atarionline.pl
atarionline.pl Atari
Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
Translate to RSS RSS
Gra "Dangerous City" uwolniona! z 2024-10-03 15:49 (9)
Miniaturowe Atari #2 z 2024-09-30 19:15 (12)
Wkrótce "Bubble Bobble" na Atari z 2024-09-27 10:34 (52)
Pokłosie KWAS #34 - Projektowanie cartów Atari z 2024-09-26 20:28 (9)
Nocne Retro Granie w Poznaniu z 2024-09-24 20:35 (1)
O kodowaniu efektów dema na Atari STE z 2024-09-22 15:58 (27)
Co nowego dla Atari Portfolio? z 2024-09-19 19:43 (0)
Najmniejsze Atari cz. II z 2024-09-17 21:07 (4)
Nadlatuje polski sokół! z 2024-09-12 18:44 (16)
Atarowskie maleństwo po raz piąty! z 2024-09-09 18:58 (2)
Pamiętniczek dinozaurowych koderów z 2024-09-05 14:01 (12)
"Mafia" - od zera do supergangstera z 2024-09-03 23:55 (20)
Wkrótce spotkania z 2024-09-02 20:38 (5)
Ankieta dla zainteresowanych efektami w demie z 2024-08-30 17:54 (22)
Autorzy o demie "The Coders' Guide to the Demoscene" z 2024-08-26 14:29 (35)
Przejście gry "Auf Wiedersehen Monty" z 2024-08-26 14:23 (9)
Autorzy "Technical Difficulties" z 2024-08-25 16:58 (9)
Autorzy o "Auf Wiedersehen Monty" z 2024-08-23 20:56 (13)
Demo "The Coders' Guide to the Demoscene" w szczegółach z 2024-08-22 14:27 (4)
Gra "Auf Wiedersehen Monty" w szczegółach z 2024-08-21 19:11 (9)
«« nowszestarsze »»

Pomocnik/Helper
Gry/Games

Katalog gier (konwencja TOSEC)

Opisy gier
Rescue On Fractalus opisał Kaz (18)
Stranded opisał Kaz (11)
Gunslinger opisał Dracon (5)
Space 1999 opisał Kaz (4)
Pięć Gówien Eepcha opisał Kaz (10)
Mózgprocesor opisał Kaz (31)
Bruce Lee opisał Kaz (31)
Amaurote opisał Kaz (29)
Jax Stardo In Starblade opisał Kaz (13)
The Dallas Quest opisał Kaz (4)
Hacker opisał Kaz (12)
«« nowszestarsze »»

Katalog gier (konwencja Kaz)
Aktualizacja: 2024-10-03
Liczba katalogów: 8400, liczba plików: 36756
Zmian katalogów: 4, zmian plików: 6

0-9 A B C D
E F G H I
J K L M N
O P Q R S
T U V W X
Y Z inne
zipCałość 2928 MB


Wewnętrzne/Internals



   Nowinki tworzone dzięki CuteNews
Wyniki Silly Venture 2018
Poniżej prezentujemy wyniki SV2k18 przesłane przez organizatora. Szczegółowy plik tekstowy można pobrać stąd.

Dziękujemy za wszystkie prace i gratulujemy zwycięzcom!

Listę prac z party możecie znaleźć na Demozoo.
Playlista na YT z demami i intrami: link.


Atari VCS 2600 Music Compo

01. 812 pt Yrw........................... KK
02. 600 pt Thursday Night in the Club.... Kulor
03. 599 pt Github SV18................... Glafouk
04. 534 pt Drums Bass And Some Melodies.. V0yager


Atari VCS 2600 - Demo Compo

01. 938 pt Three Minus................... Altair
02. 933 pt M............................. Flush
03. 897 pt Alpha Cucks................... Dentifrice
04. 464 pt CompoFiller................... g0blinish


Atari XL/XE Pokey Music Compo

01. 734 pt Saturn Rings.................. Tobikomi
02. 726 pt Sound of Change............... MotionRide
03. 706 pt LED Light District............ V0yager
04. 689 pt JIL........................... MotionRide
05. 594 pt HardPoke...................... Pigu & Zlew


