atarionline.pl
atarionline.pl Atari
Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
Translate to RSS RSS
Zbigniew Kasprzycki - współtwórca Polskiego Logo z 2024-03-15 22:25 (4)
"Zoltar Cosmic Pirates" w sieci z 2024-03-15 12:21 (6)
KWAS #32 z 2024-02-16 00:08 (39)
Która kolorystyka okładki lepsza? z 2024-02-11 18:30 (36)
Demo gry "Tony: Montezuma's Gold z 2024-02-05 21:09 (53)
Wywiad z Mariuszem Jaroszem z 2024-01-31 11:43 (12)
Nachodzi "Cosmic Hero 2" z 2024-01-28 06:27 (21)
Miniaturowe Atari (FPGA) z 2024-01-26 11:46 (14)
Światowa premiera "Cyborg Warriors"! z 2024-01-17 18:38 (40)
Grel #2 już dostępny! z 2024-01-11 19:21 (29)
Śmierć śmieciom! z 2024-01-06 21:23 (30)
Nowy program kopiujący "Microcop 61KB" z 2024-01-02 17:29 (25)
Wywiad Dracona z Mr. Bacardim z 2023-12-30 19:11 (12)
I po świętach! Kręcimy kołem z 2023-12-28 00:59 (13)
Wesołych Świąt 2023! z 2023-12-23 12:36 (18)
Silly Venture 2023 WE za nami z 2023-12-13 09:16 (17)
Pisma "Atari Fan 8" oraz "Grel 2" z 2023-12-07 17:32 (12)
From PLATO to Fujinet z 2023-11-25 23:16 (12)
Nowy ASAP i RECOIL z 2023-11-23 12:05 (8)
Zapowiedź gry "Goldaktari" z 2023-11-08 02:14 (10)
«« nowszestarsze »»

Pomocnik/Helper
Gry/Games

Katalog gier (konwencja TOSEC)

Opisy gier
"Old Towers" (Atari ST) opisał Misza (19)
Submarine Commander opisał Kaz (11)
Frogs opisał Xeen (0)
Choplifter! opisał Urborg (0)
Joust opisał Urborg (16)
Commando opisał Urborg (35)
Mario Bros opisał Urborg (13)
Xenophobe opisał Urborg (36)
Robbo Forever opisał tbxx (16)
Kolony 2106 opisał tbxx (2)
Archon II: Adept opisał Urborg/TDC (9)
Spitfire Ace/Hellcat Ace opisał Farscape (8)
Wyspa opisał Kaz (9)
Archon opisał Urborg/TDC (16)
The Last Starfighter opisał TDC (30)
Dwie Wieże opisał Muffy (19)
Basil The Great Mouse Detective opisał Charlie Cherry (125)
Inny Świat opisał Charlie Cherry (17)
Inspektor opisał Charlie Cherry (19)
Grand Prix Simulator opisał Charlie Cherry (16)
«« nowszestarsze »»

Katalog gier (konwencja Kaz)
Aktualizacja: 2024-03-16
Liczba katalogów: 8377, liczba plików: 36679
Zmian katalogów: 0, zmian plików: 0

0-9 A B C D
E F G H I
J K L M N
O P Q R S
T U V W X
Y Z inne
zipCałość 2817 MB


Wewnętrzne/Internals



   Nowinki tworzone dzięki CuteNews
Wyniki konkursu ABBUC 2019

Poniżej prezentujemy zgłoszenia oraz wyniki z tegorocznego konkursu programistycznego niemieckiego klubu ABBUC, zrzeszającego miłośników 8-bitowego Atari z całego świata. Klasyfikację miejsc ogłoszono dzisiaj w Herten na dorocznym walnym zgromadzeniu klubu. Łącznie startowało 8 gier i 2 programy użytkowe. Głosowano w ten sposób, że można było przypisać każdemu programowi niezależną ocenę (w skali od 0 do 10).

Postaramy się aktualizować treść w miarę publikowania kolejnych produkcji. Przypomnijmy, że to do autorów należy decyzja o ewentualnej publikacji dla osób spoza klubu.

Dziękujemy wszystkim uczestnikom, gratulacje dla zwycięzców!


  • miejsce 1. (351 pkt): Dungeon Hunt II

  • Gra z gatunku dungeon crawler, rozgrywka i grafika są odrobinę ulepszone, natomiast różnice są niewielkie, gra się bardzo podobnie jak w pierwszej części z 2014 roku.




