atarionline.pl
atarionline.pl Atari
Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
Translate to RSS RSS
Produkcja w toku: GTIA Blast! z 2013-07-16 12:37 (25)
Zapowiedź gry "Assembloids XE" z 2013-07-14 20:37 (49)
Produkcja w toku: Battle Eagle z 2013-07-07 20:12 (18)
PIXEL HEAVEN 2013 - filmiki i relacje z 2013-07-04 18:25 (17)
Sommarhack 2013 z 2013-07-01 11:44 (47)
Silly Venture 2k12 - powtórne głosowanie na prace ?! z 2013-06-26 09:11 (54)
Nowa gra "Tre Robbo 33" z 2013-06-25 14:20 (1)
Atari FontMaker 1.3 z 2013-06-22 00:09 (3)
Gra Motorki z 2013-06-21 13:37 (8)
Komputery w PRL z 2013-06-10 21:21 (48)
Nowa gra "Tre Robbo 32" z 2013-06-02 12:26 (32)
PIXEL HEAVEN 2013 - już niebawem ! z 2013-05-31 02:22 (18)
Odszedł od nas Twilighte z 2013-05-29 21:37 (11)
QChan Engine z 2013-05-28 21:51 (5)
Premiera filmu Fortification 2K13 z 2013-05-25 22:31 (54)
Zwiastun filmu Fortification 2K13 z 2013-05-24 09:33 (16)
Premiera gry "Liczenie obrazków" z 2013-05-17 13:24 (26)
Podręcznik do Turbo Basica XL z 2013-05-16 11:36 (6)
Ruszyła strona SillyVenture 2013 z 2013-05-15 10:11 (36)
Zaproszenie na "Arok 2013" z 2013-05-14 02:11 (5)
«« nowszestarsze »»

Pomocnik/Helper
Gry/Games

Katalog gier (konwencja TOSEC)

Opisy gier
"Old Towers" (Atari ST) opisał Misza (19)
Submarine Commander opisał Kaz (11)
Frogs opisał Xeen (0)
Choplifter! opisał Urborg (0)
Joust opisał Urborg (16)
Commando opisał Urborg (35)
Mario Bros opisał Urborg (13)
Xenophobe opisał Urborg (36)
Robbo Forever opisał tbxx (16)
Kolony 2106 opisał tbxx (2)
Archon II: Adept opisał Urborg/TDC (9)
Spitfire Ace/Hellcat Ace opisał Farscape (8)
Wyspa opisał Kaz (9)
Archon opisał Urborg/TDC (16)
The Last Starfighter opisał TDC (30)
Dwie Wieże opisał Muffy (19)
Basil The Great Mouse Detective opisał Charlie Cherry (125)
Inny Świat opisał Charlie Cherry (17)
Inspektor opisał Charlie Cherry (19)
Grand Prix Simulator opisał Charlie Cherry (16)
«« nowszestarsze »»

Katalog gier (konwencja Kaz)
Aktualizacja: 2024-05-06
Liczba katalogów: 8380, liczba plików: 36691
Zmian katalogów: 1, zmian plików: 1

0-9 A B C D
E F G H I
J K L M N
O P Q R S
T U V W X
Y Z inne
zipCałość 2918 MB


Wewnętrzne/Internals



   Nowinki tworzone dzięki CuteNews
Sommarhack 2013
Zakończyła się tegoroczna edycja zlotu poświęconego, w głównej mierze, "dużym" komputerom Atari: Sommarhack 2013.

Wyniki:

GFX:
  • 01 Drinkme / Marss / 128


  • 02 Chooseme / Marss / 124


  • 03 Toilet / Marss / 119


  • 03 Entrance / Marss 119


  • 05 Snurriga Tankar / Acca / 114


  • 06 Iron Wolf / Marss / 111


  • 07 dollface / Excellence In Art / 107


  • 08 Angeln i Rummet / Acca / 104


  • 09 HigheSTcolor / Cyg / 94


    MSX:
  • 01 Smakrik / Excellence In Art / 130
  • 02 The Quest / Marss / 112
  • 02 Silly Jet Willy / mOdmate / 112
  • 04 The Quest 1 / Marss 105

    DEMO:
  • 01 US Policy / Excellence In Art / 136



  • 02 Riverside / Dead Hackers Society / 123


  • 03 STePS / Excellence In Art / 98


  • 04 Zak McCracken / .tSCc. and Tumult / 85
  • 05 BiTS #59 / BiTS / 66

    Po produkcje zapraszamy na stronę DHS, lub Pouet.

