Zapomniane hasło?   Poproś o członkostwo
|
||
0-9 | A | B | C | D |
E | F | G | H | I |
J | K | L | M | N |
O | P | Q | R | S |
T | U | V | W | X |
Y | Z | inne |
Small men with old devices |
Tegoroczna edycja Buenzli zaowocowała szesnastokilówką na malucha o wdzięcznym tytule: Small men with old devices W produkcji udział wzięli: Do zaciągnięcia za pośrednictwem Pouet.net. Miłego odbioru! 2014-08-24 21:08 by Xeen
komentarzy: 38 |
xeen @2014-08-24 21:16:35 |
grey / mystic bytes @2014-08-24 22:40:42 |
the fender @2014-08-25 10:01:14 |
sz/LMS @2014-08-25 14:03:43 |
KubalasaBliskomorski @2014-08-25 15:19:44 |
wieczór @2014-08-25 15:55:32 |
maly_swd @2014-08-25 16:04:53 |
Dla mnie to jest 1000x fajniejsze niż to http://atarionline.pl/forum/comments.php... Jakby każdy z tamtego wątku napisał po jednym efekcie, to by wyszło MEGADEMO:) |
wieczór @2014-08-25 16:12:36 |
as... @2014-08-25 23:49:18 |
sz/LMS @2014-08-26 04:59:26 |
wieczór @2014-08-26 05:57:11 |
wieczór @2014-08-26 05:58:03 |
adv @2014-08-26 09:58:35 |
wieczór @2014-08-26 11:42:19 |
sz/LMS @2014-08-26 13:13:00 |
Kompofiler wcele nie musi być robiony szybko, raczej tak wyglądać jakby był robiony szybko :) Częste zapewnienia twórców, że coś powstało 10 minut przed deadlinem na kolanie i po flaszce często można między bajki włożyć ale taka to już tradycja :) Jakość pracy i poświęcony jej czas to zmienne zależne ale nie w pełni zdeterminowane przez siebie :) |
wieczór @2014-08-26 13:35:03 |
wieczór @2014-08-26 13:38:01 |
Nie, zmienne te sa niezalezne. Jakosc zalezy wyłacznie od umiejetnosci, samokrytycyzmu i dobrego smaku. Jak Ci ich brakuje, to mozesz dopracowywac w nieskonczonosc tracac duzo czasu i bedziesz miał coraz lepiej dopracowany badziew :) Czas wpływa na jakosc wtedy, gdy cos od poczatku jest dobre, a moze byc lepsze, ale na pewno nie wyznaczy jakosci sam z siebie :) Chociaz z drugiej strony to co niektorym zajmuje duzo czasu, innym moze go nie zajac wcale - wiec tu bym raczej z panem redaktorem polemizował :D |
sz/LMS @2014-08-26 15:18:28 |
Najpierw piszesz, że są to zmienne niezależne a potem, że czas wpływa jednak na jakość :) Łatwo i przyjemnie by było dalej polemizować i z resztą stwierdzeń typu "Czas wpływa na jakosc wtedy, gdy cos od poczatku jest dobre" (a jak złe to niby nie?:)) ale zanim ustalilibyśmy wspólny język tradycyjnie zeszłoby nam trochę :) dlatego w zamian proponuję nadal się cieszyć nową produkcją o "starych ludziach z małymi sprzętami" (czy jakoś tak) ;) |
wieczór @2014-08-26 15:49:24 |
Napisałem ze MOZE wpłynac na jakosc - moze ja nieco poprawic, jesli poprawiamy cos, co jest dobre - dopracowujemy to. Jesli cos jest złe, to tez napisałem - zaden dodatkowy czas nie pomoze :) Natomiast tworzenie czegos co jest od poczatku dobre i czegos co jest kiepskie, zajmie podobna ilosc czasu. Tak jak to intro - jest dobre. Jak czas moze tu pomoc? Majac go wiecej mozesz cos dołozyc. Bedzie lepiej (o ile zmiana bedzie sensowna, zuzyty czas moze tez jakosc obnizyc :) ). Czas i złozonosc pracy na pewno sa zalezne - bezposrednio. Masz mało czasu - robisz rzecz prosta, nieskomplikowana. Masz wiecej - robisz cos bardziej złozonego, zawierajacego wiecej elementow. Ale w obu przypadkach moze to wygladac dobrze - i zle :) |
sz @2014-08-26 16:36:49 |
Czyli jednak... :) "Czas i złozonosc pracy na pewno sa zalezne - bezposrednio" Ok, czyli nie wiem czemu wcześniej zaprzeczyłeś mojemu stwierdzeniu, bo nie precyzowałem czy chodzi o relację pośrednią czy bezpośrednią :) Wiem co chcesz powiedzieć, ale łapię Cię za słówka bo gdy ja coś stwierdzę to piszesz w stylu"nie, jest odwrotnie" po to aby zaraz potem chcąc nie chcąc przyznać mi rację gdy kwestia zostaje rozwinięta :) " Jesli cos jest złe, to tez napisałem - zaden dodatkowy czas nie pomoze" Tego typu generalizowanie właśnie powoduje nieporozumienia :) bo przecież obaj jesteśmy w stanie sobie wyobrazić sytuację, w której dzięki dodatkowemu czasowi można coś złego zamienić na lepsze :) Domyślam się tylko, że chodzi ci o część sytuacji kiedy już od początku wynik pracy zdeterminowany jest złym podejściem albo w grupie brak talentu i w takich przypadkach dodatkowe zasoby czasu i tak się marnują. Tak czy inaczej, nie musisz tego dalej mi jakoś specjalnie tłumaczyć, treść i intencje w miarę są zrozumiałe ;) |
