atarionline.pl
atarionline.pl Atari
Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
Translate to RSS RSS
Zbigniew Kasprzycki - współtwórca Polskiego Logo z 2024-03-15 22:25 (4)
"Zoltar Cosmic Pirates" w sieci z 2024-03-15 12:21 (6)
KWAS #32 z 2024-02-16 00:08 (39)
Która kolorystyka okładki lepsza? z 2024-02-11 18:30 (36)
Demo gry "Tony: Montezuma's Gold z 2024-02-05 21:09 (53)
Wywiad z Mariuszem Jaroszem z 2024-01-31 11:43 (12)
Nachodzi "Cosmic Hero 2" z 2024-01-28 06:27 (21)
Miniaturowe Atari (FPGA) z 2024-01-26 11:46 (14)
Światowa premiera "Cyborg Warriors"! z 2024-01-17 18:38 (40)
Grel #2 już dostępny! z 2024-01-11 19:21 (29)
Śmierć śmieciom! z 2024-01-06 21:23 (30)
Nowy program kopiujący "Microcop 61KB" z 2024-01-02 17:29 (25)
Wywiad Dracona z Mr. Bacardim z 2023-12-30 19:11 (12)
I po świętach! Kręcimy kołem z 2023-12-28 00:59 (13)
Wesołych Świąt 2023! z 2023-12-23 12:36 (18)
Silly Venture 2023 WE za nami z 2023-12-13 09:16 (17)
Pisma "Atari Fan 8" oraz "Grel 2" z 2023-12-07 17:32 (12)
From PLATO to Fujinet z 2023-11-25 23:16 (12)
Nowy ASAP i RECOIL z 2023-11-23 12:05 (8)
Zapowiedź gry "Goldaktari" z 2023-11-08 02:14 (10)
«« nowszestarsze »»

Pomocnik/Helper
Gry/Games

Katalog gier (konwencja TOSEC)

Opisy gier
"Old Towers" (Atari ST) opisał Misza (19)
Submarine Commander opisał Kaz (11)
Frogs opisał Xeen (0)
Choplifter! opisał Urborg (0)
Joust opisał Urborg (16)
Commando opisał Urborg (35)
Mario Bros opisał Urborg (13)
Xenophobe opisał Urborg (36)
Robbo Forever opisał tbxx (16)
Kolony 2106 opisał tbxx (2)
Archon II: Adept opisał Urborg/TDC (9)
Spitfire Ace/Hellcat Ace opisał Farscape (8)
Wyspa opisał Kaz (9)
Archon opisał Urborg/TDC (16)
The Last Starfighter opisał TDC (30)
Dwie Wieże opisał Muffy (19)
Basil The Great Mouse Detective opisał Charlie Cherry (125)
Inny Świat opisał Charlie Cherry (17)
Inspektor opisał Charlie Cherry (19)
Grand Prix Simulator opisał Charlie Cherry (16)
«« nowszestarsze »»

Katalog gier (konwencja Kaz)
Aktualizacja: 2024-03-16
Liczba katalogów: 8377, liczba plików: 36679
Zmian katalogów: 0, zmian plików: 0

0-9 A B C D
E F G H I
J K L M N
O P Q R S
T U V W X
Y Z inne
zipCałość 2817 MB


Wewnętrzne/Internals



   Nowinki tworzone dzięki CuteNews
Zorro II – zapowiedź gry
Jeśli dobrze pamiętam, już pod koniec 2014 roku na stronie grupy Classic Game Shrine widniała tajemnicza zapowiedź dużego projektu przygotowywanego przez sOnara, z kilkoma zdaniami dotyczącymi przygotowywanych plansz i ze screenshotem prezentującym projekt jednego z ekranów gry. Potem jakoś tak się stało, że sOnar wycofał się z działalności scenowej i z pewnym zaskoczeniem można było przyjąć filmik opublikowany przez niego równo rok temu, pod koniec sierpnia 2016, przedstawiający zajawkę kontynuacji przygód Zorro.

Wydźwięk tamtego materiału (obecnie niedostępnego w sieci) był niejednoznaczny: sOnar wyraźnie dawał do zrozumienia, że "coś się działo" w temacie, ale trudno było określić, na ile filmik miał być jego oficjalnym pożegnaniem z tym projektem, a na ile "światełkiem w tunelu", dającym nadzieję na przyszłe sfinalizowanie prac. Krótko mówiąc, nie wiadomo było, jaki komunikat sOnar chce przekazać: czy prace będą kontynuowane, czy nie.

