1. Pejzaż bez kicki - 201pkt (Elegancki Pejzażysta IstebneJ)
2. Eta była charosza sabaka - 126pkt (Superrotor)
3. Variete - 117pkt (Hania Kuc, Kris3d)
3. 126p - 117pkt (Kris3d)
4. TheKarolina - 94pkt (theKarolinka)
5. Dom - 84pkt (Szymon, Skrzyp)
WILD (zamiast VBXE GAME - bo brak prac):
UWAGA: materiały tylko dla osób pełnoletnich!
1. Cycki i klocki - 83pkt (Animkomials)
2. Ayako1 - 51pkt (Animkomials)
3. Ayako2 - 48pkt (Animkomials)
4. Ayako4 - 44pkt (Animkomials)
5. Ayako3 - 45pkt (Animkomials)
6. Mim uszatek - 33pkt (Jasiek) (wideo w archiwum ze stuffem)
Zgadywanki - MSX:
1. Liebling Pejcz/AtariBDSM - 18,5
2. TDC - 13,0
3. Ulrich/AtariBDSM - 12,5
4. LiSU - 8,5
Zgadywanki - GFX:
1. Liebling Pejcz/AtariBDSM - 16,0
2. Ulrich/AtariBDSM - 15,0
3. LiSU - 7,0
Stuff do pobrania znajdziecie tutaj, zgadywanki tutaj, a realtime text pobierzecie stąd.
Zdjęcia i filmy z party można obejrzeć na serwerze Pigwa.
2015-05-03 08:29 by Xeen
komentarzy: 62
larek @2015-05-03 13:45:57
Party bardzo bardzo udane. Pomimo słabej pogody, grilla i gromadki wspaniałych dzieci :) Dziękuję za wszystko i Wszystkim. Organizatorom też należą się ogromne podziękowania za przygotowanie całości. To było najbardziej eksluzywne (kto był ten wie, o co chodzi) party, na jakim byłem. Szacunek.
Nie będę ani trochę oryginalny, ale cóż tu nowego można wymyślić. Zabrakłoby znaków w komentarzu, gdybym zaczął dokładnie wymieniać komu i za co konkretnie, więc po prostu krótko i zwięźle: DZIĘKUJĘ. You know who you are and what have you done - jesteście kochani i tyle. Co prawda TDC na pewno usmaży jakieś fachowe sprawozdanie (kto wie, a nuż zdąży jeszcze w tym roku :P), ale i z mojej strony możecie już wkrótce oczekiwać drobnego podsumowania imprezy oglądanej oczami świeżo upieczonego partyzanta.
tdc @2015-05-03 17:01:01
Party było fajoweeee! Bardzo dziękuję wszystkim organizatorom!
Daliście mi frajdę po raz pierwszy wziąć udział w konkursie "Jaka to melodia?" - bawiłem się wyśmienicie, choć poziom konkursu był wyśrubowany bardzo !
Pogoda nas nie rozpieszczała, a właściwie to nam na złość, teraz za oknem słońce od rana :-/
Wydaje się po wynikach że kategorie VBXE GFX i WILD były oceniane w jednej kategorii :P 84pkt, 83pkt, 51pkt, 48pkt... prace 2-5 się właściwie niczym nie różnią a jednak punktacja spadała, ciekawe dlaczego...
@tdc Rozmawialiśmy o tym w niedzielę tuż przed wyjazdem. Po pierwsze: w kolejnych brak muzyki, po drugie: w kolejnych nie brak czegoś, co szanujący się facet woli oglądać wyłącznie u siebie. :)
Korekta: 3. miejsce: jest: 125p, ma być 126p, drobna różnica;) Poza tym, Party było masakrycznie fajne!:)
sOnar (wiem że Cię tu nie ma ale może połączysz się przez jakiś kosmiczny pipe): DZIĘKI ZA GUZIK OD KALESON żołnierza z I wojny światowej:) żona się bardzo ucieszyła:) na następne Party też zrobi pieczony schab:)
W końcu hasło przewodnie naszych zlotów zobowiązuje: "Nie ma takiego poziomu do którego byśmy się nie zniżyli" ;) Choć po pracach z wild aż chciało by się dopisać: "ale wciąż próbujemy!" ;D
miker @2015-05-04 22:16:24
W tym ostatnim przypadku jeszcze można mówić o głębi...
gorgh @2015-05-04 22:28:29
można poprosić zrzuty ekranu? najchętniej na głównej?