    Instrukcję gry w postaci PDF-a można pobrać stąd.

    Autorzy: Jim „Jacobus” Wilkinson, Daniel Wilkinson, Bob Follett




  • miejsce 2. (343 pkt): Castle Defender, plik XEX

  • Gra typu tower defense skonwertowana z komputera BBC Micro, której zapowiedź prezentowałem kilka miesięcy temu.




    MatoSimi opisał na swoim blogu historię powstawania tej gry, wpis można znaleźć tutaj.

    Wersja Atari:
    Kod: Martin "MatoSimi" Simeček
    Grafika tytułowa: Piotr "Piesiu" Radecki
    Muzyka: Michał "stRing" Radecki




  • miejsce 3. (315 pkt): Multi10, plik można znaleźć w magazynie FLOP 64

  • Równolegle rywalizuje ze sobą od 2 do 4 osób (gra wspiera multijoy), zabawa polega na układaniu na swojej planszy pojawiających się klocków, tak aby zmaksymalizować wynik: punktowane jest wypełnienie 10 pól w pionie lub w poziomie.



    Kod: Frantisek "Fandal" Houra,
    Muzyka (również w stereo): Marek "Poison" Pesout,
    Logo: Conan, Hein.




  • miejsce 4. (304 pkt): Train 3, plik XEX


  • Trzecia część gry łączącej elementy zręcznościowe i logiczne. Zaczynamy z 3 życiami i mamy pokonać 25 nowych poziomów.



    Pomysł, muzyka, efekty dźwiękowe, grafika, poziomy: Petr "HardCore" Postava
    Silnik gry w CC65/CA65: Michael "Baktra" Kalous




  • miejsce 5. (254 pkt) ATR Maker Deluxe


  • Pliki na GitHub.

    Autor programu: E474


  • miejsce 6. (247 pkt) ATFile v1.1

  • Menedżer plików napisany w Turbo Basicu XL.

    Autor: Holger Bommer


  • miejsce 7. (245 pkt) Full House Poker

  • Poker na małe Atari.



    Autor gry: Florian Dingler



  • miejsce 8. (239 pkt): 601F (czyli Golf), plik XEX


  • Golf w rzucie 3D. Jeśli miałbym obstawiać, jaki był powód zajęcia niskiego miejsca – z punktu widzenia przeciętnego gracza rozgrywka może wydawać się niezbyt czytelna.




    Autorzy:
    • pomysł, kod, grafika: Kamil „Gorgh” Trzaska,
    • muzyka: Michał „Caruso” Brzezicki




  • miejsce 9. (230 pkt): The Warriors

  • Bijatyka dla 2 osób z bardzo uproszczoną rozgrywką. Fajny ekran końcowy, ale cała gra wygląda bardziej jak zajawka czegoś bardziej rozbudowanego niż jak pełna gra.




    Autor: Popmilo.



  • miejsce 10. (214 pkt) Block on Legs: First Steps, wersja v1.1: plik ATR, instrukcja PDF

  • Platformówka. Niestety wersja konkursowa zawierała kilka bugów, które Jason poprawiał w kolejnych tygodniach.




    Autor: Jason „TheRealBountyBob” Kendall


    Filmik z poprawionej wersji v1.1:


    2019-10-26 20:34 by "Adam"
    komentarzy: 52
    CharlieChaplin @2019-10-27 00:00:07
    Copied from the Abbuc webpage:

    1 Dungeon Hunt 2 351
    2 Castle Defender 343
    3 multi 10 315
    4 Train 3 304
    5 ATR Maker Deluxe 254
    6 ATFILE 1.1 247
    7 Full House Poker 245
    8 601F 239
    9 Warriors 230
    10 Block On Legs: First Steps 214
    Adam @2019-10-27 00:26:00
    @CharlieChaplin: Thanks, Andreas.