Minął rok, mamy sierpień 2017 i w końcu jasną deklarację. Nieoficjalny sequel klasycznej gry ma się nazywać Zorro II – The Curse of the Past, prace nad nim wkraczają w decydującą fazę, a premiera powinna nastąpić mniej więcej za rok. Scenariusz, grafikę (czyżby również i muzykę?) stworzył sOnar, a pole do popisu ma teraz (anonimowy na razie) koder.


Jak informuje strona Classic Game Shrine:

    W Zorro II będziemy chodzić, walczyć, pływać, przełączać, strzelać, wspinać się, używać, rozmawiać, nurkować, udawać księdza, pływać okrętem podwodnym z epoki, a nawet uczyć się nowych tricków etc.

    W grze będzie etapowo dominować zabarwienie czarnym humorem w smacznym wykonaniu, będą też elementy grozy, a wąskie korytarze sztolni przyduszą gracza klaustrofobicznym klimatem oraz tłem dźwiękowym.

    Zorro będzie miał tylko jedno życie - jak każdy z nas. Za jego zdrowie odpowiada gracz. Jeśli pasek zdrowia Zorro osiągnie 0% - Game Over. Planowane jest bardzo wolne odzyskiwanie zdrowia bohatera, ale będzie ono wymagało odczekania stosownego czasu.

    Cała gra ma 77 komnat. Dzielą się one na: Dom Zorro, Świat Otchłani, Wyspę, Świat ludzi, Świat sztolni, Fort Hermosilo, Świat Ruiny. Wszystkie komnaty są misternie zaprojektowane z klocków sztuka po sztuce. Żadna z komnat nie jest nawet podobna do drugiej.

    Planowany gameplay time to godzina dla speca - dla nowego jest to duuużo dłużej.

    Scenariusz do Zorro został napisany w 4(!) godziny. Stworzenie świata jako kompletnej mapy z komnatami trwało jedynie 2 dni.

    W całej grze będzie przygrywało około 16 melodii - każda stosowna do scenerii. Dodatkowym atutem ścieżki dźwiękowej są FX-y. Gotowe obecnie jest 100% autorskiego scenariusza - stworzonego przez sOnara w 4 godziny przy użyciu zwykłego notepada, 100% tekstów, 98% grafiki, 96% muzyki.

    W obecnej fazie rozpoczęto składanie całości od strony kodowej. Grupa C.G.S. tworząca Zorro II pozdrawia fanów pierwszej części gry i życzy Wam wytrwałości w oczekiwaniu na kontynuację jego przygód! Trzymajcie kciuki!


Będziemy trzymać kciuki. A oto oficjalna zapowiedź wideo:



[Aktualizacja 2017-08-26]


Na stronie C.G.S. dodana została nowa zakładka Zorro II i sOnar umieścił tam kolejne informacje o grze, m.in. pisze tak:

    O czym jest Zorro II

    Całość gry jest kontynuacją przygód Zorro II, jako człeka zniszczonego przez panienkę, której podarował różę na zakończenie pierwszej części. (...) Tornado został otruty przez rozjuszoną wybrankę życia, a pobyt w hacjendzie zmienił się w piekło. Wkurzony Zorro opuszcza więc swoją bazę, by uratować Tornado i... Resztę odkryjecie sami. (...)

    Czego można oczekiwać w Zorro:

    Sześciu różnych etapów w grze: Dom Zorro, Świat Otchłani, Świat Ludzi, Zawalone sztolnie, Fort Hermosillo i Świat Ruiny, a także dodatkowe motywy. Każdy etap ma inny klimat, przez co zarówno paleta kolorów, jak i motywy muzyczne są CAŁKOWICIE inne. (...)

Prezentuje też fragment mapy Kalifornii z zaznaczeniem miejsc, gdzie będą się działy przygody naszego bohatera:


    (...) Dom Zorro jest w rezerwacie. Do dziś jest tam rudera na zboczu skały w Cabo Pulmo. Wyspa profesora Turnera.... to wyspa Turner i istnieje na serio. Wioska pod fortem Hermosillo to Bahia de Kino i istnieje naprawdę. Zorro po ucieczce dryfuje właśnie w głąb zatoki kalifornijskiej.

Na stronie możecie też przeczytać m.in., do czego posłużył sOnarowi pewien polski zamek i co robi w grze o Zorro pan David Bushnell, twórca pierwszego okrętu podwodnego.