Atari XL/XE Graphics Compo

01. 997 pt Sister of Mercy............... Odyn1ec
02. 836 pt Winter........................ Rocky
03. 754 pt Fujisama...................... Tiger
04. 739 pt Montezuma..................... Rocky
05. 735 pt Paladin....................... Tiger
06. 721 pt Mage.......................... Tiger
07. 701 pt Succubus...................... Tiger
08. 676 pt Dcity......................... Tiger
09. 666 pt Starship...................... Rocky
10. 621 pt Grom Hellscream............... MotionRide
11. 619 pt Cleric........................ Tiger
12. 578 pt Maiden........................ Tiger
13. 569 pt Sentry........................ Tiger
14. 521 pt Monster....................... Lucy
15. 516 pt Down the Rabbit Hole.......... Yolk


Atari XL/XE Intro 256b

01. 906 pt Starball 256b................. Koala
02. 853 pt TunnelSM...................... atariBDSM
03. 840 pt Rolpower 256.................. Svoy
04. 794 pt Burn!......................... Kane
05. 694 pt NoOperation................... Bob!k/cpu
06. 644 pt Pixel 256..................... F#READY
07. 598 pt True Maze 256................. XXL
08. 477 pt Greed......................... g0blinish


Atari XL/XE Intro 16kB

01. 982 pt Seaxteen...................... Agenda
02. 781 pt 16384......................... g0blinish/Caruso
03. 663 pt Onedimensional................ Noice
04. 563 pt Grey Screen With Broken Music. JAC!
05. 442 pt 6502 Compo Invitation......... Atari.Area


Atari XL/XE Demo Standard (6502/GTIA)

01. 820 pt Bad Apple HD.................. JAC!, MotionRide,Lucy
02. 707 pt No Bank Skank................. AYCE
03. 564 pt RainboWomit................... Zibi,Werynajs,Wiecz0r


Atari XL/XE Demo Rapidus / VBXE

01. 721 pt STNICCC....................... Desire
02. 694 pt BadApple SV2k18............... Mad Team
03. 545 pt We Invite You to Compusphere.. Desire


Atari XL/XE/VCS Game Compo

01. 828 pt Flimbo's Quest................ New Generation
02. 804 pt Druidarium.................... KK
03. 613 pt Highway Encounter............. Shanti, MariuszW,Jose
04. 534 pt Pop'n'Drop.................... Bocianu, Lisu

Atari ST / STE - Graphics Compo

01. 660 pt Space Skull................... Pandafox
02. 617 pt IT Crowd...................... Lucy
03. 459 pt Future Girl................... MotionRide


Atari ST / STE - YM2149 Music Compo

01. 500 pt Ataro Disco................... MotionRide
02. 481 pt Rogue Monkeys................. MotionRide
03. 480 pt Chimes of Lores............... Dma-Sc
04. 459 pt Retrolectropopo............... Tomchi
05. 441 pt Sid Jensen.................... Frequent
06. 409 pt Italo-Disco Was My First Love. Lotek Style
07. 397 pt Deafwish...................... Speechless
08. 390 pt Blonj Blan............. Adrien Dangha, Nicolas Planel
09. 385 pt Starfall Humppa............... Ylvaes
10. 368 pt Do you want to play again?.... V0yager
11. 357 pt Zatacka ST.................... Lotek Style


Atari ST / STE - 4chn Music Compo

01. 572 pt All Night..................... MotionRide
02. 439 pt Classy Class.................. Jakim & Corny
03. 397 pt Short Silly Reaggae........... Speechless
04. 396 pt Shortcuts..................... V0yager

Atari ST / STE - 128b Intro compo

01. 439 pt Is alive ?.................... Sedma
02. 427 pt Fractal 128b.................. Orion_


Atari ST / STE - 4kb Intro Compo

01. 688 pt We Accidentally Your Oculus... Sector One
02. 547 pt Just Jack..................... Joker


Atari ST / STE - 96kb Intro Compo

01. 452 pt I've Quit..................... Tom
02. 421 pt Beffect....................... Effect
03. 386 pt Hunter........................ Effect
04. 356 pt Samantha Fox demo............. RectoR
05. 352 pt Inv For Cookie Demo Party..... Flush