    Na razie tylko Gorgh udostępnił swoją grę. Pliki będę umieszczał przy tytułach programów.
    WARRIOR @2019-10-27 16:09:43
    80%pomysłów to zrzynka, nawet napis The Warriors zajumany żywcem z gry z 2005roku, poziom ogolnie słaby, a to co fajne i kreatywne nie zostało docenione... Dungenon, odgrzewany kotlet,no może nie, imprezę wygrało DLC...
    DLC Warrior @2019-10-27 19:02:25
    Słabiutki ten Contest w tym roku. Niestety zdecydowanie za dużo krapów.
    xeen @2019-10-27 19:16:28
    IRATA4 @2019-10-27 19:43:34
    he,he "The Warriors " zarypany napis :) , gra na Playstation 2 ,pierwszego X-Boxa i PSP zrobiona przez Rockstar .Szkoda niskiego miejsca dla 601F technicznie prezentuje się profesjonalnie i oryginalnie .Pierwsze miejsce w sumie zasłużenie ,ale jak przypominam sobie stareńki The Eidolon to mam większe wymagania odnośnie tego typu gier ,jak zwykle przy skręcaniu obracamy się od razu o 90° i można stracić orientację , można by przecież dodać kąty pośrednie ( 45°) i ogólnie ładniej przedstawić stworki i podziemia .Block on Legs - myślałem że będzie dynamicznie - taki Super Meat Boy dla Atari ,no a dostaliśmy dziwadełko ,ale zagram ,no i jak dla mnie to o jakieś 30 punktów fajniejsze od Pokera-poker na komputer -PORAŻKA.
    emkay @2019-10-27 21:57:37
    @IRATA4
    It really seems there some spell o curse on the Atari. There is no other retro computer where the expectation and what you get is that abstracted . particular the 1st place. We had discussions on Atariage about the 3D presentation, where the Atari can do 20 fps for rotations and the C64 games badly only show up to 5 rotation angles in 90 degrees. Well, the Winner in the contest only shows 1 rotation angle for 90 degrees. There is much more to ask "why, why and why" ;) but I only will mention "The Warriors". The game uses the low resolution for square pixels (4x4) and the chosen height is about 50 ? No full screen? And then the available CPU is in no way transported to the game. Where is the big action in movement, the jumps, special attacks, and why isn't the screen shaking by a critical hit? I hope you understand what I'm about. There is always essential stuff missing.
    CharlieChaplin @2019-10-27 22:13:49
    Luckily, there will be an Abbuc Software Contest 2020 - so you can at least hope for better games... and get active yourself!

    What did I read here last year? Very weak programs in the contest. What do I read this year ? Very weak programs in the contest. What will I read next year? Very weak programs in the contest - I already write it, so you don't need to do this next year...

    Congratulation, you made it!
    You read that at the end of several hundred A8 games - and now that I told you, there is no need to play and finish them anymore. Move on, nothing to see here...
    emkay @2019-10-27 22:47:21
    @CC You should have saved your 08/15 comment for others. In the last years no real WOW software has been in the contest. And there have been years when (sadly) more than one winner took part. So people did very great work without the earned respect. Making good coders quitting the scene. Possibly the new rules will give more interest to people to take part. But now that the "real" ABBUC is no more, I doubt, the old rules will stay. As soon as expansions like the VBXE will be accepted, you will never see a new game or else, working on the real thing. It's also the quirk between people want to show how the Atari is better, but even such a contest doesn't bring that stuff that could show something similar. Yet only Yoomp! hits that spot. And the peak of all is some comment as yours, being happy with all the mess.
    kris2 @2019-10-27 22:57:45
    - łapanie literek
    - przesuwanie kwadracików
    - czytanie tekstu i wciskanie A lub B
    - odgadywanie wyrazów

    Tak wyglądają dzisiejsze gry na Atari.
    Adam @2019-10-27 23:23:36
    E474 udostępnił pliki ATR Maker Deluxe, link w tekście.
    baktra @2019-10-28 10:12:40
    Train 3 dostępny na baha.webowna.cz
    Big Guy Atari @2019-10-28 14:41:15
    Both you are right. Atari has better designed hardware, than any computer ever has. It is possible to do on it what it is not able on others. But coders don't know how to use hidden power of this machine. It has secondary mathematical unit - antic. It can be used to double precise and speed of calculations. When antic render screen it has a bunch of waitstates which can be easily used to calculate matrix, copy memory blocks or convert raster graphics. So there is no physical limitation for rotation at any angle in vector graphica and rasters too. Every frame can be divided between normal cpu calculations and complex antic special calculations. It is kind of FPU (but not for float, just for integer operations) integrated with atari. It can easy show full color (8bit depth) sprites in any graphic mode. When the cpu is stopped by antic and it has finished rendering screen, there is still a lot of time for fast, complex calculations. This time is just waiting for using it. Imagine, graphics can be showed at 256 colour mode only by antic support with cooperation of gtia - in fly changed - registers. Using this secret possibilities 50fps can be easily achieved in every game or demo - and without high cpu load! There is even enough power to prepare 16 bit samples for pokey playback on cpu - when antic with gtia are engaged to graphics calculations onto ram. Every other approach to this theme is bad, which we can see at poor games. But coders must be educate in appropriate way, or we will see only that what we can see now...
    solo/ng @2019-10-28 17:09:07
    mowilem, ze ten chory umyslowo patol 'emkay' bedzie spamowal AO swoimi mojzszeszowymi madrosciami wanna-be kodera. mowilem. no to macie;) wszyscy koderzy sa chujowi, on za to wie. jebany lamus od skrolli (pewnie i tego skrola mu ktos napisal).

