atarionline.pl
atarionline.pl Atari
Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
Translate to RSS RSS
Ponownie "Środowiska prasowe" z 2021-01-12 17:10 (5)
Spowiedź autora #2 - Tbxx z 2021-01-08 18:52 (8)
New Year's Disc 2021 z 2021-01-01 23:57 (6)
Sylwester z AOL-em z 2020-12-31 14:31 (11)
Wesołych Świąt! z 2020-12-24 01:22 (22)
Anonimowa Ankieta Atarowców z 2020-12-22 00:14 (30)
Świąteczny prezent: "Adam Is Me" z 2020-12-17 21:09 (29)
Demodulacja 2020 z 2020-12-13 13:27 (14)
Premiera książki w Empiku z 2020-12-12 20:24 (10)
Nowa płyta Gadesa i stRinga oraz konkurs! z 2020-12-09 17:53 (13)
Gramy w "Dungeon Master" z 2020-12-06 16:10 (18)
Spowiedź autora #2 z 2020-12-01 19:22 (4)
U nas wszystko gra! MegaLoMania #7 z 2020-11-29 14:36 (4)
Dzisiaj "Środowisko prasowe" #12 z 2020-11-25 16:37 (0)
Historia reklamy w grach komputerowych z 2020-11-21 18:25 (20)
Gramy z autorem w "Last Squadron" z 2020-11-19 11:38 (19)
Ponownie "Środowisko prasowe" z 2020-11-15 20:41 (19)
Jak zrobić cover muzyki z Atari? z 2020-11-07 00:58 (42)
Gra "LiteRally" z 2020-10-24 00:08 (106)
Środa z prasą (cz.7) z 2020-10-12 08:43 (12)
«« nowszestarsze »»

Pomocnik/Helper
Gry/Games

Katalog gier

Opisy gier
Submarine Commander opisał Kaz (8)
Frogs opisał Xeen (0)
Choplifter! opisał Urborg (0)
Joust opisał Urborg (16)
Commando opisał Urborg (35)
Mario Bros opisał Urborg (13)
Xenophobe opisał Urborg (34)
Robbo Forever opisał tbxx (16)
Kolony 2106 opisał tbxx (0)
Archon II: Adept opisał Urborg/TDC (9)
Spitfire Ace/Hellcat Ace opisał Farscape (8)
Wyspa opisał Kaz (9)
Archon opisał Urborg/TDC (16)
The Last Starfighter opisał TDC (30)
Dwie Wieże opisał Muffy (18)
Basil The Great Mouse Detective opisał Charlie Cherry (123)
Inny Świat opisał Charlie Cherry (17)
Inspektor opisał Charlie Cherry (19)
Grand Prix Simulator opisał Charlie Cherry (16)
Rescue On Fractalus opisał Kaz (18)
«« nowszestarsze »»

Wewnętrzne/Internals



   Nowinki tworzone dzięki CuteNews
Wyniki KAZ Kompo 2013
Przedstawiamy wyniki konkursu na najlepszą grę roku na małe Atari: KAZ Kompo 2013

  • Pierwsze miejsce: Assembloids XE 323 pkt.

    Autorzy: Marek "xeen" Cora, Adam Wachowski, Michał "stRing" Radecki




  • Drugie miejsce: Deathchase XE 279 pkt.

    Autorzy: Krzysztof "XXL" Dudek, Adam Wachowski, Michał "stRing" Radecki, Jarek "Odyn1ec" Wyszyński




  • Trzecie miejsce: The Hunt 267 pkt.

