nowsze | starsze »» |