    2013-07-01 11:44 by Xeen
    komentarzy: 47
  • xeen @2013-07-01 11:48:50
    fajnie, że grafika robiona proceduralnie wystartowała w gfx.
    Kaz @2013-07-01 12:54:01
    Da ktos rade wrzucic obrazki z gfx compo?
    xeen @2013-07-01 14:27:36
    wrzuciłem :) ogólnie, jak widać, szału nie ma. Ostatni powinni być pierwszymi - ten procedural gfx jest przyjemny.
    Interko DHs - jak zwykle ładne i trzyma poziom. Czy te kule w us policy to prekalk programowy czy zwyczajna animacja?
    the fender @2013-07-01 16:02:28
    Te grafiki 3D wywołałyby zapewne niejedną falę uniesienia w 96 roku. Dzisiaj to wyglądają bardziej na 60 minut zabawy w dowolnym programie do 3D (zakładam, że modele są importowane) niż przemyślaną i renderowaną wielogodzinnie (wielodniowo) scenę.

    Podoba mi się tylko Iron Wolf, jest fajny z nutką artystyczno-pseudokolażowego zacięcia :)
    wieczor @2013-07-01 17:51:13
    Jeśli modele byłyby skądś brane, to powinna być dyskwalifikacja - sorry, ale autorem grafiki w 3D jest się wtedy gdy się ją zrobi a nie zrenderuje. Nie sądzę żeby ktoś taką manianę odwalał.
    XOXO @2013-07-01 18:16:04
    a jednak :( rendery w compo - zupełny upadek sceny
    grey / mystic bytes @2013-07-01 18:36:24
    Sommarhack nie jest wielką imprezą, jeśli dobrze pamiętam przyjeżdża tam max. 20-25 osób. Pewnie że chciałoby się więcej, ale fajnie że wpadło parę rzeczy.
    xxl @2013-07-01 19:14:06
    czyli prac jest wiecej niz uczestnikow :-)
    wieczor @2013-07-01 20:22:51
    @XOXO: nie wiem czy mnie dobrze zrozumiałeś: nie mam nic przeciwko renderom w kompo, nie widzę tu żadnego upadku. Chodzi mi tylko o to że do kompo powinno wystawiać się prace wykonane w całości przez siebie ew. korzystanie z gotowych modeli jest niedopuszczalne.

    To jest jak najbardziej scenowa dziedzina, osoby którym się wydaje, że zrobienie grafiki 3d to 60 minut zabawy programem, nie wiedzą delikatnie mówiąc o czym mówią :) Taka sama zabawa jak pikslowanie - można by powiedzieć to samo. To że ostateczny efekt powstaje w wyniku rendera nie znaczy że grafę robi komputer.
    the fender @2013-07-01 20:37:08
    @wieczor: nie wiem jak teraz wygląda scena, kiedyś (~96r) uważane to było za lamerstwo faktycznie.
    Mamy jednak rok 2013, postęp jest niesamowity w tej materii + doszedł internet oraz upowszechnienie techniki 3D wśród "niekomputerowców". Ogólnie to w dzisiejszych czasach każdy jest komputerowcem, każdy ma peceta i jak ktoś jest uzdolniony w tym kierunku to ma tony softu i stuffu najlepszego z najlepszych na dysku ;)
    Przypuszczam jednak, że mając kilka wolnych chwil w przerwie pomiędzy np pracą a dziećmi to nikt nie będzie się onanizował budowaniem postaci ludzkiej od poziomu spajnów tylko wykorzysta gotowe postaci albo np użyje Posera. Ubieranie w fatałaszki i kolorowanie postaci (malowanie oczu itd) to już zabawa,
    Nie twierdzę że wszystko jest podebrane skądś ponieważ np kwiatki i inne grzybki - to się akurat fajnie modeluje "raz dwa". Nie sądzę, żeby dzisiaj ktoś sprawdzał autentyczność modeli, tym bardziej że dostęp jest nieograniczony i łatwo wykorzystać coś gotowego do niewielkiego "tuningu".