Atari ST / STE - Demo Compo

01. 653 pt Heal Old Geek................. Hemoroids
02. 532 pt Vulgar Display of Power....... Extream
03. 511 pt Hiatus........................ SMFX
04. 385 pt Spkrites!..................... SMFX
05. 370 pt Level Forty One Point Niner... Ephidrena


Atari Falcon/ST Game Compo

01. 654 pt R0X Zero............ Tomch
02. 626 pt Crowland............ CVSD
03. 508 pt Dragon kids......... Hospes,MotionRide,Michael
04. 462 pt Frogs............... Thomas Ilg
05. 433 pt Merchant............ Dariusz Bartoszewski
06. 427 pt Manic Miner......... Peter Jørgensen
07. 407 pt In Nihilum Revertis. Yerzmyey/Hooy-Program
08. 382 pt Zatacka ST.......... Rabenauge + TSCC/Lamers


Atari Falcon - Music Compo

01. 530 pt Analogica..................... MotionRide
02. 517 pt Dirty Tricks.................. V0yager


Atari Falcon - Graphics Compo

01. 491 pt Sillyventuraz................. MotionRide
02. 304 pt Silly Party Everywhere!....... Magenta & Sheriff


Atari Falcon - 4kb Intro Compo

01. 621 pt 4musiK........................ Sector One^Dune


Atari Falcon - 030 Demo Compo

01. 761 pt Lockup........................ MSB
02. 645 pt Ath/0......................... Dekadence
03. 475 pt Why........................... Extream


Atari Falcon - 060 Demo Compo

01. 735 pt F22.0......................... Lamers
02. 426 pt Lamer Than Lamers....... Hotlanning And The Rumpmas


Atari Jaguar - Intro & Demo Compo

01. 608 pt JagNES Fest #3 Invitro........ Axi0mat

Atari Jaguar Game Compo

01. 501 pt Classic Kong.................. Swap Do + Marss
02. 471 pt Christmas Craze............... Swap Do + Marss

Wild Compo

01. 401 pt JagNES Fest 2018 Invitation... MotionRide
02. 372 pt Kanto.................... MotionRide, Brothers in ATRs
03. 359 pt From Zero To Shaders Coder.... HERO / Lamers
04. 323 pt Ports For Hashi............... Yosh
05. 320 pt Hashi Prototype............... Yosh
06. 276 pt Light Of Eternity............. Tuteju79,VonDemus
07. 259 pt Socks (new graphics mode)..... R0ger
08. 250 pt Rocketman..................... Mentally Deranged
09. 225 pt SPECCY.PL Party 2019.1 Inv.... Tygrys
10. 208 pt Callisto...................... LotekStyle
11. 202 pt SimAntic...................... Agenda
12. 195 pt Get Lost...................... Lisu
13. 159 pt Zmierzch - niedokończona przeróbka.. TDC + Kaz


2018-11-06 22:28 by "Adam"
komentarzy: 36
Czarny_faraon @2018-11-06 22:55:03
Dziwne wyniki Atari XL/XE/VCS Game Compo. Flimbo's Quest jest niegrywalne a zajęło 1 miejsce?
MKM/Lamers @2018-11-06 22:57:44
Bląd! demo "Lamer Than Lamers" zostało wydane przez grupę "Hotlanning And The Rumpmas" - zapraszam na demozoo.
wieczór @2018-11-06 23:28:25
@Czarny_faraon: efekt psychologiczny. Na compo grywalność trudno ocenić zwłaszcza, że pokazany fragment wyglądał na grywalny i w tym zakresie pewnie jest. Długo oczekiwana konwersja (na tej zasadzie w 2016 bodajże wygrał quake i doom na falcona). Ja osobiście obstawiałem Druidarium no ale cóż :)
Renton @2018-11-06 23:37:28
Imponująca liczba prac! Gratuluję wszystkim autorom!
_rocky @2018-11-07 00:27:10
Moje prace są wgrane do demozoo ze skopaną paletą, powinny wyglądać na w wątku (Prace z SV2k18) na forum
wieczór @2018-11-07 00:33:50
@_rocky: to zgłoś tam, powinno nie być problemów z podmianą.
IRATA4 @2018-11-07 01:12:00
997 pt Sister of Mercy....... DOBRE :-)
rosomak @2018-11-07 04:57:23
Gdzieś jakieś filmiki z demami czy musicie compo istnieją??
tebe @2018-11-07 07:24:54
@_rocky, obrazki zostały poprawione na demozoo
sun @2018-11-07 09:45:07
@wieczór: również obstawiałem Druidarium.
AceMan @2018-11-07 09:53:49
Dziędobry. Czy jest szansa na pełny stuff ułożony w ładnym archiwum (np. na scene.org, jak robi 99% parties na świecie), czy generalnie #nikogo ?
solo/ng @2018-11-07 13:48:48
@Czarny_faraon - zdefiniuj "grywalny" bo operujemy chyba innymi definicjami. Gra jest w pelni grywalna (zapetlona na 2 lvl), obsluguje 95% logiki, sekrety (nawet sekret powerupy, jak ktos kojarzy). Wylaczonych jest kilka rzeczy, bo byly jeszcze niestabilne (silnik nie jest liniowy i w miare skomplikowany). ~80-90% gry jest gotowe, chcemy jednak na spokojnie zrobic refactoring kodu, bo ostatnie dni to byl mega crunching.

