atarionline.pl
atarionline.pl Atari
Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
Translate to RSS RSS
Gra w produkcji: Heartlight VBXE z 2019-08-15 15:41 (9)
Więcej w Bibliotece Atarowca z 2019-08-13 18:32 (13)
RetroBorsuk przedstawia: Space Fortress Omega z 2019-08-11 18:39 (19)
Nowa książka o Atari z 2019-08-10 08:14 (6)
Nowy opis gry podwodnej z 2019-08-08 13:42 (15)
Cartridge Ham-Pack z 2019-08-03 13:58 (37)
Nowe brzmienia Atari! z 2019-08-01 00:33 (21)
Aktualności scenowe z 2019-07-23 06:10 (12)
Lost Party - prace, wyniki z 2019-07-14 09:30 (86)
Aktualności scenowe z 2019-07-07 18:40 (18)
Nowy RECOIL z 2019-07-07 13:17 (2)
Remanent – gry z 2017 roku (2) z 2019-07-02 22:42 (10)
"Atari Fan" na Lost Party z 2019-06-27 13:52 (16)
Aktualności scenowe z 2019-06-11 21:51 (15)
Remanent – przegląd gier Petera J. Meyera z 2019-06-02 23:16 (56)
Atari Fan już jest! z 2019-05-10 21:20 (93)
Zrzutka na książkę o grach Atari z 2019-05-03 09:05 (75)
Retroimpreza w Sanoku z 2019-04-26 11:07 (8)
Echa Revision 2019 z 2019-04-22 07:53 (108)
15 lat AtariOnline.pl z 2019-04-20 06:37 (25)
«« nowszestarsze »»

Pomocnik/Helper
Gry/Games

Katalog gier

Opisy gier
Submarine Commander opisał Kaz (7)
Frogs opisał Xeen (0)
Choplifter! opisał Urborg (0)
Joust opisał Urborg (16)
Commando opisał Urborg (35)
Mario Bros opisał Urborg (13)
Xenophobe opisał Urborg (34)
Robbo Forever opisał tbxx (16)
Kolony 2106 opisał tbxx (0)
Archon II: Adept opisał Urborg/TDC (9)
Spitfire Ace/Hellcat Ace opisał Farscape (7)
Wyspa opisał Kaz (9)
Archon opisał Urborg/TDC (16)
The Last Starfighter opisał TDC (30)
Dwie Wieże opisał Muffy (17)
Basil The Great Mouse Detective opisał Charlie Cherry (122)
Inny Świat opisał Charlie Cherry (17)
Inspektor opisał Charlie Cherry (19)
Grand Prix Simulator opisał Charlie Cherry (16)
Rescue On Fractalus opisał Kaz (18)
«« nowszestarsze »»

Wewnętrzne/Internals



   Nowinki tworzone dzięki CuteNews
Wyniki konkursów ABBUC 2016

Zakończyło się coroczne walne zgromadzenie niemieckiego klubu ABBUC. Poniżej przedstawiamy ostateczną klasyfikację zorganizowanych przez klub konkursów software'owych.

W miarę pojawiania się kolejnych programów będziemy podawać linki do nich. W niektórych przypadkach może to już być wersja nowsza niż konkursowa (oddawana z początkiem sierpnia). Przypomnę jeszcze tylko, że decyzja o publikacji należy do autorów, nie do klubu ABBUC.


Konkurs programistyczny, kategoria gier (10 zgłoszeń):

1. Dimo's Dungeon (587 pkt) - 8BitJunkie, Mario130XE i inni
2. Dye (572 pkt) - Irgendwer
3. The Monk (429 pkt) - Popmilo, Miker
4. Skyscraper (427 pkt) - MatoSimi, José Pereira, stRing
5. Name This Game (407 pkt) - Bob The Bug, Miker
6. Space Fortress Omega (397 pkt) - TheRealBountyBob
7. 1K ATASCII Blaster (392 pkt) - Freetz
8. Rain of Terror (372 pkt) - Eric Henneke, Rob Schlortt
9. Big Mess (320 pkt) - Rockford
10. Get Up! (313 pkt) - 8BitJunkie, VD TONIC


Konkurs programistyczny, kategoria programów użytkowych (łącznie 5 zgłoszeń):

1. Bugbiter 240i Converter / Viewer(498 pkt) - Bugbiter
2. Title Studio GR15 (355 pkt) - Gury
3. Atarikett (308 pkt) - Rockford
4. PMG Make Utility (249 pkt) - TheRealBountyBob
5. Graphics 3 Planner (244 pkt) - Sikor

Głosowało 73 członków klubu. Część osób była niezadowolona z późnego przesłania przez klub dysków z grami, niektórzy nie doczytali w regułach, że można też głosować mailowo, a nie tylko na specjalnym formularzu (który musiał być wysłany z tygodniowym wyprzedzeniem). Czasu nie było zbyt dużo, aby rzetelnie ocenić wszystkie zgłoszenia (ja sam z tego powodu nie oddałem głosu).