I jeszcze drugi, krótki filmik pokazujący grafikę jednej z krypt:



2017-08-25 22:35 by "Adam"
komentarzy: 70
larek @2017-08-26 00:22:22
Trzymam kciuki za ukończenie projektu.
the fender @2017-08-26 09:31:25
Ha! Się dzieje :) Mam tylko nadzieję, że zachowany zostanie nieco psychodeliczny klimat oryginału. Oczywiście wraz z hipnotyzującą muzyczką która po kilku godzinach gry odciska się w mózgu niczym opona od traktora na miękkim gruncie :) (wraz z wariacją minorową graną w podziemiach).
Atari-75 @2017-08-26 13:30:06
Witam. Pamietam jak pierwszy raz odpalalem emulator i dziwilem sie ze mozna grac w gry z mojego dziecinstwa. To bylo niezapomniane przezycie.. szal doslownie. Ale jak po 30 latach slysze ze wychodzi nowa gra lub kolejna czesc gry z tamtej epoki to na prawde czuje sie jak teleportowany. Moim marzeniem jest by to trwalo jak najdluzej i rozwijalo sie coraz bardziej. Dziekuje wszystkim ktorzy przyczyniaja sie do tego ze atari wciaz zyje.... Pozdrawiam.
mariuszbox @2017-08-26 14:54:20
Pamiętam, że swego czasu w obiegu krążyła okrojona wersja dyskowa (wtedy jeszcze większość użyszkodników nie miała o tym pojęcia) bez bodajże podziemi i uważana była za właściwą grę. Kiedy jakiś sprytniejszy pewnie hacker puścił wersję pełną to była ona właśnie "reklamowana" jako ZORRO II :)
Trzymam kciuki za projekt, bardzo fajny pomysł z dalszymi przygodami Zorro, w tamtej dekadzie był to jeden z fajniejszych tytułów na Atarkę.
the fender @2017-08-26 17:47:49
@mariuszbox: pamiętam, facet od którego na giełdzie kopiowałem (pełną jak się później okazało) jego wersję Zorro opowiadał mi o tym. A opowiadał bo oczywiście chciałem Zorro jedynkę i dwójkę, które to części krążyły wtedy po giełdzie :).
C.G.S @2017-08-26 17:50:04
dziękujemy za motywujące słowa. dzięki takim ludziom trudy pracy są lżejsze. na stronie C.G.S pojawiła się nowa zakładka: zorro II. wyjaśniono tam parę tajemnic i faktów oraz dodano kolejny mini filmik. może się spodoba i nieco wyjaśni o samej grze. nawet jeden gość tutaj dostał małą 'premię' :)
kosa0 @2017-08-26 17:52:11
Gra ma bardzo ladna grafike :-) Widac ze ktos wlozyl duzo pracy :-)
José Pereira @2017-08-26 19:10:36
I was thinking on seeing yesterday video and now it seems so that game is in Gr.15 bitmap mode 4colours. Don't want to put it down but today with multiple charsets 'way of' then why not charmode Antic4 to have that so usefull on A8 at least one more, the 5th colour?
10 GOSUB 10 @2017-08-26 19:35:19
Jak Zorro to tylko z grafiką jak w oryginale i z muzą bez żadnych synthów, inaczej wyjdzie jak gra z Avalonu z czasów wczesnej transformacji ustrojowej.

Z radością oczekuję na jakieś grywalne demko i na smaczki typu granie na trąbce, żeby przywołać strażnika :-)
Irata4 @2017-08-26 20:05:24
Fajna maszyneria,jakby dwa tryby ,mnie się podoba ,teraz wszystko zależy od kodera , ciekaw jestem jak będzie rozwiązana walka i czy takowa w ogóle w finalnym produkcie się znajdzie ,to bardzo ważne gdyż pojedynki w Zorro to nieodzowna część Zorra a w jedynce poziom tychże był zadowalający .
Trzymam kciuki za projekt.
Adam @2017-08-26 20:20:20
Rozszerzyłem artykuł na podstawie kolejnych ujawnionych informacji, jak ktoś chce jeszcze więcej doczytać, to niech zajrzy na oficjalną stronę.

@José: you may find the answer on the official site. There will be 4 colours.
Lhuven @2017-08-26 20:23:40
Grafika w stylu polskich gier z wczesnych lat 90. Wygląda świetnie. Nie wiem jak to się ma do Zorro, ale brakowało mi takiej gry!
C.G.S @2017-08-26 22:04:52
Dziękujemy za rosnące zainteresowanie Zorro II. Na filmie prezentujemy starszą procedurę rysująca byłego kodera. Każdy ma w życiu swoje zajęcia dlatego musieliśmy szukać nowego programisty. Trochę to zajęło czasu. Mimo to - dziękujemy mu, za szczere chęci i pracę w temacie. Obecnie testowana jest zupełnie inna procedura, która może drastycznie zmniejszyć rozmiar i wymagania Zorro II na czym C.G.S w zasadzie dość zależy.