    Gdybym posiadał umiejętności pozwalające mi zamodelować perfekcyjną postać ludzką w rozsądnym czasie - to na konkurs zamodelowałbym coś raczej niepowtarzalnego (smoka, potwora, transformersa z pociągu PKP) a nie takie zbiory popierdułek i kolejne wariacje na temat Alicji przy stole pełnym ciastek albo Clowna pokazującego faketa.
    Patrząc z perspektywy 2013 roku, możliwości i łatwości kreacji to prezentowane prace (nie wszystkie) tchną olewką tematu i amatorstwem.
    Stąd moja uwaga i moje spostrzeżenia na temat miałkości obrazków 3D z compo.

    Ale oczywiście, ktoś może mieć inne zdanie.

    @xoxo: fakt, martwi brak rozdzielenia pixelartu od 3d i jeszcze tzw "tradycyjnego malunku w domenie cyfrowej" (vide nr 05).
    Ale może po prostu prac było niewiele? Sądząc po poziomie - na 99% ;)
    the fender @2013-07-01 20:44:38
    @wieczor: i wiem o czym mówię pisząc o 60 minutach. I nie jest to taka sama zabawa jak pikselowanie, chyba że masz na myśli misterne tworzenie tekstur "od zera".
    Jeśli siedzisz w temacie, np ktoś jest grafikiem 3d zawodowo (ogólnie, czyli modelerem też) to w 60 minut można przeszukać bibliotekę modeli, wybrać kilkanaście z nich, dokonać modyfikacji, podobierać tekstury (+ na szybko coś tam dorysować, poprawić balans, kolor, podkolorować etc), poukładać na scenie, dodać kilka świateł + jakiś efekt i wychodzi mniej więcej coś takiego jak w pracy nr 1.

    Dziękuję za wytłumaczenie, że grafy nie robi w cudowny sposób samodzielnie komputer. Jednak mając na uwadze parametryczne postaci ludzkie generowane przez Posera - to jednak tak właśnie robi :)
    wieczor @2013-07-01 22:15:05
    No właśnie widzisz, te przeczesywanie bibliotek czy branie postaci z Posera to ma zastosowanie w biznesie, gdy trzeba zrobić szybko i zarobić a się nie narobić.

    Gdy jednak tworzysz kompozycję artystyczną to robisz od podstaw i na tym polega zabawa - co za przyjemność jest w ustawianiu scen z biblioteki? (albo lepiej gdzie jest sens). Nie, nie przeczesuje się bibliotek. Każdy kto w tym siedzi wyśmieje Cię gdy zobaczy obiekt z biblioteki czy postać z posera - a to zobaczy na kilometr.
    Przejrzyj to, zobacz co ludzie robią w wolnym czasie:

    http://www.evermotion.org/vbulletin/foru...

    Nie zmienia to faktu, że poza Iron Wolf poziom prac 3d tu pokazanych jest nieco żenujący.
    the fender @2013-07-01 22:16:27
    jeszcze jeden edit, przepraszam tym razem ostatni.

    Oto jak wygląda temat z Alicji w krainie czarów jeśli ktoś kto ma talent się postara.
    (kliknijcie obrazek na stronie, powiększy się)
    http://www.digart.pl/praca/6998232/Alice...

    I takich mniej więcej prac spodziewam się na compo.
    Tutaj naprawdę czuć krew, pot i łzy przy tworzeniu oraz mozolność popartą wielogodzinnym ślęczeniem nad jedną pracą i dopieszczanie szczegółów.

    Tu nawet nie ma co porównywać z pracą nr 1.
    the fender @2013-07-02 07:33:40
    Oczywiście moja ocena zmienia się o 180st. jeśli powyższe rendery były wykonywane od początku do końca na Falconie. Ale mówiąc szczerze wątpię inną sprawą jest jak wspomniał Grey - kameralność tej imprezy :)
    Tak więc reasumując - możliwe, że moja krytyczna ocena jest nieco na wyrost.
    Kaz @2013-07-02 10:01:55
    Dzieki Xeen.