    a jaki sprytny. zmienil nicka, prawdziwy ninja.
    10 GOSUB 10 @2019-10-28 19:48:12
    Ja nie słyszałem nigdzie żebyś to mówił :-) Ale fakt, że po tym jak go namiętnie wrzucili do ignora ludzie na AAge, wydaje mu się, że znalazł kolejny kanał na ujście ścieku swych mądrości. Jego największy problem to nie to, że pisze, tylko że nie pisze o czym pisze.

    A drugi to podejście typu "weźmy się i zróbcie" czyli "niech ktoś".
    emkay @2019-10-28 19:56:16
    Accidently reading the post by solo/ng . Not sure what drives him. But for sure he has several problems, he cannot handle without help by some Doctor. There is this strange aggression. Then that narcissistic God complex paired with paranoia.
    emkay @2019-10-28 20:52:29
    10 GOSUB 10 You are also wrong. I'm posting here for much longer as you might think. It's just that people who got infected by the Jesters at Atariage with aggression. Their aggression seems to put me more into a focus of presence. And, btw. Do you really think, I'm interested to have communications with people who ignore some true words? Closing their Eyes and think you don't see them? Really, it's never my intention to attack people personally. That's why I don't react to solo/ng ' s distorted posts in the future.
    solo/ng @2019-10-28 21:37:32
    @GOSUB - w kilku topicach na forum (tam swoja zaraze zaczal). AO osoby w wiekszosci zdazyly zauwazyc o co chodzi. Wyplewili z AAge to wyroslo tu.

    koles ma centralnie problemy z psychika. taki nasz atarowy Max Kolonko.
    solo/ng @2019-10-28 21:38:47
    zapewne nikt by mu nie cisnal (na pewno nie ja) gdyby koles nie zjechal n-koderow (zapewne zabierajac niektorym zapal) bedac samemu ultra lamą. krucjata wyplewiania trwa.
    10 GOSUB 10 @2019-10-28 21:56:22
    emkay: I know exactly how long you've been posting here. Plot twist: I don't read AAge regularly and I don't know who Jester is. But I've been having conversations about you for over 10 years.

    Those "true words" and "closing eyes" cliches remind me flat earthers (and their inability to accept the reality).

    I simply don't appreciate the attitude: You're telling people how things should be done better but you don't do (no, those slaughtered RMT covers you've been spamming with don't count). You're telling people which machine they should like. You seem to ignore all positive aspects of being open to other platforms (aspects that shouldn't be underestimated). And more importantly: you discourage people from doing.

    Solo: no właśnie ku pewnemu zdziwieniu odkryłem, że wciąż radośnie pisze na AAge. Ja nie jestem fanem krucjat, troll niekarmiony pójdzie sam szukać żyźniejszych terenów.
    Adam @2019-10-29 01:33:59
    quote (emkay):

    It's just that people who got infected by the Jesters at Atariage with aggression.


    quote (10 GOSUB 10):

    I don't know who Jester is.


    @Gosub: Emkay is German, so he likes to write Nouns, not nouns like the others ;) He meant "jester" = błazen.

    quote (emkay):

    (...) that narcissistic God complex (...)