Schemat rysowania komnaty zostaje ten sam. Walki owszem będą owszem - tylko trudniejsze. To z czym będziesz walczyć możesz na chwilę unieszkodliwić - ale nie zabić. Nie możemy zdradzić za dużo. Niestety. Będą też uniki i robienie 'esencji zła' w przysłowiowego balona za sprawą nauk tajemnych. Animacja maszyny parowej nie powstała z rycin, ale z głowy twórcy scenariusza. Działanie maszyn dość dobrze zna, bo jest starym mechanikiem z 28-letnim doświadczeniem w renowacji zabytkowych motocykli. Widać tam wyraźnie animację np. odpręznika.

Skaczący komin dodano by zwiększyć atrakcyjność wizualną pracującego urządzenia ok 2,5x wyższego niż Zorro.

Brawo Irata4 za spostrzegawczość. Dokładnie! Są to dwie klatki. Mimo to: poruszają się 3 obiekty. Efekt jest bardzo fajny. Koło zamachowe, odprężnik i komin. Więcej klatek i tak byśmy nie dali rady, ponieważ na grafice zawierająca obiekty nawiedzonych sztolni nie ma miejsca na cokolwiek więcej. Dziękujemy kosa / lhuven za miłe słowa.

Luven - no to zgadzamy się w 100%. Klimat musi być. Zorro II to nie mity. Ta autentycznie powstaje i trzymajcie za nas kciuki. Na wszelakie inne zapytania na jak poważnie podchodzimy do tematu - odpowie Wam strona główna Classic Games Shrine w punktach od A do Z.

Pozdrawiamy i dziękujemy za silne wsparcie z Waszej strony atarowcy!

Tak trzymać! Zorro II będzie i będzie za darmo.

Koniec. Kropka. Cześć!
Don Alejandro de la Vega @2017-08-26 22:24:51
Walczyłem z nieprawością i krzywdą ale obecna misja arteterapii będzie moją najtrudniejszą.
mgr_inz_rafal @2017-08-26 23:28:02
Fajnie, że większość gry już jest. Teraz tylko to zakodzić ;)

Cieszę się, że będzie coś o księdzu, zwłaszcza, że - jak mówią autorzy - będzie można "używać" :)
CharlieChaplin @2017-08-26 23:53:45
And then...

continue with Bruce Lee II and Conan II ;-)
lemon @2017-08-27 00:05:44
Nie mogę się doczekać. Moja ulubiona gra!!! Potem był Bruce Lee i Draconus ;-)))
anon @2017-08-27 00:13:46
Wincyj oryginalnego Zorro
the fender @2017-08-27 12:10:44
I kolejne Robbo, koniecznie :D ;)
Adam @2017-08-27 12:15:12
@The Fender: OK, zgodnie z Twoim życzeniem następna nowinka będzie o Robbo ;)
the fender @2017-08-27 13:54:06
:D dziękuję.
the fender @2017-08-27 13:56:12
Swoją drogą, czy Zorro przypadkiem nie był na silniku z Bruce Lee?
the fender @2017-08-27 14:13:28
przepraszam, miało być "z Brusliego" :D
10 GOSUB 10 @2017-08-27 15:16:51
"Brukli"
mrcszef @2017-08-27 22:16:22
@The fender widzę że jechałeś tym samym traktorem co ja. Zorro piękna gra. Przechodziłem z rok temu z dzieciakami. Potem kilka razy mnie naciągają - tata, przejdziesz Zorro ! - a muzyczka to jest nasz clip na pobudkę. czasem wstaję pierwszy i śpiewam pod melodię z tej gry:
Wstaw wstawać i nie udawać
i nie udawać
do szkoły raz dwa