Wszystkie gry (poza gra Shantiego, Mariusza i Jose) byly WIP. Udostepnilismy party version (choc nie musielismy, aby wlasnie nie bylo potem marudzenia).

Gra KK jest genialna, dal nam pograc na party, od razu mowilem ze mocarny konkurent - jednakze to takze WIP.
anon @2018-11-07 14:11:57
Druidarium wygląda super. Mam nadzieję, że się ukaże
Amiparty_org @2018-11-07 14:16:38
@AceMan na jakim świecie .. w lewackim ? wróć człeniu do 1991 roku wtedy zobacz co się działo i tak ma być
Zlew @2018-11-07 17:23:53
pomoglbym ale na modulach kropka polskich nie ma empete :(
Bad Atari @2018-11-07 19:43:28
Czy ja dobrze widzę?

W demo compo na Atari XL/XE wygrało demo pokazujące cudzą animację ściągniętą z internetu streamowaną z dysku a do tego muzyka odgrywana z taśmy?

Na takie coś Atarowcy oddali najwięcej głosów?

Co się stało? Zbiorowy zanik umysłu i przyzwoitości?
as @2018-11-07 20:01:56
Czy Druidarium będzie w niedługim czasie do pobrania?
zzielinski @2018-11-07 20:03:55
Czy Druidarium będzie niedługo dostępne do pobrania?
gonzo @2018-11-07 22:12:54
wielki szacunek i gratulacje dla New Generation za Flimbo's Quest. jest to jedna z najważniejszych gier, których brakowało na a8, na dodatek uważano, że jest nie do zrobienia. nie ważne, które miejsce zajęła, ważne, że jest i jest to bardzo ważny rozdział w historii a8. mamy bardzo dobry rok, po Stunt Car Racer, Scramble, Total Eclipse teraz mamy Flimbo... aby tak dalej, jest jeszcze kilka gierek do zrobienia :)
blasph @2018-11-07 22:26:37
gonz0! byś odciążył kolegów..potencjał masz ..Cabala zc64 to mysle ze dalbyc rade zrobić..pisz kod a nie posty..
Arti @2018-11-07 22:26:58
Bad Atari jakbyś znał Atari 65xe to byś wiedział o co chodzi. A tak to widzę że to chyba Ty jesteś tym ukrytym Amigowcem co na party trolił z naklejkami Amiparty :D
Jesionen_JagNESFest @2018-11-07 22:31:25
@Arti: Święte słowa :)
Shanti77 @2018-11-07 22:34:54
"Prace wystawione na konkursach będą opublikowane na stronie sillyventure.eu w formie zaprezentowanej podczas konkursów najpóźniej w dniu następnym po ogłoszeniu wyników. Autorzy mogą oczywiście upublicznić później wersję "final"swoich prac, jeżeli zajdzie taka potrzeba. "

Gdzie więc można znaleźć te prace?
10 GOSUB 10 @2018-11-07 23:58:38
@Shanti77 @AceMan rok temu pełen stuff pojawił się na scene.org czy untergrunt w ciągu miesiąca albo dwóch, trzymajmy kciuki za ochotników wrzucających te prace lub za autorów, bo nikt inny tego niestety prędzej nie zrobi raczej.
Polar Pierdł @2018-11-08 04:51:54
Tradycyjnie po każdym party wszedzie żale wszelakich niedojebków.
wieczór @2018-11-08 07:52:37
W tym roku stuff się pojawi jako paczki oficjalnie - w zeszłym faktycznie było to przeciągane aż de facto nigdy to nie nastąpiło, ludzie kawałkami publikowali sami. Zapis w regulaminie trzeba zdjąć, bo w zasadzie nigdy nie był realny.