    The Fender - ostatnia Twoja uwaga jest bardzo istotna. Jezeli praca byla robiona czy renderowana na Falconie to jest to, zgodnie z Twoim zyczeniem, ogromna praca, krew, pot, lzy :) (aczkolwiek nie rozumiem, co ma ilosc pracy do wartosci estetycznej dziela). Warto wiec chyba zapytac autora przed przesadzaniem, ze wszystko zrobil na wspolczesnym pececie i dodatkowo skorzystal z gotowych bibliotek.
    the fender @2013-07-02 11:14:41
    @Kaz: wiesz co, niby efekt ostateczny jest najważniejszy niemniej inaczej patrzy się na dzieło widząc, że jednak ktoś się namęczył. Pojawia się również pewien szacunek/podziw dla autora za chęć męczarni w imię wyższego celu jakim jest zabawa w retro :) (czyli np. odpalanie softu 3D na retroplatformie zamiast na szybszym piecu/macu).
    xxl @2013-07-02 11:32:21
    a moze kontest graficzny mial jakis temat przewodni? wyglada jakby sie umowili
    wieczor @2013-07-02 11:35:04
    Oczywiście robienie na Falconie pociąga dodatkowe wyzwania, jednak najważniejsze jest czy ktoś używał gotowych bibliotek czy nie. Narzędzie ma znaczenie drugorzędne - robota ta sama (z dokładnością do upierdliwości narzędzia, ale to raczej nie powinno mieć wpływu na ocenę kunsztu artysty).
    secon @2013-07-02 13:09:08
    trochę tak jak by ktoś przyjechał na zlot starych motocykli hondą CBR z napisem junak.
    xxl @2013-07-02 14:27:40
    akurat lobby tego typu przebierancow jest bardzo aktywne. na tyle, ze sa zloty atari na ktorych na komputer z 16 bitowym procem mowi sie 8-bit atari :-)
    the fender @2013-07-02 19:03:14
    no cóż, świat się zmienia hehe
    0xF @2013-07-02 21:12:03
    xxl: lol
    adv @2013-07-02 22:12:55
    the fender
    quote:

    martwi brak rozdzielenia pixelartu od 3d i jeszcze tzw "tradycyjnego malunku w domenie cyfrowej" (vide nr 05).



    Otóż to. Szczególnie to ostatnie. Może jestem konserwą, ale uważam, że na party powinno być compo dla pixelartu, compo dla 3d, reszta do worka wild gfx compo. W tedy każdy mniej więcej wie na co głosuje, a w zawodach są równe szanse.
    grey / mystic bytes @2013-07-02 22:55:00
    zgadzam się z przedmówcami :)
    xeen @2013-07-02 23:25:11
    3d na atari 8 bit - to by dopiero było kompo ;)
    as... @2013-07-03 13:16:30
    XXL rotfl !!!
    adv @2013-07-03 17:15:11
    secon @2013-07-04 08:58:08
    piękne demo i jaki efekty.
    jhusak @2013-07-04 09:45:30
    Przyjrzyj się dobrze - toż to jedna wielka animacja :)
    secon @2013-07-04 10:30:47
    no to dałem się nabrac na te efekty :) I na te okrzyki zachwytu w tle.
    adv @2013-07-04 10:40:02
    Renderowane na innej platformie i skonwertowane. Chyba :)
    Jeśli Crrn przeniósłby swoją 3D head z tego dema, to chyba nikt by się nie obraził
    adv @2013-07-04 10:43:55
    Za pomocą RastaConvertera można skonwertować rendering, ale 3D Compo dla A8 wydaje się nie mieć sensu. W natywnej rozdzielczości i przy założeniach, jak pisze The Fender wygląda to jak należy, ale do tego trzeba konwersji. A to zupełnie inna zabawa - w dobranie parametrów pozwalających na optymalne wyświetlenie w rozdziałce osiągalnej dla A8.
    adv @2013-07-04 10:59:28
    ConversionCompo nie jest głupim pomysłem. To okazja do powstania czegoś nowego i możliwość dla wystartowania osób, które nie umieją pikslować - IMHO

    @Secon W Blureu/Crest są przeniesione na C64 przez animacje części znanych dem z demosceny pc i Amigi. Stąd aplauz.
    wieczor @2013-07-04 11:04:39
    @adv: ja uważam, że pomysł ten nie jest głupi - on jest bez sensu :) A po co osoby które nie umieją pikslować miały by startować w konkursie pikslowania? :) Co nowego miałoby to wnieść?