Konkurs hardware'owy - gotowe urządzenia (3 zgłoszenia):

2. ATARI XL - FPGA PBI Board - Wolfram Fisher
4. Kontroler ATARI XY - Wolfram Fisher
5. Płyta zastępcza do dżojstika CX40 - Ingo Soetebier

Konkurs hardware'owy w kategorii "w produkcji" (1 zgłoszenie):

3. JoyRec - Frederik Holst
Urządzenie do rejestrowania akcji dżojstika na karcie SD, umożliwiające późniejsze ich odtworzenie. Bazuje na mikroprocesorze ATMega.

W konkursie hardware'owym zasady były nieco inne, ze względu na to, że nie było możliwe zapoznanie się zdalne ze zgłoszeniami: oceny urządzeniom wystawiło najpierw jury, a podczas zjazdu ABBUC ocena została zweryfikowana przez jego uczestników. Od miejsca zależała wysokość przyznanej nagrody (dla ukończonych urządzeń od 500€ za pierwsze miejsce do 75€ za piąte). Szczegółowy opis zgłoszeń w języku niemieckim znajdziecie tu.


A teraz napiszmy trochę więcej o uczestniczących w rywalizacji programach:

  • 1. Dimo's Dungeon


  • Thomas „8BitJunkie” Schulz – pomysł, kod, grafika wewnątrz gry
    Mario „Mario130XE” Henning – grafika tytułowa, muzyka, animacja stworów
    Twórcy poziomów: Thomas „8BitJunkie” Schulz, Dirk „Yellowman” Troeger, Mario „Mario130XE” Henning, Marc „Sleepy" Brings, Holger „Wizard” Hinterschitt, Milan Hinterschitt, Erhard „Floppydoc” Puetz, Fabian Puetz, Gunnar „Bunsen” Kanold, Ingo „1NG” Boller.


    Dwa lata temu gra Dimo's Quest wygrała konkurs ABBUC, główny bohater powrócił w platformówce i zgarnął po raz kolejny pierwsze miejsce. Zadaniem gracza jest tutaj zebranie wszystkich żołędzi i słodyczy w śmiercionośnym lochu Kayem, co pozwoli naszemu Dimo zdobyć rękę księżniczki Dori.

    Gratulacje dla autorów, natomiast kilka elementów w grze jest irytujących – np. to, że idąc po platformie można w dowolnym momencie spaść, jeśli przypadkiem skierujemy się w dół. Nieco też brakowało grafika, który zapanowałby nad pojawiającym się tu i ówdzie chaosem kolorystycznym.



    O grze już obszernie pisaliśmy, zainteresowanych odsyłamy do odpowiedniego artykułu.


  • 2. Dye


  • Autor: Christian „Irgendwer” Krüger

    Trochę niespodziewane drugie miejsce, ale wyraźnie pomysł na rozgrywkę bardzo spodobał się głosującym. Dye to zabawa logiczna zainspirowana grą Coloruid, zadaniem gracza jest odpowiednie przemalowywanie kolorowych obszarów obrazka – w taki sposób, aby uzyskać jednobarwną powierzchnię. Nie możemy przy tym przekroczyć zadanego limitu ruchów. Na każdym z 35 poziomów mamy do czynienia z obrazkiem nawiązującym do jednego ze znanych dzieł sztuki.


    Każdy level ma przypisany kod ujawniany po jego ukończeniu, dzięki czemu możemy wrócić do interesującego nas poziomu bezpośrednio z menu głównego, bez konieczności powtarzania całej ścieżki.

    Poza zwykłym sterowaniem za pomocą dżojstika można grać za pomocą klawiatury lub tabletu dotykowego (CX77 / CMI08). Aby przyspieszyć zmianę koloru można używać klawiszy 1-5.

    Plik z wersją minimalnie poprawioną w stosunku do konkursowej można pobrać stąd.