Grey powiedział, że było wiele próśb od autorów o wstrzymanie, aby mogli poprawić błędy, które wyszły - uwaga, nie chodzi o jakieś rozszerzanie czy ulepszanie pracy, a wyłącznie o błędy. Aby nie trwało to wieczność ja zaproponowałem termin do końca listopada, Grey stwierdził że 2 tygodnie powinny wystarczyć.

Część prac już widać na demozoo i pouecie.
laoo @2018-11-08 10:53:40
Osobiście uważam, że pozwolenie, aby prace były prezentowane w innej formie niż na konkursach, zaprzecza idei konkursu. Szczególnie, że regulamin wyraża się na ten temat bardzo jasno. W rezultacie okazuje się, że dostajemy do wglądu coś innego niż ocenialiśmy.
xeen @2018-11-08 11:14:24
wadą tego podejścia jest to, że wersja party rozchodzi się po sieci. Nie zawsze to jest fajne i tworzy zamieszanie - nie będę się tutaj rozpisywał bo to powrót do tej samej dyskusji która co roku się odbywa przynajmniej kilka razy. Rozsądny kompromis - filmik do wglądu jeżeli autorom zależy na dopracowaniu release after party i puszczeniu binarek dalej tylko w takiej formie finalnej - choć i tak dla mnie to jest dmuchanie na zimne (bo co - autorzy oszukali czy jak?). Osobiście uważam, że jednak autorzy powinni tutaj mieć wybór i pod tym względem podobają mi się party który takowy dają. Szczerze - niczego to (udostępnianie prac) nie zmienia jeżeli chodzi o konkurs bo takowy się odbył i nie powiedziałbym że mu zaprzecza. Jedyna wada dla widza, że trochę poczeka na finala.
Nie zgadzam się też z ideą, że prace WIP nie mogą brać udział w konkursach. Co to niby znaczy? Przecież zawsze mozna wypuścić nową wersję czy była WIP czy nie zmieniając jedne pixel. Wtedy dyskwalifikacja? Nikt niczego nie ukrywa i wg mnie konkursy są pod tym względem dość fair. Po prostu sam final nie jest jedynym czynnikiem wpływającym na głosowanie, choć ma na niego wpływ na pewno. Zależy od stanu zaawansowania prac i kryterium oceny - a to ostatnie jest indywidualne. Ja osobiście CZSAMI wyżej ocenię technicznie zaawansowanego WIPa niż dopracowanego finala, którego wytworzenie jest subiektywwnie na moment oceny trochę łatwiejsze. W większości konkursów widz nie ma możliwości pogrania więc ocena grywalności gier to też widzimisie z big screena :) Uważą,, że 4 gry pusczone na SV w tym roku są zajebiste :) Gram we wszystkie udostępnione :)
Czarny_faraon @2018-11-08 18:37:45
@solo/ng - Grywalność – ogół zasad i mechanizmów gry komputerowej, które wpływają na jakość i przyjemność z gry. Na grywalność składają się takie elementy, jak: fabuła, logiczny schemat powiązań elementów występujących w grze, zasady rozgrywki, liniowość rozgrywki. :)

A tak bardziej na poważnie, oceniłem jedynie grę taką, jaka została wystawiona do konkursu. Nie żebym nie doceniał włożonego trudu i podjętego wysiłku. Finalna wersja zapewne będzie zrywała czapki z głów.

Zdziwiło i jednocześnie zaniepokoiło mnie to, że do konkursu wystawiane zostały w większości niedokończone produkcje. Oby nie stało się to normą.
Nie ma bowiem żadnej pewności, że wszystkie gry wystawiane jako WIP zostaną skończone.