Dwójka ? - Wreszcie. Piękny pomysł. I widzę że plan jest taki by zrobić to z dużym rozmachem. Świetnie że wreszcie jakiś dobry projekt wchodzi na AT.
Chyba od czasu Ridicka Dangerousa nie bylo tak dopracowanej gierki. Same takie pozycje na aby aby.
Zorro to była produkcja best na miarę swoich czasów.
Niestety kilka razy producenci wznieśli się na taki poziom tworząc takie rzeczy jak Karateka, Vicky, Fred i Misja czy Zybex. Było wiele wiele gier bardzo dobrych. Prawie świetnych. Ale zawsze czegoś brakowało. Jakiś szczegół był niedopracowany.
Jeśli Atari potraktować jak platformę do gier - to Zorro na miarę swoich czasóe nie pozostawiał nic do zarzucenia. Może dla malkontentów coś się znajdzie. Ale jednak...
Genialna pozycja. G e n i a l n a.
Ktoś kto podjął się jako pierwszy wypuścić dwójkę - musi mieć jaja. Łeb odwagę i polot. Muzyka - nawiązanie do motywu - brawo za to. Oby gra była grywalna. To jest argument nr jeden. Nic innego w grach nie liczy się bardziej niż grywalność. Możesz wypuścić piękne np Legend of Kyrandia na PC. Zagrasz raz - do pierwszej utraty życia i już drugi raz nie chcesz. Możesz wracać do prostego River Raid - i to jest lepsza gra niż np Assasin Creed, Lot na rzece zabierze Ci więcej czasu w życiu niż piękny graficznie niemożliwy Assasin Creed.
Nieprawdopodobne są te czolgi World of Tanks. Ludzie przy tym tracą połowę życia. Znam takich co im się małżeństwa rozsypały przez ta gre.
Zorro II - jest dobrze.
kosa0 @2017-08-27 22:20:42
Pytanie w sprawie technicznej -planujecie zmiescic gre na golasie 65 XE czy bedzie potrzebne wiecej pamieci ? Jak na golasie to czy beda loadingi jak bodajze w grzewladcy ciemnosci ? Pozdrawiam i trzymam kciuki :-)
10 goto 10 @2017-08-28 00:24:48
Jeśli zmieszczenie gry w 64k odbędzie się na zasadzie: upchnijmy to butem a co się nie zmieści to wywalimy .. to lepiej by się to doczytywało bez szkody dla samej gry. I jest to bez szkody dla "stokowców" którym to też zadziała. Zresztą - opcjonalne użycie ext ramu też nie boli. Pamięta ktoś magazyny Serious z czasów świetności? Masz ram - ładujemy wszystko do ramu. Nie masz ramu? - doczytujemy w chwili kiedy trzeba. I to było dobre.
pirx @2017-08-28 12:13:12
Wspaniale, strasznie się cieszę, że projekt idzie do przodu!!!
bestek @2017-08-28 13:08:38
Świetna nowina. Trzymam kciuki za powodzenie projektu.
grey / mystic bytes @2017-08-28 15:44:02
Świetny news :) Byle tylko doczekał się realizacji :) Screeny wyglądają bardzo zachęcająco. Powodzenia!
10 GOSUB 10 @2017-08-28 20:35:38
W imieniu niektórych fanów oryginału upraszam się o nawiązanie do tegoż w postaci grafiki bo to między innymi dzięki niej tak się fajnie grało :-) Mam nadzieję, że plansza z filmiku to bardziej taki żart niż faktyczny screenshot.

No i zakładając, że engine już jest (a po ilości drugorzędnych szczegółów na temat gry zakładam że jest już gotowy), czy można liczyć na jakąś jego prezentację? Tak żeby wiadomo było czy się napalać i czekać z niecierpliwością?


A czy w ogóle ktoś wie, czy wynik walki w oryginale zależał od umiejętności gracza czy to loteria? Bo tak się zastanawiałem zawsze... :-)
Adam @2017-08-28 21:06:00
quote (10 GOSUB 10):

No i zakładając, że engine już jest (a po ilości drugorzędnych szczegółów na temat gry zakładam że jest już gotowy), czy można liczyć na jakąś jego prezentację?