  • 3. The Monk


  • Kod, grafika: Vladimir „Popmilo” Janković
    Muzyka: Michał „Miker” Szpilowski

    Gra wzorowana na Minicrafcie, w pewnym sensie uproszczonej wersji głośnego Minecrafta. W grze wcielamy się w bezimiennego mnicha, który budzi się na bezludnej wyspie (losowo generowanej), nie wiedząc kim jest, gdzie jest i jak się tam dostał. Celem gracza jest przeżyć we wrogim otoczeniu.


    Technicznie The Monk robi wrażenie, ale autor nie dokończył pracy nad rozgrywką i gracze nie do końca wiedzieli, co powinni robić. Zobaczymy, jak będzie w wersji finalnej, w której ma być m.in. dodany rozwój postaci i potyczka z „bossem”.

    Paczkę z grą i instrukcją można pobrać stąd. Akcje wykonujemy za pomocą FIRE na obiekcie, do którego jesteśmy zwróceni twarzą, a spacją zmieniamy przedmiot / narzędzie.




  • 4. Skyscraper


  • Martin „MatoSimi” Simeček – kod,
    José Pereira – opracowanie grafiki,
    Michał „stRing” Radecki – muzyka.


    Gra zręcznościowa na jeden przycisk, w której budujemy drapacz chmur. Trzeba w odpowiednich momentach upuszczać przesuwające się elementy.

    Plik z grą można pobrać stąd.



  • 7. 1K ATASCII Blaster


  • Autor: Frederik „Freetz” Holst
    Strzelanka zajmująca tylko 1 kilobajt kodu, poruszamy się wśród przeszkód ułożonych w znaki znanego nam dobrze zestawu ATASCII.


    Tutaj znajdziecie informacje o grze i o możliwości jej zamówienia na kasecie (wraz z Flappy Bird jako bonus).




  • 8. Rain of Terror


  • Autorzy: Eric Henneke, Rob Schlortt.


    Dynamiczna strzelanka, w której bronimy się przed wrogimi spadochroniarzami i samolotami. Mam wrażenie, że zasługiwała na wyższe miejsce w klasyfikacji. O grze pisaliśmy szerzej tutaj.

    UWAGA: Twórcy ogłosili konkurs dla graczy: wygrywa osoba, która osiągnie najlepszy wynik (na fizycznej maszynie lub na emulatorze, używając myszki zamiast paddles).
    Zamknięcie konkursu odbędzie się 6 listopada (koniec dnia). Na zwycięzcę czeka egzemplarz nr 0001 pudełkowego wydania gry na dysku 5¼ oraz dodatkowo zestaw "wiosełek", czyli paddles.

    Założyłem odpowiedni wątek na naszym forum, w którym można będzie publikować swoje wyniki.





    2016-10-22 22:26 by "Adam"
    komentarzy: 44
    Adam @2016-10-22 23:06:02
    Uzupełniłem punktację.
    Adam @2016-10-22 23:35:22
    Podpiąłem link do Skyscrapera, zaczynam uzupełniać opisy.
    Adam @2016-10-23 00:56:41
    Udostępniona została gra Dye, uzupełniłem link.
    xeen @2016-10-23 09:09:49
    Fajnie się gra w to Dye
    Adam @2016-10-23 11:14:54
    Podpiąłem na liście wyników linki do The Monk i Rain of Terror.
    miker @2016-10-23 12:24:34
    Adam @2016-10-23 12:32:07
    OK, podpiąłem Name This Game pod artykuł.
    Adam @2016-10-23 12:53:18
    ... i Dimo's Dungeon też.
    miker @2016-10-23 13:01:04
    :)
    xxl @2016-10-23 13:55:32
    jak uruchomic name this game?
    Montezuma @2016-10-23 15:49:32
    z BASIC-iem
    larek @2016-10-23 16:25:27
    Skyscraper dopiero na 4 miejscu? Trzeba chyba powtórzyć głosowanie ;p
    larek @2016-10-23 17:52:52
    Łomatko... Dimo's Dungeon nie doczytuje leveli z SIO2SD, gdy używamy Qmega.
    IRATA4 @2016-10-23 18:07:05
    Fajne grywalne produkcje .
    Adam @2016-10-23 21:44:42
    Podmieniłem link do Name This Game, autor przygotował poprawioną wersję. Dodałem też link do GR3 Plannera autorstwa Sikora.
    Adam @2016-10-23 22:05:23
    @Larek: Skyscraperowi zabrakło dwóch punktów, aby dostać się na podium... Tyle co nic.
    Adam @2016-10-23 22:39:32
    UWAGA: Dodałem informację o ogłoszonym konkursie na najlepszy wynik w grze "Rain of Terror", założyłem też wątek na forum, w którym można prezentować swoje wyniki:
    http://atarionline.pl/forum/comments.php...
    Adam @2016-10-24 00:11:35
    Dodałem w artykule wyniki konkursu hardware'owego.
    tdc @2016-10-24 05:15:30
    Dzięki Adam - dobra robota!
    CharlieChaplin @2016-10-24 20:37:47
    Adam @2016-10-24 21:22:01
    Dzięki, link do "Get Up!" dodany.