    @Emkay: several times Solo/NG commented on AtariAge using something like "we wrote Flimbo's Quest" phrase. Since then you claim he has a God complex. It's obvious that by using "we" he meant "I didn't write it alone" (because he coded it with Laoo!), but you interpreted it wrongly, in your own Emkay way - as some problems with his ego, as writing "we" instead of "I".
    Adam @2019-10-29 07:56:54
    I've found that thread with Emkay's misunderstanding: https://atariage.com/forums/topic/292498...
    quote (solo/ng):

    In Flimbo Quest there also enemies moving vertically (...) We have covered it already. After a million years you still wont know how it all works.


    quote (emkay):

    The funny part of your post is "We" . I could write "we built the world, and you never will know how it all works" ;)
    (...) Normally, I would appreciate what you were doing there. But that narcistic touch of your holy majesty keeps the desert dry.

    Brzytwa Ockhama @2019-10-29 10:04:48
    Prawda jest taka, że obydwaj macie nasrane w głowach i zachowujecie się jak dwie Divy. Swój na swojego trafił.
    tebe @2019-10-29 11:29:44
    uuu, poziom prac słaby

    ktoś tu ma żale do tych którym chciało coś się zrobić, nagle okazuje się że nie wszyscy Oni dysponują takim samym doświadczeniem, ale każdy z nich czegoś się nauczył, zrobił ten jeden krok naprzód więcej

    jeśli nic nie będziesz robił to czego się nauczysz ?
    A @2019-10-29 11:52:11
    Nowością w bibliotece gier Atari jest ta gra typu tower defense (w końcu), nawet jeśli to konwersja. Pomysł Gorgha na golf jest nietypowy, przez co interesujący. Trzymać kciuki, żeby Popmilo rozbudował swoją grę.
    Ninja Master @2019-10-29 12:19:33
    The Warriors ma potencjał. Gdyby gość zrobił z tego chodzoną bijatykę byłby hit. :)
    bocianu @2019-10-29 13:05:17
    "jeśli nic nie będziesz robił to czego się nauczysz ?"

    Narzekać i krytykować. Niektórzy mają w tym czarny pas :D
    bocianu @2019-10-29 13:05:44
    "jeśli nic nie będziesz robił to czego się nauczysz ?"

    Narzekać i krytykować. Niektórzy mają w tym czarny pas :D
    ccwrc @2019-10-29 15:15:53
    @bocianu

    dubel zrobiłeś. nie potrafisz prawidłowo dodawać postów :P
    pabloz1974 @2019-10-29 16:04:42
    @ccwrc właśnie próbuje i się uczy dodawać posty :)
    emkay @2019-10-29 20:02:47
    OK. Now that I've learned that atarionline.pl has it's own Jesters, I'll adjust my future writings for that.
    xeen @2019-10-29 20:36:47
    multi10 wygląda dość spoczko jako gierka do popykania z kumplami
    emkay @2019-10-29 23:47:12
    I'd hope at least that there will be a "full version" of "The Warriors" .
    Adam @2019-10-30 00:58:23
    Podpiąłem w tekście link do pliku XEX z "Train 3".

    Jakoś nie przypominam sobie, aby w poprzednich kilku latach konkursu było tak jak w tym roku - minęły ponad 3 dni, a publicznie dostępny jest mały odsetek programów.
    baktra @2019-10-30 14:13:31
    @Adam
    Autorzy muszą odpocząć po takim napięciu
    kris2 @2019-10-30 15:03:53
    Adam, „mały odsetek” spośród 10 prac to ile dokładnie? :-)
    trbb @2019-10-30 18:29:36
    I think you will find "Block On Legs: First Steps" will be the "wow" game despite it's last place. I'm nearly ready to release v1.1 which has much better movement and 20 levels, the game has a lot of scope and yes it is a weirdo; part platformr part puzzler but it's playing really well now... If anyone wants to do the graphics or create some levels get in touch. (Feedback welcome an any of my games)
    Jason
    Kaz @2019-10-30 20:22:03
    Hi Jason! Thanks for this game, like it very much! I'm awaiting for next levels! :)
    Anon @2019-10-30 21:15:58
    Every single compo suffer same thing. Lack of all productions released to public. Either being it SV or Abbuc.
    Adam @2019-10-30 22:42:26
    quote (kris2):

    Adam, „mały odsetek” spośród 10 prac to ile dokładnie? :-)