    A przenoszenie dem przez animację zasługuje akurat na wygwizdanie a nie aplauz, bo nie wiąże się z żadnym wysiłkiem i nie wnosi nic nowego. Tu masz przeniesienie dema z PC, które zasługuje na aplauz:

    http://www.youtube.com/watch?v=zVPW40ygd...
    the fender @2013-07-04 11:20:50
    Nie no, naprawdę nie rozpoznaliście animacji ? :) Panowie :)
    A robienie tego dema wbrew pozorom tak naprawdę bez sensu nie jest; w demie występuje jeden efekt i niezła muza. A ten efekt to oczywiście pełnoekranowa animacja w wys.rozdzielczości i wielu kolorach. Design też jest ciekawy, oczywiście ciężko tę produkcję rozpatrywać w konwencji dema tradycyjnego, to raczej demo procedury + nieźle zrobione konwersje.
    the fender @2013-07-04 11:22:49
    Jeśliby oceniać w kategorii dema, to faktycznie jak napisał wieczor - zasługuje na gwizdy. Animacje są fajnym dodatkiem do dema, ale przecież nie mogą stanowić jego tematu hehe ;)
    adv @2013-07-04 11:37:10
    @Wieczór ConversionCompo to część GfxCompo. Oddzielna konkurencja, tak jak kiedyś RaytrackingCompo.

    Dalej jest dokładnie tak, jak pisze The Fender.
    adv @2013-07-04 11:41:22
    Ps. Jak ktoś przeniesie w demie na SV2k13 twarz Greya to też będzie aplauz niezależnie od tego, czy konwersja będzie udana, czy nie. Jaśniej nie umiem. :)
    jhusak @2013-07-04 15:47:07
    @the fender
    Lepiej bym tego nie ujął. 1 efekt. Ale jaki. Pełnoekranowa animacja. TIP animator na Atari lekko pływa, niestety. Jeśli by go przyspieszyć do PEWNEGO i GWARANTOWANEGO 25 fps to efekt też będzie zasługiwał na aplauz. I nie jest to trudne wbrew pozorom :D
    wieczor @2013-07-04 22:33:42
    Panowie, dla mnie konwersja to jest np. coś takiego co panowie commodorowcy zrobili z Second Reality. A to powyżej to nie są żadne konwersje a zrzuty video - program się tworzy raz a potem robi kino. Tylko pytam poraz kolejny: po co?
    adv @2013-07-05 10:56:28
    @Wieczor: - będzie cytat - "Po co? No bo tak!"

    Serio: podlinkowałem Blureu w odpowiedzi na wpis Xeena z 2013-07-02 23:25:11
    quote:


    3d na atari 8 bit - to by dopiero było kompo ;)



    Chodziło oczywiście o żart, animację renderowanego logo Commodore. Reszta nie ma kompletnie znaczenia. Nie przyszło mi do głowy, że ktoś będzie myśleć, że efekty są real time (demo jest stare i już je przerabialiśmy) albo będzie podważać celowość takich produkcji. Nie w tym rzecz.

    Oprócz tej dyskusji pojawił się wątek Vintage Studio dla VS2010, odświeżył się wątek RastaConverter by Jakub Debsky i wątek Światy 3D O to chodziło!

    BTW: @Carrion czy myślałeś może o takiej fajnej główce 3D, jak w Blureu dla A8? Zabombiście mi się podoba. :)
    adv @2013-07-05 11:03:19
    Aaa, no i jeszcze kwestia oddzielnych kompotów:

    - Conversion Compo dla A8 (coby RastaConverter się nie marnował :)
    - Raytrackig Compo dla ST i Falcona (z powodów jak w dyskusji wyżej).