Nie wiem, skąd Twoje przekonanie, że gotowy jest engine. W tych wszystkich wypowiedziach sOnar podaje dużo szczegółów z napisanego scenariusza (pewnie oczami wyobraźni widząc już gotowy produkt), poza tym ma przygotowaną i przemyślaną grafikę (być może nawet łącznie ze wszystkimi fazami ruchu).
Napisał wprost o scenariuszu, grafice i muzyce.
mgr_inz_rafal @2017-08-28 21:37:45
Ciekawe kto kodzi... Mam nadzieję, że nie ja, bo to by zajęło wieki :)
Don Alejandro de la Vega @2017-08-28 22:00:58
Teraz jest jasne, że Zorro2 to element terapii zajęciowej
oleć trolla @2017-08-28 22:53:55
Panie 'x' - z twoich trollich wersów wyraźnie widać, że to ty wymagasz terapii i to dwóch. Pierwsza z nich to stosowania regularne maści na ból d__y. powodowany tym: że chłopaki robią Zorro II o to freeware. Poświęcają swój czas by coś stworzyć dla atarowców. Tylko debil tego nie ogarnia. Wcieraj więc zawartość tubki maści na ból dupy dość mocno bo bardzo musi Cię boleć kicha skoro takie denne krapy płodzisz.
atarka @2017-08-29 10:35:26
@ Don Alejandro de la Vega - zwykły kretyn
Don del Con Don @2017-08-29 14:10:23
Moze ja czegoś nie zauważyłem ale z czego tu sie tak podniecacie? Jak na razie ro mamy same pobożne życzenia twórców, bo scenariusz to sobie mozna kazdy napisać. W szczególności jesli ma sie wiecej niż cztery godziny. Grafika ta co tu na obrazkach to jakis kiepski żart widać ze robiona na pececie bo rozciągnięta w poziomie jak naleśnik i bura ze trzeba sie domyślać co tam nakropkowane. Oryginalne Zorro zachwycało czytelnością a tu jakie szarobure. Prędzej mozna pomyśleć ze to jakis matrix a nie Zorro.
Rodolfo @2017-08-29 14:46:52
Pożyjemy zobaczymy czy nie skończy się na słodkim pierdzeniu w internetach. Anyway. Trzymam kciuki.
Adam @2017-08-29 16:28:02
@Don del Con: owszem, teoretycznie każdy może stworzyć scenariusz, każdy też może narysować grafikę, napisać muzykę lub kod. Jednak potencjalna możliwość nic nie znaczy, bo w praktyce niewielu osobom się chce - jakoś nie widać wielu scenariuszy czekających na realizację, czy wielu czekających grafik - i dlatego warto docenić wysiłek sOnara :)
Mendoza @2017-08-29 17:12:15
Najlepsze zakończenie gry widzę jak w Spy vs Spy II. Łodzią podwodną.
xeen @2017-08-29 20:08:06
te cegiełki wyglądają całkiem spoko. Jak pisał José fajnie by było je podkręcić dodatkowym kolorem jeżeli gra będzie na znakach.
Uważam, że ten kierunek jest lepszy w sequelu niż ten "prosty i czytelny" z oryginału. A klimat katakumb w jedynce też raczej był ciemny. Anyway powodzenia dla kodera bo wygląda to na zajebiście dużo roboty.
Siła jedynki był genialny scenariusz upchnięty do w sumie niewielkiej ilości lokacji.
rako @2017-08-29 20:20:44
Jest klimat. będzie dobrze. trzymam mocno kciuki
eXpert @2017-08-29 20:54:05
@Mendoza: nie ma czegoś takiego jak "łodzie podwodne". są okręty podwodne. :)
Yo no soy marinero, soy capitan @2017-08-29 22:10:31
Okradli cię z dzieciństwa, yellow submarine. Okręt to jednostka służbowa, łódź nie.
bob_er @2017-08-29 22:19:53
@eXpert - jest. Łapią się tu prywatne łodzie (kilka takich na świecie jest). Nie wiem, jaki jest status łodzi używanych przez mafie do przemytu.
10 GOSUB 10 @2017-08-30 03:04:13
Xeen: moim zdaniem klimat jedynki to nie tylko scenariusz (fajny a wciąż stosunkowo prosty, bo co tam było, kilka przedmiotów do wzięcia i odpowiedniego wykorzystania, przejście katakumb i karceru) ale też i ładna grafika ("prosta i czytelna"), płynność samej gry a do tego odpowiednia muzyka. Dlatego mam nadzieję, że część druga zacznie od tego samego poziomu a potem nas jeszcze zaskoczy.

Mam jeszcze nadzieję na kontynuacje innych gier (szczególnie jednej) no ale zobaczmy najpierw co wyjdzie z Zorro.
bocianu @2017-08-30 15:09:40
Ja to bym chciał kontynuację robbo... ;)
sOnar @2017-08-31 03:33:50
bocianu... a ja Bruce Lee ale tego nie dożyję :P

oficjalnie kodzenie zaczyna się za 2 tygodnie. ja powoli przepisuje pozycje wszystkich elementów 77 komnat pod kodera. nie rafał. to nie ty bo piszesz przecież kontynuację Rzygonia ;)

koder? ma talent i moc. wiadomo, nie wszystkim się Zorro II będzie podobało ale przecież to normalne. czy powstało coś co się wszystkim podoba? nawet nie jest tym Atari :).

trolle już oceniają finalną grę a przecież jej nie ma. wrzucono co się dzieje na PC a nie grę. epic!

najpierw trzeba zrobić, by niektórzy mieli za co fuckać finalne Zorro II. najłatwiej jest lać gówno samemu siedząc i opalając się przy monitorze i naparzać hejty bazującej na czystej nienawiści do siebie, że są nieużytkami.

Taka natura. Ja tam cenię cokolwiek kto robi dla Atari.

Dziękuję w imieniu teamu wyłącznie tutejszej ekipie nie pie....lącej żałosnych głupot - czyli za pro komentarze, mogące sporo wnieść do Zorro II ;)

No cóż. Loża w ending scroll jest jedynie dla mądrych ludzi...

Pozdrawiamy! 3mta się i cierpliwości!