wieczór @2014-08-26 17:01:04 |
Ale nie wiem czy zauwazyłes, ze utozsamiasz jakosc pracy z jej złozonoscia :) A ja wrecz przeciwnie. Bardzo prosta, szybko zrobiona praca, bedaca compofillerem, wcale nie musi tak wygladac, w sensie jak cos zrobionego na kolanie. Duza produkcja ktorej poswiecasz wiele czasu moze tak wygladac. Natomiast zauwazam jakbys przyjał załozenie, ze jesli poswiecisz produkcji wiele czasu i bedziesz doszlifowywał kazdy efekt godzinami, to powstanie cos LEPSZEGO niz szybko zrobione intro ze scrollerem i ruchomym logo. Otoz zmartwie Cie - niekoniecznie :) Nawet jesli taka produkcja bedzie zawierac 50 roznych efektow i trwac 10 minut, nadal moze byc o wiele gorsza od tego co widzisz powyzej :) |
sz @2014-08-26 17:39:23 |
Nie zmartwiłeś mnie bo nie przyjąłem takiego założenia :) Btw. zauważyłem, że lubisz odnosić się do wyimaginowanych twierdzeń rozmówcy, do takiej jakby niewidzialnej opozycji dla której trzeba przynieść kaganek oświaty ;) Czasem może niepotrzebnie, ale też nieszkodliwie, także jak dla mnie, odbieram to pozytywnie i doceniam wartości dydaktyczne :) Pewnie, że czas, praca, złożoność nie równa się atrakcyjności tego co powstanie i od tego zacząłem, mówiąc że przynajmniej włożony czas nie determinuje jakości, jeśli byłeś uprzejmy zauważyć:). Tyle tylko, że angażowanie wymienionych środków ma ogromny wpływ i istnieje nie stała ale jednak spora zależność pomiędzy tym co wkładasz a co później wyciągasz;) Wystarczy jeszcze dołożyć parę czynników i prawdopodobieństwo sukcesu będzie nadal rosło. O czym tu w sumie gadać. A to, że coś prostego, zrobionego szybko może wypaść lepiej niż wymęczona kobyła to całkiem trafne spostrzeżenie:) Wracając do tematu kompofilera, miałem na myśli że to czy coś jest kompofilerem nie tyle świadczy zamiar twórcy a rezultat i odbiór. Dla przykładu: 2 efekty na krzyż ubrane na bogato mogą zostać uznane za pełne intro a np. czyjaś kilkumiesięczna praca nad nowatorskim efektem podanym w monotonny sposób - jako kompofiler. |
wieczór @2014-08-26 17:55:44 |
Tu sie zgadzamy, aczkolwiek nie sadze, zebym imaginował sobie czyjes twierdzenia. Faktycznie stwierdziłes, ze włozony czas nie determinuje jakosci, natomiast zasugerowałes, ze zaleznosc istnieje - i tu sie nie zgadzamy, bo ja uwazam, ze jej nie ma :) Dowodzi tego fakt, ze na skutek włozonego czasu jakosc moze sie zarowno podniesc jak i obnizyc :) Moze rowniez pozostac bez zmian :) |
sz @2014-08-26 18:07:04 |
t.roll @2014-08-26 20:08:26 |
bob_er @2014-08-26 20:16:09 |
maly_swd @2014-08-26 23:04:05 |
jhusak @2014-08-26 23:18:25 |
bob_er @2014-08-26 23:18:55 |
jhusak @2014-08-26 23:29:53 |
... wyrzucając badziew i robiąc arcydzieło. Poprawiając badziew przyznajemy się, że "wymęczamy" nasze dzieło; wpływa to niekoszystnie na nasze poczucie wartości. Znacznie korzystniej na ego wpływa myśl "mogę coś zrobić, ale nie zrobię, bo to i tamto (tutaj Bardzo Ważny Powód)" - wtedy to już tak, jakbyśmy mieli 95% roboty zrobionej, co nas satysfakcjonuje i możemy się (samotnie niestety) pławić w sukcesie. |
wieczór @2014-08-27 00:54:10 |
mkm/lms @2014-08-27 08:16:10 |
sz @2014-08-27 13:49:23 |
bob_er @2014-08-27 14:06:32 |
xeen @2014-08-27 15:48:24 |
sz. @2014-08-27 19:28:04 |
xeen @2014-08-28 17:58:46 |
grey / mystic bytes @2014-08-29 00:48:12 |
«« nowsze | starsze »» |
1. Biuro |
2. Grafika |
3. Muzyka |
4. Programowanie |
5. Magnetofon |
6. Stacja dyskietek |
7. DOS-y |
8. ROM-y |
9. Rozne |
A. Schematy |
B. Emulatory |
C. Edukacyjne |
D. Komunikacja |
E. Diagnostyczne |
F. Archiwizowanie i kompresowanie |
!info |
Z. Inne platformy |
«« nowsze | starsze »» |