    Tyle moich głupawych pomysłów. Na razie. :)
    the fender @2013-07-06 11:37:34
    Conversion Compo przerobiłbym po prostu na RastaConverter compo jeśli już. W tej kategorii startowałyby obrazki skonwertowane przez RC, warunek - przedstawienie obrazka źródłowego wraz z opisem źródła (np czy autorski, czy jakiś np z Amigi, czy z innego źródła np google images itd). Nie byłaby to stricte rywalizacja, compo miałoby raczej na celu spowodowanie wysypu masowego dobrej jakości obrazków na A8, wykorzystujących go maksymalnie i ekstremalnie. Liczyłby się ogólny efekt wizualny, czyli: mniejsza liczba kolorów + ładniejsza konwersja > większa liczba kolorów ale konwersja paskudna (poziome 'nadmiarowe' linie, jakieś inne paskudztwa np skokowe zmiany kolorów). Mogłoby to być ciekawe :)
    the fender @2013-07-06 11:40:23
    Tak sobie teraz pomyślałem, że pewnie większość nagród zebrałby z początku autor RC, któremu konwersje wychodzą najlepiej :) więc może w konkursie nie chodziłoby stricte o nagrody rzeczowe, bardziej jakieś uznanie, nie wiem tytuł 'masta of rasta' czy coś :)
    adv @2013-07-06 15:44:48
    Jak pisałem chodziło mi o wykorzystanie RC, nazwa (CC czy RCC) sprawa drugorzędna.

    Carrion w wątku o RC napisał, że robi na SV obrazek na Macu z późniejszym wykorzystaniem RC. Taką pracę trzeba by zakwalifikować do gfx compo ponieważ jest wypikslowana. I to w całości. Reszta, czyli zdjęcia, konwersje obrazków i renderingów z innych platform - niezależnie od źródła - wrzuciłbym właśnie do CC. Nagrody, jak znam życie, pewnie by się znalazły, coby rybka miała przynente.

    Życie zweryfikuje.
    gl.h @2013-07-10 17:06:17
    Obrazki z Alicją. Modele (od biedy) jako takie a kompozycja, klimat i kolorystyka kompletnie leżą.

    Rycerz łojący na białym koniu - ładnie wymodelowany, ale widać, że koń na grunt wklejony. Nie pasuje mi realizm 3D do takiej wklejki. To trzeba jakoś tak artystycznie ubrać, jakąś "płaską" konwencję przyjąć.

    Niech mi teraz ktoś wytłumaczy, że talentu i pracy starcza na modelowanie postaci, a nie starcza na elementarne wyczucie plastyczne i dopieszczenie obrazka. Albo jakaś szczególna forma sawantyzmu albo sobie szanowni autorzy zrobili jaja i tak chyba należy oceniać konkurs. Z resztą ten kolaż z kotem o tym dobitnnie świadczy. Jego nawet nie ma co komentować.
    gl.h @2013-07-10 17:16:32
    PS. np. konia z rzędem temu kto odgadnie co jest tematem pierwszego obazka. Dla mnie to bezładnie wysypane modele. Artysta przeważnie stara się by dzieło miało pewną kompozycję. np. Bitwa pod Grunwaldem to niby totalny melanż, ale można tam wyznaczyć linie skupiające uwagę. Tutaj jest wręcz przeciwnie. mam wrażenie, że autor podświadomie maksymalizował sumę kwadratów odległości między modelami.
    nickname
    e-mail / website (opcjonalnie)
    Aktualne tematy
    SDrive Micro ;) (424)
    ostatni: 19-05-2024 12:39, pigula
    Time Wizard - gra na ABBUC Softwa... (255)
    ostatni: 19-05-2024 12:24, Vidol
    Moje materiały wideo z grami na A... (199)
    ostatni: 19-05-2024 07:31, nowy80
    Giełda retro Katowice / Gliwice /... (2)
    ostatni: 19-05-2024 04:31, Zenon
    Gra "TONY" (224)
    ostatni: 18-05-2024 21:57, rafaldudek
    Silly Venture 2024SE - United ATA... (24)
    ostatni: 18-05-2024 21:39, thewasp
    Nowa gra "Mikie" (78)
    ostatni: 18-05-2024 16:14, CharlieChaplin
    Sprawa Piotra Kaczorowskiego (4)
    ostatni: 18-05-2024 15:49, streak
    Emulatorowanie przenośne. (80)
    ostatni: 18-05-2024 14:04, streak
    RMT hacking (183)
    ostatni: 18-05-2024 13:02, emkay
    ATARI 50: THE ANNIVERSARY CELEBRA... (5)
    ostatni: 18-05-2024 11:53, streak
    Szukam dema (3)
    ostatni: 18-05-2024 10:10, kraczaj
    1050 mini (6)
    ostatni: 18-05-2024 09:31, zaxon
    Apidya (2)
    ostatni: 18-05-2024 05:07, jury
    Konwerter "CASia" zamienia CAS na... (69)
    ostatni: 17-05-2024 23:08, pin