Może należało by się zastanowić nad wprowadzeniem nowej kategorii do konkursu i to nie tylko na małe atari np. DEMO Game Compo.
Beniu @2018-11-08 20:31:29
Witam, czy będą/są jakieś dłuższe zapisy video z Silly Venture 2018 ? Lubie oglądać i słuchać reakcji ludzi na produkcje scenowe :)
solo/ng @2018-11-08 21:48:00
@Czarny_faraon
chwila chwila ziom. nie wykrecaj sie teraz definicja grywalnosci, bo wyslalem cie tam w konkretnym eclu,aby delikatnie z kulturka skomenowac twoj bezsensowny wpis "niegrywalne". kompletnie nie rozumiem po co to napisales, nie, nie oceniles gry - bo jest w pelni *grywalna* - jedynie *niekompletna*; chciales pocisnac, ale zjebales startowo; wiecej wyrafinowaniia, jak chcesz z random xywy sie przyjebac.

Co do samej dyskusji GRY WIP - to temat na osobny;3 z 4 gier byly WIP, autorzy nie maja z tym zadnego problemu (czy aby napewno), na pewno napedza to chec zrobienia czegos i skonfrontowania prodki w 3-4 min. pokazie.
Czarny_faraon @2018-11-08 23:30:51
Trochę kultury na pewno by nie zaszkodziło.
Nie wiem dlaczego uważasz, że używam random ksywy?
Używam jej bez mała z 10 lat.
solo/ng @2018-11-09 00:29:09
xywa - my bad (sorry). nie zmienia to clue z #1 posta, ktore dla mnie bylo jednym wielkim znakiem zapytania; ew. wyjasnij co u ciebie oznacza "niegrywalne". aby byla perspektywa; zamiast wklejac fragment wiki

***

moze pierwszy napisze o czyms innym - o wyjebistym intro 16kb od Agendy. czemu nikt o tym nie pisze?
szeryf/lms @2018-11-09 01:02:43
Ja na przykład nie piszę bo zazdroszczę ;) a tak poważnie to ta praca zasługuje na osobny wątek i bardzo mi sie podobają efekty i zgranie z muzą, a scena ze statkiem na falach bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła - trochę mi brakuje takiego luzu w produkcjach :)
Jacques @2018-11-09 08:45:15
Czarny_faraon: "Nie ma bowiem żadnej pewności, że wszystkie gry wystawiane jako WIP zostaną skończone. "

Ale przecież głosujący oceniają to co jest, a nie to co może będzie jeszcze dorobione?

Choć z grą ocena stopnia zaawansowania WIP jest problematyczna, bo krótka prezentacja nie oddaje wszystkiego, pewnie dobrze byłoby by głosujący mieli możliwość odpalenia u siebie konkursowych gier i zagrania przed głosowaniem ;-)
grey/msb @2018-11-15 11:37:37
Od wczoraj podsyłam kolejne prace do admina serwisu DEMOZOO.ORG (dzisiaj pojawi się sporo nowych). Zajmuje to trochę czasu, ponieważ kontaktuję się też z niektórymi autorami. Do niedzieli powinna być większość stuffu (oprócz dema na STe grupy Ephidrena, dema na Falcon'a grupy Extream oraz invitki na konsolę Atari Jaguar - autorzy poprosili o więcej czasu). Widzę też pewne błędy w wynikach (nazwy), które poprawię jeszcze dzisiaj.
nickname
e-mail / website (opcjonalnie)
Aktualne tematy
F-16 Falcon Strike (symulator lotu) (33)
ostatni: 04-10-2024 16:27, tebe
Strony o Atari ST/STE (8)
ostatni: 04-10-2024 15:32, Kaz
Tatrasoft - historia, programy (20)
ostatni: 04-10-2024 15:28, Kaz
Uprościłem Starquake (4)
ostatni: 04-10-2024 15:25, Kaz
Książka Bocianu - Dziennik kuracj... (29)
ostatni: 04-10-2024 14:51, 0xF
Firma "Grubcio" - historia, progr... (62)
ostatni: 04-10-2024 14:43, Kaz
Filterek do Blizzarda (86)
ostatni: 04-10-2024 12:16, adi
STe enhanced games (44)
ostatni: 04-10-2024 10:47, hospes
SID i POKEY (669)
ostatni: 04-10-2024 09:55, rbej1977
Grupa Pink Softhard (88)
ostatni: 03-10-2024 23:42, Bca
Najmniejsze na świecie Atari 8-bi... (151)
ostatni: 03-10-2024 22:47, thewasp
Zmiany w bazie gier, dem, użytków (945)
ostatni: 03-10-2024 20:48, Kaz
Nowe gry na Atari (235)
ostatni: 03-10-2024 15:48, zbylu
ACSI2STM / 1040 STE / TOS 1.06 - ... (14)
ostatni: 03-10-2024 12:38, pigula
[K] Atari STE (QWERTY) (25)
ostatni: 03-10-2024 09:55, crrn

