Zapomniane hasło?   Poproś o członkostwo
|
||
0-9 | A | B | C | D |
E | F | G | H | I |
J | K | L | M | N |
O | P | Q | R | S |
T | U | V | W | X |
Y | Z | inne |
Radioactive Shit Happens |
Weekendowy Game Jam na Festiwalu Komiksu i Gier w Łodzi zaowocował jedną pozycją na małe Atari. Gra Radioactive Shit Happens została stworzona przez Arkadiusza "Nosty" Staworzyńskiego, przy muzycznym współudziale Michała "Mikera" Szpilowskiego. Tematem przewodnim konkursu była raidioaktywność. Autor wybrnął z tego następująco: Zrobiłem prostą zręcznościówkę, w której superwoman broni miasta przed zalewem zmutowanych obcych. Ci nie dość, że straszą mieszkańców, to robią radioaktywną kupę, która po paru sekundach wybucha niszcząc fragment miasta. Dlatego należy przeganiać obcych, a jeśli któryś zdąży zrobić kupę, to ją zutylizować zanim wybuchnie. Fire nie używamy. 8 wybuchniętych kup to game over. Oczywiście balans jest kiepski i sporo rzeczy trzeba by dopracować. Ale pamiętajcie przy ocenie, że gra powstawała w 48 godzin. W konkursie wystawiono 18 gier (16 na PC, 1 planszówka, 1 na Atari i 1 na C64 poza konkursem). Opisywana gra zajęła wysoką, drugą lokatę. Plik do pobrania stąd. Gratulujemy i życzymy miłego odbioru! :) 2014-10-05 22:10 by Xeen
komentarzy: 37 |
xeen @2014-10-05 22:22:50 |
wieczór @2014-10-05 22:32:33 |
Adam @2014-10-05 22:36:46 |
adv @2014-10-05 22:38:35 |
Tenchi/Modern Crusaders @2014-10-05 22:40:51 |
wieczór @2014-10-05 22:46:10 |
No, ale powstała od zera w 8 godzin! Można rozwinąć, można. Np. urozmaicić chodzenie uwzględniając otoczenie (bo na razie krajobraz robi za tło), więcej lokacji, dać jakąś funkcję okrętowi podwodnemu... Dużo można :) Ale start i czas jest, przyznasz, imponujący :) Chętnie bym zobaczył tę gierkę na C64 co była wystawiona poza konkursem |
Tenchi/Modern Crusaders @2014-10-05 23:01:27 |
Lhuven @2014-10-05 23:03:56 |
larek @2014-10-05 23:04:45 |
jhusak @2014-10-05 23:25:21 |
jhusak @2014-10-05 23:25:59 |
the fender @2014-10-06 08:05:36 |
as... @2014-10-06 11:15:49 |
nosty @2014-10-06 11:37:34 |
Dziękuję Wszystkim za miłe słowa :) @wieczór - gra powstała w 48 godzin a nie w 8 ;) z czego połowę zajęło mi pikselowanie. Mechanika w sumie banalnie prosta, tylko ciężko było nie pogubić się w przerwaniach multilikujących duszki i kolory. @Adam - faktycznie inspirowaly mnie prace mgr inż. ;) oraz kolorowe gry Activision. @Larek - bardzo brakowało mi grafika. Potencjał kolorów absolutnie nie został wykorzystany. Superwoman nie jest goła! Jak się przyjrzycie to dostrzeżecie, że ma kombinezon w kolorze różowo-cielistym ;) Jest zrobiona z 2 nałożonych duszków, więc kolor ubrania wyszedł taki a nie inny. Ogólnie: gra jest aktualnie prawie niegrywalna. Ale widze w niej potencjał na dobrą zręcznościówkę. A skoro Tenchi też to widzi, to znaczy że warto popracować ;) Dodam: - licznik czasu gry (jako miernik progresu) - bonusy zbierane i wykorzystywane podczas gry (przyspieszenie, spowolnienie obcych, wysadzenie wszystkich kup) - poprawiony balans - zwiększenie liczby możliwych obcych i przede wszystkim urozmaicenie ich ruchów - poprawienie grafiki i wykorzystanie animacji tła (na fontach) jako rozpraszaczy zwiększających się w miarę gry Chcę to zrobić w ciągu tygodnia. Jeśli macie jakieś propozycje, pomysły do poproszę. |