    Kategorie Forum Atarum

    Użytkowników: 2796
    Ostatnio zarejestrowany: mkp4fun
    Postów ostatniej doby: 21

    Spotkania i zloty / Meetings & Parties

    Najbliższe imprezy
    link do naszych spotkań online, zapraszamy do odwiedzenia kanału zoom również przez kod QR:

    KWAS

    Kalendarz AOL


    Społeczność/Community


    Rozmawiali
    Wywiad z Mariuszem Jaroszem i Kaz (12)
    Wywiad Dracona z Mr. Bacardim i Kaz (12)
    Tomasz Dajczak i Kaz (21)
    Lech Bąk i "Świat Młodych" i Kaz (26)
    Michał "Mike" Jaskuła i Kaz (6)
    F#READY i Dracon (22)
    Daniel „Arctus” Kowalski i Dracon (25)
    KATOD i TDC (15)
    Mariusz Wojcieszek i "Adam" (17)
    Romuald Bacza i Ramos (16)
    Śledzenie Amentesa i Larek (9)
    Leszek Łuciów i Charlie Cherry (17)
    TO JUŻ ZA TOBĄ: rozmowa z Bobem Pape i cpt. Misumaru Tenchi (39)
    Rob Jaeger i Emu (53)
    Jacek "Tabu" Grad i Dracon (0)
    Alexander "Koma" Schön i Kaz (0)
    Maciej Ślifirczyk i Charlie Cherry (0)
    Jarek "Odyniec1" Wyszyński i Kaz (0)
    Marek Bojarski i Kaz (0)
    Olgierd Niemyjski i Ramos (0)
    «« nowszestarsze »»

    Stragan
    Nowe, pojemniejsze RAM-Carty oferuje Kaz (21)
    "mouSTer" czyli myszka ST oferuje Kaz (30)
    Atari USBJoy Adapter oferuje Jakub Husak (0)
    Programy: Kolony 2106 oferuje Kaz (7)
    Sprzęt: rozszerzenia oferuje Lotharek (27)
    Gadżety: naklejki, pocztówki oferuje Sikor (11)
    Sprzęt: cartridge RAM-CART oferuje Zenon (7)
    Miejsce na drobne ogłoszenia kupna/sprzedaży oferuje Kaz (58)
    Sprzęt: interfejs SIO2IDE oferuje Piguła (0)
    Sprzęt: interfejs SIO2SD oferuje Piguła (36)

    Użytki/Utils
    Sprzęt/Hardware

    Wynalazki
    Atari i Bluetooth napisał Kaz (34)
    SIO2PC-USB napisał Larek (45)
    Nowe SIO2SD napisał Larek (0)
    SIO2SD w CA12 napisał Urborg (12)
    Ratowanie ATMEL-ów napisał Yoohaas (12)
    Projektowanie cartów napisał Zenon (12)
    Joystick do Atari napisał Larek (54)
    Tygrys Turbo napisał Kaz (11)
    Testowałem "Simple Stereo" napisał Zaxon (5)
    Rozszerzenie 1MB napisał Asal (20)
    Joystick trzyprzyciskowy napisał Sikor (18)
    Moje MyIDE oraz SIO2PC na USB napisał Zaxon (16)
    Jak wykonać płytkę drukowaną? napisał Zaxon (26)
    Rozszerzenie 576kB napisał Asal (36)
    Soczyste kolory napisał scalak (29)
    XEGS Box napisał Zaxon (13)
    Atari w różnych rolach napisał Różyk (9)
    SIO2IDE w pudełku napisał Kaz (5)
    Atari steruje tokarką napisał Kaz (15)
    DarkMouse napisał Kaz (7)
    «« nowszestarsze »»