    Zaskakująco mało komentarzy na temat wrażeń - od dawna czekaliśmy na te gry, a teraz tylko trzy osoby na krzyż w nie zagrały? :)
    mgr_inz_rafal @2016-10-24 22:15:16
    Jak to mało komentarzy? Sam Adam wygenerował chyba z piętnaście sztuk :)

    Ale żeby nie było, że marnuję miejsce... Wg mnie tylko "The Monk" niesie jakikolwiek powiew świeżości do atarowego światka.

    Na uwagę zasługuje też ATASCII Blaster ze względu na rozmiar kodu. Świetnie wygląda ta krótka tasiemka :)

    Nie chodzi o to, że reszta jest "zła", ale już raczej to wszystko było... Zresztą wygrał Dimo. Tyle dobrego, że nie nazywa się "TRE Dimo" albo "Dimo Lutry" :-)
    Shanti77 @2016-10-24 22:34:12
    Mnie trochę męczy ta kolorowa grafika w Dimo, trochę mało to jest przejrzyste. (napewno przejdę ja sobie na PSP )
    ATASCII Blaster - uważam,że gre należy ocenić jako całośc, a jest jej po prostu mało, nikt w konkursie nie ograniczał rozmiaru pamięci.
    Adam @2016-10-24 23:15:51
    @mgr_inz_rafal: częściowo rozumiem Twoją uwagę o braku świeżości, ale nie popadajmy w skrajność i nie porównujmy Dimo's Dungeon do setnej części Robbo, bo jednak rozgrywka została tutaj wystarczająco zmieniona, aby traktować ją jako samodzielną, niezależną grę.
    Co nie znaczy, że nie może pojawić się za jakiś czas przesyt tym bohaterem - 8BitJunkie szykuje chyba całą sagę o Dimo ;)

    No i jeszcze pytanie: czy na małym Atari kojarzysz grę podobnego typu co "Dye"? Mi się ta rozgrywka kojarzy wyłącznie z grą Flood-It, o której pisałem w 2014 roku jako grze w produkcji - niestety nie została jeszcze z tego co wiem ukończona.
    Adam @2016-10-25 00:21:05
    Kod źródłowy gry 1K ATASCII Blaster:
    http://www.phobotron.de/1KShooter.asm.tx...
    larek @2016-10-25 00:23:29
    Mało komentarzy, bo wszyscy grają w te nowe gry...
    Dracon @2016-10-25 09:48:01
    "nie popadajmy w skrajność i nie porównujmy Dimo's Dungeon do setnej części Robbo, bo jednak rozgrywka została tutaj wystarczająco zmieniona, aby traktować ją jako samodzielną, niezależną grę. "
    - to coś jak z LAURĄ, która mimo wszystko jest (jakaś daleką) krewną ROBBO, ale ma bardziej dopieszczoną oprawę graficzno-dźwiękową, prawda? ;)))
    Adam @2016-10-25 09:51:20
    Jak zagram w Laurę, to się wypowiem... A Ty już grałeś? :)
    Dracon @2016-10-25 10:17:06
    @Adam:
    Rozmawiałem na forum z autorem, poświęciłem trochę czasu na obejrzenie zapowiedzi itp., wyprowadzam logiczne wnioski. :)
    Bynajmniej nie deprecjonuję wartości tej gry. :)
    Tu masz więcej:
    http://atarionline.pl/forum/comments.php...
    wieczór @2016-10-25 11:19:01
    Ja grałem. Ba, ja to przeszedłem. Z punktu widzenia gracza - różnica jest znaczniejsza od oprawy. Bo poza w sumie podobnym ogólnie definiowanym celem - zbierz przedmioty i znajdź wyjście - sposób grania różni się znacząco :) Przede wszystkim nie jest wprost oczywiste jak cel osiągnąć - już od pierwszego levelu :) Za każdym razem trzeba to rozgryźć. Z kolei w 99% przypadków zręczność ma znaczenie znikome - w przeciwieństwie do robbo gdzie często trzeba wbić się w timing strzelających działek czy ścigać z potworem.
    RedXIII @2016-10-25 14:00:34
    Monk jest super. Rafał ma rację. Nie ogarniają go Ci co nie doświadczyli genialnych światów żadnego z Final Fantasy. Bardzo fajna koncepcja i realizacja. Drażni jednak po śmierci ciągłe generowanie intro. To by pasowało zmienić.
    miker @2016-10-25 18:52:47
    Fajlówki ze strony Homesofta:
    http://www.mushca.com/f/atari/index.php?...
    Montezuma @2016-10-27 11:02:34
    Ze swojej strony dodam, że szykują się pozytywne zmiany w regulaminie konkursu (więcej swobody).
    Prowadzeniem konkursu w przyszłym roku zajmie się Frederik „Freetz” Holst (autor gry "1K ATASCII Blaster").
    Adam @2016-10-27 11:49:31
    Ciekawe. W jakim sensie "więcej swobody"? :)