Jeśli masz na myśli te prace z wild, to chyba raczej nie nadają się do publikacji tutaj, choć oczywiście nie mi o tym decydować.
koala @2015-05-04 23:55:24
Hej hej! przepraszam, ale dzisiaj nie dam rady zrobić takiego małego podsumowania:P Postaram się jutro rano;)
krótko: Baaaardzo dziękuję wszystkim BEZ WYJĄTKÓW! Jesteście wspaniali!! Fajnie jednak być atarowcem;)
odnośnie prac które miały by "zejść na psy": IMO nie było tutaj nic wykraczające poza normy scenowe;) takich rzeczy u nas było na pęczki. Pamiętam chyba na gravity 97, na big screenie leciał "Przepis na sałatkę", a na zdjęciach różne pANIE które miały w swoich waginach: Marchewki, Bakłażany, pęczek cebuli, kilo ziemniaków... Tak więc nie jest z nami aż tak źle chyba:]
... kilo ziemniaków ... możesz rozwinąć temat, bo brzmi interesująco? ;)
MaW @2015-05-05 08:05:34
Koala, biorąc pod uwagę, że '97 był 18 lat temu, to wydaje mi się, że od tego czasu wszyscy powinni już dorosnąć i spoważnieć - przynajmniej na tyle, żeby wiedzieć, że party zaczynają się zmieniać się w imprezy rodzinne, wielopokoleniowe i już nie tylko z partnerkami się przyjeżdża, ale z dziećmi i naprawdę,można się zniesmaczyć widząc pokaz zaczynający się od prezentowania prac dzieci, a kończący się na porno i to takim bez żadnego"dowcipu"(tudzież innego warzywa).
sucharski @2015-05-05 09:25:39
Hmm porno to było chyba dopiero w poniedziałek i to popołedniu (przynajmniej w B-B), czy w Istebnej panuje mikroklimat ? ;)
nosty @2015-05-05 09:30:51
MaW nie przesadzaj. Wprawdzie sam dyskutowałem parę miesięcy temu na sąsiednim portali z XTD, broniąc obecności dzieci (vel "bachorów") na zlotach, ale jednak party to party a nie przedszkole. Kompoty były na tyle późno, że jeśli tam jakieś dzieci jeszcze biegały to na odpwiedzialność rodziców.
"od tego czasu wszyscy powinni już dorosnąć i spoważnieć" - a cóż to za herezje?! Dlaczego "wszyscy powinni"? Ja np. całe życie robię co mogę aby nie spoważnieć, bo jak dorosnę i spoważnieję to pewnie więcej mnie na zlotach nie zobaczycie :P
Przed puszczeniem prac Wild na compo sprawdziliśmy czy nie ma żądnych dzieci na sali, a córka Pina która siedziała obok mnie - Pin potwierdził jej dorosłość, tak więc dzieci się fajnie (SUPER!) bawiły wcześniej, ale tych prac nie widziały! A teraz parę słów od ojca prowadzącego:P
Hejo! A więc na wstępie chciałem serdecznie podziekować: współorganizatorom: MarkowiP, Pinowi, Mikerowi, sponsorom: Xennowi, Lotharkowi, Ryszardowi Mauersbergowi, Duddiemu, Anonimowemu Darczyńcy, Montezumie oraz Yerzmyeowi i Lisowi za wspaniałe koncerty (wraz z Pinem) oraz sOnarowi za przeprowadzenie mors-compo, oraz oczywiście wspaniałym Partyzantom!
Nagrody jaki rozdaliśmy na party to: 1. Puchar oraz Ultimate powędrował do Grzybsona za 2 miejsce w Game Compo 2. Side2 wygrał TDC za 3 miejsce za Game Compo 3. Puchar oraz Magnetofon XC11 wygrał EPI za 1 i 2 miejsce w VBXE GFX Compo 4. SIO2SD wygrał Kris3d wraz z córką Hanią za 3 i 4 miejsce w VBXE GFX Compo 5. Puchar oraz czteropak wygrał przedstawiciel Animkomialsów w Wild Compo 6. SIO2SD wygrał Marquise Liebling Pejcz za pierwsze dwa miejsca w Zgadywankach 7. Czteropak otrzymał Pablo za udział w Mors Compo
Wszystkim zwycięzcom gratulujemy! Ze względu na mała liczbę prac, oraz zmieniony charakter jednego z kompotów i dojście następnych, nagrody zostały rozdysponowane w trochę inny sposób niż zakładaliśmy na początku, ale po przemyśleniach wydaje się nam że to co się udało zrobić jest najbardziej optymalne i sprawiedliwe. Ustaliliśmy także że nagrody od Montezumy (SIO2BT) oraz Duddiego (3x pokrywy na Atari) wędrują do Głuchołaz.