mono @2014-10-06 11:54:34 |
jury @2014-10-06 12:14:10 |
No i mamy kojelną grę z tematem gówna :) Gratulacje 2giego miejsca :)
A gdzie tam monopol, mało śledzę tą platformę, ale przed magistrem kojarzę, że Koala też miewał tego typu zapędy, choćby "Gówno spadające w dół". Co zrobić, na gównianą platformę tak już widać musi być, hiehie. |
mgr_inz_rafal @2014-10-06 13:23:36 |
Axi0maT @2014-10-06 13:46:55 |
Wyglada calkiem przyzwoicie. Gratulacje za drugie miejsce! Z propozycji to az sie prosi zeby wykorzystac Fire. Proponuje jakies bonusy a przede wszystkim bron - niekoniecznie strzelajaca, ale cos co by pomagalo przepedzac kosmitow "kierunkowo" (na wskazanym przez kierunek niewielkim obszarze). Bonus jest bonus - trwa chwile, wiec mozliwosci jest wiele. |
-tbxx- @2014-10-06 13:54:13 |
adv @2014-10-06 16:48:11 |
stRing @2014-10-06 17:28:12 |
wieczór @2014-10-06 18:14:32 |
xxl @2014-10-06 18:17:28 |
Bolo @2014-10-06 19:13:15 |
KubalasaBliskomorski @2014-10-07 10:37:32 |
adv @2014-10-07 13:40:47 |
wieczór @2014-10-07 14:02:19 |
mbgarda @2014-10-07 15:28:24 |
s2325 @2014-10-07 16:31:57 |
adv @2014-10-07 16:48:38 |
nosty @2014-10-07 17:36:24 |
Jak się bawić to się bawić :) W tym roku nie zrobiłem jeszcze żadnej gry na Atari. Wstyd się było w Częstochowie pokazać. Także challenge accepted ;) Może na SV uda się przygotować sensowną grę. Tyle że myślałem o grze nie levelowej, ale "bez końca" gdzie miernikiem postępu byłby licznik czasu przez jaki gracz utrzymał się na planszy. Chociaż... można w tej konwencji zrobić 3 tła z różnymi obcymi. Zobaczymy. Mimo Waszych pozytywnych uwag, uważam, że grafika jest na 3- :P Tzn: W niektórych obszarach nie jest wykorzystany max kolorów jakie są do dyspozycji. Nie jest też zupełnie wykorzystany 5 duszek (czyli pociski). Grafika nie jest składana z fontów w envisionPCreborn, a nie rysowana w G2F. Cała plansza jest zrobiona z jednego zestawu znaków, w którm połowę znaków mam niewykorzystanych! To niedopuszczalne marnotrawstwo. Dobry grafik zrobiłby z tego cudo, uwzględniając, że tło jest tylko tłem i może być dowolnie narysowane. |
nosty @2014-10-07 17:37:45 |
bob_er @2014-10-07 19:21:17 |
sOnar @2014-10-08 00:21:56 |
STC @2014-10-08 21:01:24 |
Świetnie, że aż drugie miejsce. Dobrze, że ta gra ma dobrą wizje na przyszłość. Kobieta główną bohateką :D Szkoda, że nie ma zamku z piasku na tej plaży. Ostatni raz byłem 10 lat temu na Festiwalu Komisku i nie tworzyło się tam wtedy gier :) Pomógłbym gdyby mnie było stać na wyjście, miałem ok 30 minut drogi na FK. |
xeen @2014-10-09 22:38:17 |
KubalasaBliskomorski @2014-10-12 20:58:43 |
«« nowsze | starsze »» |
1. Biuro |
2. Grafika |
3. Muzyka |
4. Programowanie |
5. Magnetofon |
6. Stacja dyskietek |
7. DOS-y |
8. ROM-y |
9. Rozne |
A. Schematy |
B. Emulatory |
C. Edukacyjne |
D. Komunikacja |
E. Diagnostyczne |
F. Archiwizowanie i kompresowanie |
!info |
Z. Inne platformy |
«« nowsze | starsze »» |