Kategorie Forum Atarum

Użytkowników: 2832
Ostatnio zarejestrowany: andyrey
Postów ostatniej doby: 47

Spotkania i zloty / Meetings & Parties

Najbliższe imprezy
link do naszych spotkań online, zapraszamy do odwiedzenia kanału zoom również przez kod QR:

KWAS

Kalendarz AOL


Społeczność/Community


Rozmawiali
Wywiad z Mariuszem Jaroszem i Kaz (13)
Wywiad Dracona z Mr. Bacardim i Kaz (15)
Tomasz Dajczak i Kaz (22)
Lech Bąk i "Świat Młodych" i Kaz (26)
Michał "Mike" Jaskuła i Kaz (30)
F#READY i Dracon (22)
Daniel „Arctus” Kowalski i Dracon (25)
KATOD i TDC (15)
Mariusz Wojcieszek i "Adam" (17)
Romuald Bacza i Ramos (16)
Śledzenie Amentesa i Larek (9)
Leszek Łuciów i Charlie Cherry (17)
TO JUŻ ZA TOBĄ: rozmowa z Bobem Pape i cpt. Misumaru Tenchi (39)
Rob Jaeger i Emu (53)
Jacek "Tabu" Grad i Dracon (0)
Alexander "Koma" Schön i Kaz (0)
Maciej Ślifirczyk i Charlie Cherry (0)
Jarek "Odyniec1" Wyszyński i Kaz (0)
Marek Bojarski i Kaz (0)
Olgierd Niemyjski i Ramos (0)
«« nowszestarsze »»

Stragan
Nowe, pojemniejsze RAM-Carty oferuje Kaz (21)
"mouSTer" czyli myszka ST oferuje Kaz (30)
Atari USBJoy Adapter oferuje Jakub Husak (0)
Programy: Kolony 2106 oferuje Kaz (7)
Sprzęt: rozszerzenia oferuje Lotharek (84)
Gadżety: naklejki, pocztówki oferuje Sikor (11)
Sprzęt: cartridge RAM-CART oferuje Zenon (7)
Miejsce na drobne ogłoszenia kupna/sprzedaży oferuje Kaz (58)
Sprzęt: interfejs SIO2IDE oferuje Piguła (0)
Sprzęt: interfejs SIO2SD oferuje Piguła (50)

Użytki/Utils
Sprzęt/Hardware

Wynalazki
Atari i Bluetooth napisał Kaz (34)
SIO2PC-USB napisał Larek (45)
Nowe SIO2SD napisał Larek (0)
SIO2SD w CA12 napisał Urborg (12)
Ratowanie ATMEL-ów napisał Yoohaas (12)
Projektowanie cartów napisał Zenon (12)
Joystick do Atari napisał Larek (54)
Tygrys Turbo napisał Kaz (11)
Testowałem "Simple Stereo" napisał Zaxon (5)
Rozszerzenie 1MB napisał Asal (20)
Joystick trzyprzyciskowy napisał Sikor (18)
Moje MyIDE oraz SIO2PC na USB napisał Zaxon (16)
Jak wykonać płytkę drukowaną? napisał Zaxon (26)
Rozszerzenie 576kB napisał Asal (36)
Soczyste kolory napisał scalak (29)
XEGS Box napisał Zaxon (13)
Atari w różnych rolach napisał Różyk (9)
SIO2IDE w pudełku napisał Kaz (5)
Atari steruje tokarką napisał Kaz (15)
DarkMouse napisał Kaz (7)
«« nowszestarsze »»