Teraz chciałem przeprosić za mankamenty organizatorskie, tzn: mało atrakcji które można by zorganizować w wolnym czasie, nie był on wypełniony przez po brzegi jakbyśmy chcieli, były obsuwy z koncertem co spowodowało przeniesienie mini kompotów na następny dzień, nie było siatkówki bo pogoda nie dopisała:( Na swoje usprawiedliwienie mogę powiedzieć że trochę dobiła mnie mała ilość prac, spodziewałem się troszkę więcej:( Jedną nockę miałem nie przespaną bo mnie nerwy trochę trzymały – wtedy „urodził” się pomysł na wkórwka (dziękuję Dracon__ za pomysł ze stonowaną nazwę :P). Może parę słów o nim: powstał on z eksperymentu (nieudanego:P) na detekcje kolizji na sprajtach (4 playery umiejscowone na kierunkacj i 4 pociski po ukosach). Na party powstało „ogierowanie”, czyli dodanie przejście poziomu, zmiana leweli, logo i ogólna refaktoryzacja kodu jaka była możliwa (pisałem to chyba 5 lat temu podczas pierwszej Grzybsoniady:P). Obiecałem sobie że już nigdy nie będę puszczał niedokończonych rzeczy – niestety złamałem tą zasadę za co wszystkich przepraszam:( Co do dalszego działania w kierunku robienia kolejnych imprez – jest za wcześnie żeby się wypowiadać) Raczej na pewno jakby coś było to nie w takiej formie. Kierunek luźnej imprezy z koncertami, dziwnymi fajnymi i śmiesznymi kompotami, grami, grilem. Bez prac przesyłanych i typowych kompotów. Może coś z piknikiem w nazwie? Derenegere-piknik? :D
prac nie dotrzymalem, ale nie sadze zebym mial obiekcje :-)
tdc @2015-05-05 15:35:34
Ciekawy ten pomysł z detekcją kolizji, jak mniemam problemem były nie same kolizje co sposób poruszania się gracza (fizyka).
Co do kolejnych imprez/pikników to ja jestem za, myślę że pp się wszystkim spodobało - z wyjątkiem pogody, ale ta może następnym razem będzie lepsza;) (najbardziej zimno mi doskwierało... bo rzadko mogłem się ogrzać przy grillu oraz miałem ręce wystawione nad klawiaturą bez rękawiczek...)
tdc @2015-05-05 15:37:33
A no i ograniczeniem jest też sam sposób sprzętowego wykrywania kolizji, odbywa się on raz na ramkę, a to przy zmianach prędkości obiektu bardzo utrudnia detekcję. Przykładowo pierwsze zaawansowane pinballe miały sprawdzanie kolizji kilka razy na ramkę, tutaj nie da się tego tak zrobić...
mono @2015-05-05 20:03:23
Przecież GTIA ustawia rejestr kolizji kiedy podczas rysowania obrazu wystąpi kolizja. Więc robisz HITCLR, i czekasz na kolizję. Możesz sobie sprawdzać ile razy na ramkę chcesz...
tdc @2015-05-05 21:12:29
Nie rozumiem Ciebie, przesuwam obiekt do góry albo w bok, zachodzi kolizja i po następnych przesunięciach obiektu wymijamy się z procesem rysowania obrazu i nic więcej nie sprawdzimy bo kolejne kolizje zachodzą po narysowaniu czyli w polu obrazu w którym już kolizja nie nastąpi oraz duszek również nie zostanie narysowany. Co miałeś na myśli?
mono @2015-05-05 21:39:02
Masz rację - to jest słabość GTIA. Dopóki obiekt jest przed plamką możemy testować kolizję wielokrotnie. VBXE potrafi za to testować kolizje nie tylko podczas rysowania ale i podczas blitu i wtedy dałoby się testować wg Twojego scenariusza.
mono @2015-05-05 21:46:41
Eee - "ZA plamką"
mikey @2015-05-06 13:19:47
miker dopelnil obrazu swojego upadku, najpierw zenada w watkach sikora teraz te porno dema. Way to go miker...
facet @2015-05-07 14:12:59
A co ci przeszkadzaja gole baby? Czyzbys wolal chlopcow? Polak zawsze bedzie narzekal chcoby nie wiem co a potem i tak bedzie glosowal na komora.
..pejzaż bez kicki...niby świetne, ale czy to nadal atari? Zastanówmy się, jak to by dziś było, gdyby takie coś zrobili...producenci atari te 20 LAT TEMU...
xxl @2015-05-10 18:48:08
przeciez zrobili... 30 lat temu i nazywa sie to amiga :D