    Przejrzałem artykuły na AtariOnline z ostatnich lat i na podstawie komentarzy pod nowinkami spróbowałem określić liczbę gier (bez programów użytkowych), które były publikowane do końca następnego dnia po ogłoszeniu wyników (zawsze wyniki były w sobotę, więc mówię o stanie na koniec niedzieli). I wyszło tak:
    2018: 2/4 gry były upublicznione do końca następnego dnia
    2017: 3/6
    2016: 7/10
    2015: 3/7
    2014: 4/6
    2013: 7/12
    W momencie, gdy pisałem tamten komentarz (a minęła niedziela, poniedziałek i wtorek), upublicznione były 2 gry na 8, czyli tylko jedna czwarta.
    Adam @2019-10-30 22:47:32
    Wracamy więc do tej próby wyjaśnienia:
    quote (baktra):

    Autorzy muszą odpocząć po takim napięciu


    Czy w tym roku napięcie było większe niż w innych latach? :)
    Adam @2019-10-30 22:53:13
    Godzinę temu pojawiła się poprawiona wersja Block On Legs: First Steps v1.1, link do pliku ATR i instrukcji PDF w tekście.
    Kaz @2019-10-31 05:20:31
    Dzięki Adam za nowinkę i update'y.
    baktra @2019-10-31 09:32:59
    To był oczywiście żart :-)

    Nie każdy autor ma własną stronę internetową lub przestrzeń wydawniczą. A dobrze znane archiwa oprogramowania również nie są aktualizowane codziennie.

    Inni mogą zdecydować się na publikację tylko w ABBUC magazine
    trbb @2019-10-31 16:03:31
    Glad you liked B.O.L. Kaz, the new version probably someone can complete levels 1-12 from the start, the others are much harder, but the more you play the more you learn the dynamics. You can now start on any of the 20 levels.

    If anyone here wants to write anything for the next edition of Pro(c) Atari Magazine just send it to me. I can translate it if necessary.
    renton @2019-10-31 21:14:56
    Gratuluję Gorgh-owi świetnej gry! Miejsce nieadekwatne do oryginalności produkcji. Moja mała uwaga - ciut za krótka :P
    Adam @2019-10-31 22:34:47
    quote (baktra):

    Nie każdy autor ma własną stronę internetową lub przestrzeń wydawniczą. A dobrze znane archiwa oprogramowania również nie są aktualizowane codziennie.

    Inni mogą zdecydować się na publikację tylko w ABBUC magazine


    Wydawało mi się, że takie np. forum Atari Age jest wystarczająco dobrą i łatwo dostępną "przestrzenią wydawniczą" ;) Tak czy siak, warunki nie zmieniły się raptownie na niekorzyść między 2018 a 2019, a mimo to tempo publikowania było w poprzednich latach większe :)
    Adam @2019-10-31 22:42:21
    Zobaczymy, jak to będzie za rok.
    Ewa @2019-11-01 07:47:13
    Zobaczymy, jak to będzie za 2 lata.
    tdc @2019-11-01 07:59:55
    Castle Defender - fajnie że mamy tę grę na Atari;)
    A grafika Piesia jak zwykle faantastyyczna!;)

    Pozdrawiam autorów wszystkich gier!;)
    CharlieChaplin @2019-11-01 22:11:19
    Flop issue #64 is out now / available for download and contains e.g. Multi-10...
    Adam @2019-11-03 21:38:54
    Podpiąłem link do magazynu Flop 64 przy akapicie dla Multi10 i link do udostępnionego dziś pliku z grą Castle Defender.
    nickname
    e-mail / website (opcjonalnie)
    Aktualne tematy
    GTIA2DVI (68)
    ostatni: 19-03-2024 00:45, st_man
    PTODT Stereo II (91)
    ostatni: 18-03-2024 22:19, mcgregor
    Rzeczy które chciałbyś w MADSie a... (122)
    ostatni: 18-03-2024 22:01, jhusak
    Muzycy scenowi... (60)
    ostatni: 18-03-2024 20:41, jhusak
    padnięta maszyna - temat do zamkn... (3)
    ostatni: 18-03-2024 20:40, Ataripuzzle
    Scorch - pełna gra (398)
    ostatni: 18-03-2024 17:49, Mq
    Poszukiwana solucja do Artefakt P... (5)
    ostatni: 18-03-2024 14:20, Vidol
    Program do losowania totolotka (13)
    ostatni: 18-03-2024 04:27, pirx
    Pismo "Grel" (34)
    ostatni: 17-03-2024 21:29, Kaz
    AVG Cart (121)
    ostatni: 17-03-2024 19:43, sun
    RMT hacking (166)
    ostatni: 17-03-2024 17:21, emkay
    Moje materiały wideo z grami na A... (191)
    ostatni: 17-03-2024 14:02, nowy80
    Pomoc - dom dziecka (1)
    ostatni: 17-03-2024 13:37, maly_swd
    Nowe okładki gier - kasety zestaw... (249)
    ostatni: 17-03-2024 11:20, lexx
    Książka Gorgha o asemblerze (42)
    ostatni: 17-03-2024 09:59, TheFender