C.G.S (Zorro II Designer)
mgr_inz_rafal @2018-05-11 13:29:46
Hej sOnar,
Coś się może wytegowało już?
sonair @2018-06-13 20:37:55
Panocku koderzy mi pouciekali, skubańce robić nie chcą a ja łopał ich nie bede, mówiłem, prosiłem a robić nie ma komu więc idę do domu.
mgr_inz_rafal @2018-06-14 20:05:00
Jest na świecie ta­ki rodzaj smut­ku, które­go nie można wy­razić łza­mi. Nie można go ni­komu wytłumaczyć. Nie mogąc przyb­rać żad­ne­go kształtu, osiada cias­no na dnie ser­ca jak śnieg pod­czas bez­wiet­rznej nocy.
sonair @2018-06-15 00:08:55
H.Murakami
sNr @2018-07-06 09:46:14
sonair@ co byś się nie zdziwił. dziękuję jednak za przykładanie się staranne trollowaniem to tego, by mi się odechciało to dokończyć...

na ból dupy polecam maść na ból dupy. to tyle
sNr @2018-07-06 09:47:13
sonair@ (KaZ) co byś się nie zdziwił. dziękuję jednak za przykładanie się staranne trollowaniem to tego, by mi się odechciało to dokończyć...

na ból dupy polecam maść na ból dupy. to tyle
Kaz @2019-08-27 13:13:32
Z tego ostatniego komentarza wynika sugstia, jakby to Kaz pisał jako sonair. Prostuję: nie pisuję pod innymi ksywami niż moja, nie zmieniam tożsamości, nie komentuję anonimowo. Mam przekonanie o tym co piszę i na tyle odwagi, nawet jeśli popełniam błąd, żeby zawsze pisać jako ja. A projektowi akurat bardzo kibicuję.

PS. Sonar - nowa wersja Bruce Lee się ukazała, więc nie sprawdziło się, że umrzesz zanim się pojawi :D
s @2019-08-28 07:10:07
sorry kaz że Cię podejrzewałem. jakiś BUK ATARI nas tu trollował. niech go prostata w młodym wieku ściśnie skoro mu się nudzi i szuka doznań w bólu dupy ;)
Kaz @2019-08-28 16:15:32
Spoko, w takiej sytuacji nie ma najmniejszego problemu.
sNr @2019-11-03 13:57:43
właśnie zaczęliśmy finalnie kodzić Zorro a niedowiarkom i przemądrzałkom przekazuję:

Yippee ki yay mother....ckers!
VLX @2020-01-20 09:48:14
Przypadkowo trafiłem na ten artykuł dzięki WayBack. :)

Super, że powstaje druga część jednej z moich ulubionych gier. sOnar, trzymam kciuki i inne części ciała za ukończenie projektu!
sNr @2020-04-19 20:42:39
grafa 100%, muzyka 100%, kod 60%
mgr_inz_rafal @2020-06-19 21:40:34
Chyba co bedzie...
KFM @2020-12-26 18:56:35
Zaraz za nami 20 % XXI wieku... a kod to ile procent ma teraz? :)
IRATA4 @2021-01-06 22:05:16
grafa 100%, muzyka 100%, kod 60% procentowo to chyba w Secret Service oceniali ;)
sNr @2021-01-19 23:01:50
ktoś coś tu robi? to o co chodzi? ja też nie... by być równie zajebisty.
sNr @2021-09-15 12:40:57
działamy. świat już wyświetlony... a raczej ich siedem... bohater łazi. testy czucia drabin ect już zdane. bardzo powoli ale do przodu.
Emi @2021-10-14 14:05:40
Miałam wczoraj niesamowitą przyjemność odsłuchania muzyki do gry oraz wglądu w grafiki. Powiem tak - szacun dla muzyka - kupię płytę jak tylko wyjdzie. Grafika 100/100 zawiera wiele smaczków i detali.
Fabuła ma wiele gagów, czarny humor twórców dodaje tylko charakteru grze.
Także ja czekam Sonar i reszta zespołu i kibicuję wam na 100 pro.
Anon @2022-04-26 22:36:21
Mam nadzieję, że sNr to skończy. Trzymam kciuki za niego i za jego produkcję
sNr @2022-04-27 13:32:18
nie sNr ale jego wspaniała ekipa Anon. dziękujemy i pracujemy ;)
MooLatte @2022-05-20 11:07:47
Czy coś dalej się dzieje, aby ta gra ujrzała światło dzienne?
sNr @2022-10-21 14:18:31
cały czas pracujemy. jest to ogrom pracy więc, wiadomo - czas
nickname
e-mail / website (opcjonalnie)
Aktualne tematy
PTODT Stereo II (92)
ostatni: 19-03-2024 10:03, w1k
Nowe okładki gier - FROGGER (253)
ostatni: 19-03-2024 09:21, lexx
TSFX Turbo Blizzard (3)
ostatni: 19-03-2024 08:07, lexx
GTIA2DVI (68)
ostatni: 19-03-2024 00:45, st_man
Rzeczy które chciałbyś w MADSie a... (122)
ostatni: 18-03-2024 22:01, jhusak
Muzycy scenowi... (60)
ostatni: 18-03-2024 20:41, jhusak
padnięta maszyna - temat do zamkn... (3)
ostatni: 18-03-2024 20:40, Ataripuzzle
Scorch - pełna gra (398)
ostatni: 18-03-2024 17:49, Mq
Poszukiwana solucja do Artefakt P... (5)
ostatni: 18-03-2024 14:20, Vidol
Program do losowania totolotka (13)
ostatni: 18-03-2024 04:27, pirx
Pismo "Grel" (34)
ostatni: 17-03-2024 21:29, Kaz
AVG Cart (121)
ostatni: 17-03-2024 19:43, sun
RMT hacking (166)
ostatni: 17-03-2024 17:21, emkay
Moje materiały wideo z grami na A... (191)
ostatni: 17-03-2024 14:02, nowy80
Pomoc - dom dziecka (1)
ostatni: 17-03-2024 13:37, maly_swd