    W tej chwili jako największe ograniczenia można chyba wskazać takie sprawy:
    - kwestia konieczności posiadania zgody autorów w przypadku konwersji,
    - niemożność publikowania gry do czasu ogłoszenia wyników konkursu,
    - program musi działać na małym Atari (temat istotny w przypadku programów narzędziowych działających na innych platformach, a generujących coś na XL/XE)

    Punkt 1 można obejść, jeśli oryginalny pomysł opracujemy na swój sposób i użyjemy innego tytułu, patrz The Monk i Minicraft. Ale pewne głośne gry, np. porty Mariusza Wojcieszka, nie mogą w tej chwili startować.
    Montezuma @2016-10-27 14:57:08
    Nie chodzi o stronę prawną - tutaj raczej nie będzie zmian (za naruszenie praw autorskich odpowiadają swoim majątkiem członkowie zarządu ABBUC-a).
    Software działający na innych platformach też nie będzie (niestety) dopuszczony do konkursu (proponowałem to rok temu).
    Zmiany obejmować będą dopuszczenie korzystania z dodatkowych rozszerzeń sprzętowych. Jeśli gra nie działa bez danego rozszerzenia, będzie musiała o tym poinformować użytkownika. Autor gry ryzykuje też, że dostanie mniej punktów od oceniających, którzy nie mając danego rozszerzenia w swoim Atari, będą mogli przetestować ją tylko w emulatorze (nie będzie dodatkowej kategorii w konkursie).
    Regulamin nie został jednak jeszcze zmieniony, więc potraktujcie to tylko jako nieoficjalną zapowiedź. Może zachęci to jednak kogoś do pracy nad nową grą wykorzystującą VBXE, Veronikę, Multijoy-a, itp.
    mgr_inz_rafal @2016-10-27 20:03:41
    Adam,
    Gry podobnej do Dye nie widziałem wcześniej. Odpaliłem, chwilę pograłem i może trochę pochopnie zaszufladkowałem jako "kolejna gra logiczna" jak np. "Xirius Defect", "5-dots", czy tam Panie inne takie :)
    PopMilo @2016-10-28 12:16:26
    @mgr_inz_rafal @RedXIII dziękuję :)
    Monk jest tylko jeden z przykładów tego, co można zrobić z Atari.
    Zobaczymy w przyszłym roku na Abbuc 2017 :)
    pin @2016-10-28 19:13:33
    @Miker - możesz zapytać autora The Monk czy jest w stanie ogarnąć temat: dlaczego na dopale proca znika możliwość "strzelania"? Pytam, bo gra na Rapidusie śmiga, że aż miło się gra tyle, że bez wspomnianej funkcjonalności nie ma to większego sensu.
    pin @2016-10-28 19:21:01
    @Miker - jeszcze inaczej. Wszystko śmiga na 65c816 do czasu, w którym to zostawimy w spokoju taktowanie 64k ramu.