    Kategorie Forum Atarum

    Użytkowników: 2769
    Ostatnio zarejestrowany: Atari1040
    Postów ostatniej doby: 29

    Spotkania i zloty / Meetings & Parties

    Najbliższe imprezy
    link do naszych spotkań online, zapraszamy do odwiedzenia kanału zoom również przez kod QR:

    KWAS

    Kalendarz AOL


    Społeczność/Community


    Rozmawiali
    Wywiad z Mariuszem Jaroszem i Kaz (12)
    Wywiad Dracona z Mr. Bacardim i Kaz (12)
    Tomasz Dajczak i Kaz (21)
    Lech Bąk i "Świat Młodych" i Kaz (26)
    Michał "Mike" Jaskuła i Kaz (6)
    F#READY i Dracon (22)
    Daniel „Arctus” Kowalski i Dracon (25)
    KATOD i TDC (15)
    Mariusz Wojcieszek i "Adam" (17)
    Romuald Bacza i Ramos (16)
    Śledzenie Amentesa i Larek (9)
    Leszek Łuciów i Charlie Cherry (17)
    TO JUŻ ZA TOBĄ: rozmowa z Bobem Pape i cpt. Misumaru Tenchi (39)
    Rob Jaeger i Emu (53)
    Jacek "Tabu" Grad i Dracon (0)
    Alexander "Koma" Schön i Kaz (0)
    Maciej Ślifirczyk i Charlie Cherry (0)
    Jarek "Odyniec1" Wyszyński i Kaz (0)
    Marek Bojarski i Kaz (0)
    Olgierd Niemyjski i Ramos (0)
    «« nowszestarsze »»

    Stragan
    Nowe, pojemniejsze RAM-Carty oferuje Kaz (21)
    "mouSTer" czyli myszka ST oferuje Kaz (30)
    Atari USBJoy Adapter oferuje Jakub Husak (0)
    Programy: Kolony 2106 oferuje Kaz (7)
    Sprzęt: rozszerzenia oferuje Lotharek (23)
    Gadżety: naklejki, pocztówki oferuje Sikor (11)
    Sprzęt: cartridge RAM-CART oferuje Zenon (7)
    Miejsce na drobne ogłoszenia kupna/sprzedaży oferuje Kaz (58)
    Sprzęt: interfejs SIO2IDE oferuje Piguła (0)
    Sprzęt: interfejs SIO2SD oferuje Piguła (33)

    Użytki/Utils
    Sprzęt/Hardware

    Wynalazki
    Atari i Bluetooth napisał Kaz (34)
    SIO2PC-USB napisał Larek (45)
    Nowe SIO2SD napisał Larek (0)
    SIO2SD w CA12 napisał Urborg (12)
    Ratowanie ATMEL-ów napisał Yoohaas (12)
    Projektowanie cartów napisał Zenon (12)
    Joystick do Atari napisał Larek (54)
    Tygrys Turbo napisał Kaz (11)
    Testowałem "Simple Stereo" napisał Zaxon (5)
    Rozszerzenie 1MB napisał Asal (20)
    Joystick trzyprzyciskowy napisał Sikor (18)
    Moje MyIDE oraz SIO2PC na USB napisał Zaxon (16)
    Jak wykonać płytkę drukowaną? napisał Zaxon (26)
    Rozszerzenie 576kB napisał Asal (36)
    Soczyste kolory napisał scalak (29)
    XEGS Box napisał Zaxon (13)
    Atari w różnych rolach napisał Różyk (9)
    SIO2IDE w pudełku napisał Kaz (5)
    Atari steruje tokarką napisał Kaz (15)
    DarkMouse napisał Kaz (7)
    «« nowszestarsze »»