Kategorie Forum Atarum

Użytkowników: 2769
Ostatnio zarejestrowany: Atari1040
Postów ostatniej doby: 33

Spotkania i zloty / Meetings & Parties

Najbliższe imprezy
link do naszych spotkań online, zapraszamy do odwiedzenia kanału zoom również przez kod QR:

KWAS

Kalendarz AOL


Społeczność/Community


Rozmawiali
Wywiad z Mariuszem Jaroszem i Kaz (12)
Wywiad Dracona z Mr. Bacardim i Kaz (12)
Tomasz Dajczak i Kaz (21)
Lech Bąk i "Świat Młodych" i Kaz (26)
Michał "Mike" Jaskuła i Kaz (6)
F#READY i Dracon (22)
Daniel „Arctus” Kowalski i Dracon (25)
KATOD i TDC (15)
Mariusz Wojcieszek i "Adam" (17)
Romuald Bacza i Ramos (16)
Śledzenie Amentesa i Larek (9)
Leszek Łuciów i Charlie Cherry (17)
TO JUŻ ZA TOBĄ: rozmowa z Bobem Pape i cpt. Misumaru Tenchi (39)
Rob Jaeger i Emu (53)
Jacek "Tabu" Grad i Dracon (0)
Alexander "Koma" Schön i Kaz (0)
Maciej Ślifirczyk i Charlie Cherry (0)
Jarek "Odyniec1" Wyszyński i Kaz (0)
Marek Bojarski i Kaz (0)
Olgierd Niemyjski i Ramos (0)
«« nowszestarsze »»

Stragan
Nowe, pojemniejsze RAM-Carty oferuje Kaz (21)
"mouSTer" czyli myszka ST oferuje Kaz (30)
Atari USBJoy Adapter oferuje Jakub Husak (0)
Programy: Kolony 2106 oferuje Kaz (7)
Sprzęt: rozszerzenia oferuje Lotharek (23)
Gadżety: naklejki, pocztówki oferuje Sikor (11)
Sprzęt: cartridge RAM-CART oferuje Zenon (7)
Miejsce na drobne ogłoszenia kupna/sprzedaży oferuje Kaz (58)
Sprzęt: interfejs SIO2IDE oferuje Piguła (0)
Sprzęt: interfejs SIO2SD oferuje Piguła (33)

Użytki/Utils
Sprzęt/Hardware

Wynalazki
Atari i Bluetooth napisał Kaz (34)
SIO2PC-USB napisał Larek (45)
Nowe SIO2SD napisał Larek (0)
SIO2SD w CA12 napisał Urborg (12)
Ratowanie ATMEL-ów napisał Yoohaas (12)
Projektowanie cartów napisał Zenon (12)
Joystick do Atari napisał Larek (54)
Tygrys Turbo napisał Kaz (11)
Testowałem "Simple Stereo" napisał Zaxon (5)
Rozszerzenie 1MB napisał Asal (20)
Joystick trzyprzyciskowy napisał Sikor (18)
Moje MyIDE oraz SIO2PC na USB napisał Zaxon (16)
Jak wykonać płytkę drukowaną? napisał Zaxon (26)
Rozszerzenie 576kB napisał Asal (36)
Soczyste kolory napisał scalak (29)
XEGS Box napisał Zaxon (13)
Atari w różnych rolach napisał Różyk (9)
SIO2IDE w pudełku napisał Kaz (5)
Atari steruje tokarką napisał Kaz (15)
DarkMouse napisał Kaz (7)
«« nowszestarsze »»