    Z tym intrem sugestia jak najbardziej na miejscu, choć dotyczy to wyłącznie 6502. Na dopale intro jest odpowiednio krótkie i wystarczające ;)
    CharlieChaplin @2016-10-28 20:28:05
    Bugbiter 240i converter and viewer + pics:

    http://atariage.com/forums/topic/252742-...
    Adam @2016-10-29 01:31:23
    Dzięki, podpiąłem link do Bugbitera.
    CharlieChaplin @2016-10-29 03:12:01
    And errrm, Title Studio Gr. 15:

    http://atariage.com/forums/topic/258435-.../
    Adam @2016-10-29 23:20:29
    Podpiąłem grę Big Mess, a wcześniej Title Studio.
    eric @2016-11-06 16:03:03
    Rain of Terror High Score Challenge ends tonight (end of November 6th)!

    http://atariage.com/forums/topic/258243-...
    nickname
    e-mail / website (opcjonalnie)
    Aktualne tematy
    Gry - wyścigi (4)
    ostatni: 18-08-2019 10:49, Pecet
    Nowa stacja dyskietek do Atari XL... (92)
    ostatni: 18-08-2019 10:23, Kaz
    Czy to pszypadeg? (9)
    ostatni: 18-08-2019 00:50, MDW
    Gry w szachy na Atari (434)
    ostatni: 18-08-2019 00:25, zbyti
    Atari Amiga (463)
    ostatni: 17-08-2019 20:43, nogorg
    Eclair XL (33)
    ostatni: 17-08-2019 19:14, xxl
    Atari ST z prockiem 68030 (11)
    ostatni: 17-08-2019 06:32, Kaz
    Boulder Dash (30)
    ostatni: 17-08-2019 06:24, Kaz
    BASIC - Starfield (33)
    ostatni: 16-08-2019 20:56, xxl
    Internet na wsi (20)
    ostatni: 16-08-2019 18:46, sun
    Nowe obudowy SDrive-MAX (5)
    ostatni: 16-08-2019 13:50, Montezuma
    Efekt "trójtrybu" (28)
    ostatni: 15-08-2019 23:02, pin
    Skany pilnie poszukiwane ;) (7)
    ostatni: 15-08-2019 21:18, tbxx
    Castle Defender - nowa gra (15)
    ostatni: 15-08-2019 20:55, CharlieChaplin
    Display Processor Chip (DPC) (1)
    ostatni: 15-08-2019 15:56, xxl

    Kategorie Forum Atarum

    Użytkowników: 2021
    Ostatnio zarejestrowany: HF7ST
    Postów ostatniej doby: 29

    Społeczność/Community

    Najbliższe imprezy
    Jeżeli znasz termin i miejsce jakiegoś zlotu albo spotkania milośników Atari to poinformuj nas. Tutaj możemy wstawić baner i link.

    Stragan
    Atari USBJoy Adapter oferuje Jakub Husak (0)
    Programy: Kolony 2106 oferuje Kaz (6)
    Sprzęt: rozszerzenia oferuje Lotharek (19)
    Gadżety: naklejki, pocztówki oferuje Sikor (11)
    Sprzęt: cartridge RAM-CART oferuje Zenon (4)
    Miejsce na drobne ogłoszenia kupna/sprzedaży oferuje Kaz (51)
    Sprzęt: interfejs SIO2IDE oferuje Piguła (0)
    Sprzęt: interfejs SIO2SD oferuje Piguła (22)

    Użytki/Utils
    Sprzęt/Hardware

    Wynalazki
    Atari i Bluetooth napisał Kaz (33)
    SIO2PC-USB napisał Larek (45)
    Nowe SIO2SD napisał Larek (0)
    SIO2SD w CA12 napisał Urborg (10)
    Ratowanie ATMEL-ów napisał Yoohaas (12)
    Projektowanie cartów napisał Zenon (12)
    Joystick do Atari napisał Larek (54)
    Tygrys Turbo napisał Kaz (9)
    Testowałem "Simple Stereo" napisał Zaxon (3)
    Rozszerzenie 1MB napisał Asal (20)
    Joystick trzyprzyciskowy napisał Sikor (18)
    Moje MyIDE oraz SIO2PC na USB napisał Zaxon (16)
    Jak wykonać płytkę drukowaną? napisał Zaxon (26)
    Rozszerzenie 576kB napisał Asal (36)
    Soczyste kolory napisał scalak (29)
    XEGS Box napisał Zaxon (13)
    Atari w różnych rolach napisał Różyk (8)
    SIO2IDE w pudełku napisał Kaz (5)
    Atari steruje tokarką napisał Kaz (14)
    DarkMouse napisał Kaz (7)
    «« nowszestarsze »»