    Autorzy: Jakub "Ilmenit" Dębski, Michal "stRing" Radecki, Pawel "Ripek" Szewczyk




  • 4. X:8 256 pkt.
  • 5. Balz 180 pkt.
  • 6. Heli in the Caves 172 pkt.
  • 7. Battle Eagle 147 pkt.
  • 8. Rolltris 146 pkt.
  • 9. Alien 8 123 pkt.
  • 10. Amaurote 128 101 pkt.
  • 11. Robo Type 78 pkt.
  • 12. PET Galaga 72 pkt.
  • 13. Dynakillers Unchained 64 pkt.
  • 14. Mahjong XE 55 pkt.
  • 15. Xirius Defect 50 pkt.
  • 16. Helicops 34 pkt.
  • 16. Wybierak do stolca / Invasion from Excrex 34 pkt.
  • 18. Kiki Pong 33 pkt.
  • 19. Daffy 28 pkt.
  • 20. Piranha 26 pkt.
  • 21. Koza Fighter 24 pkt.
  • 22. Attack of the Mutant Pigeons 23 pkt.
  • 23. Venture (gra komercyjna) 21 pkt.
  • 24. Tetryx 20 pkt.
  • 25. Sumator 14 pkt.
  • 26. Soccer Pong 13 pkt.
  • 27. Speedway One 12 pkt.
  • 28. Table Football M4+ 8 pkt.
  • 29. The Horde 7 pkt.
  • 29. The Rockies 7 pkt.
  • 31. Liczenie obrazków 6 pkt.
  • 31. Motorki 6 pkt.
  • 33. Asteroidz 5 pkt.
  • 33. Centment 5 pkt.
  • 35. Another Stupid Game… 4 pkt.
  • 35. Super Mini Robbo 4 pkt.
  • 37. Box1ng 3 pkt.
  • 37. Where is Elvis? 3 pkt.
  • 39. Jan Ken Pon 2 pkt.
  • 39. Labirynty Robbo 2 pkt.
  • 39. Perfect Pitch 2 pkt.
  • 42. Deathrace without Jason Statham 1 pkt.
  • 43. Atari Sudoku 1.3 0 pkt.
  • 43. Boulder Dash Mugen 10 0 pkt.
  • 43. Boulder Dash Mugen 11 0 pkt.
  • 43. Boulder Dash Mugen 12 0 pkt.
  • 43. Boulder Dash Mugen 13 0 pkt.
  • 43. Boulder Dash Mugen 14 0 pkt.
  • 43. Boulder Dash Mugen 9 0 pkt.
  • 43. Boulder Dash Mugen Extras 0 pkt.
  • 43. Catch the X 0 pkt.
  • 43. Dev War 0 pkt.
  • 43. Dice 2013 0 pkt.
  • 43. Heisser Draht 0 pkt.
  • 43. Impact 0 pkt.
  • 43. Mini-Race 0 pkt.
  • 43. Moonlander 0 pkt.
  • 43. Munching Mandy 0 pkt.
  • 43. Oxygen for Life 0 pkt.
  • 43. Polcon 0 pkt.
  • 43. Race against time 0 pkt.
  • 43. Robbo SWS Magnetic 0 pkt.
  • 43. Robbo SWS-1 0 pkt.
  • 43. Robbo SWS-2 0 pkt.
  • 43. Robbo SWS-3 0 pkt.
  • 43. Robbo SWS-4 0 pkt.
  • 43. Search of the Spectrix 0 pkt.
  • 43. Slovenian Quiz 0 pkt.
  • 43. Tre Robbo 27 0 pkt.
  • 43. Tre Robbo 28 0 pkt.
  • 43. Tre Robbo 29 0 pkt.
  • 43. Tre Robbo 30 0 pkt.
  • 43. Tre Robbo 31 0 pkt.
  • 43. Tre Robbo 32 0 pkt.
  • 43. Tre Robbo 33 0 pkt.
  • 43. Tre Robbo 34 0 pkt.
  • 43. Tre Robbo 35 0 pkt.
  • 43. Tre Robbo 36 0 pkt.
  • 43. Tre Robbo 37 0 pkt.
  • 43. Tre Robbo 38 0 pkt.
  • 43. Tre Robbo 39 0 pkt.
  • 43. Robbo Lucky 0 pkt.

    No cóż. Jest mi bardzo miło, że gra w której maczałem palce uzyskała najwięcej punktów. Ze względu na maksymalnie subiektywne moje do niej podejście ,mogę jedynie napisać o okolicznościach powstania Assembloids XE - a były one .... spontaniczne. O samej grze (konkretnie wersji z c64) pierwszy raz opowiadał mi Ooz w "agendowozie" podczas powrotu z SV 2012. Potem podczas korespondowania z Adamem, zupełnie bez premedytacji zagaiłem o tę grę i tak od maila do maila zaczęliśmy robić produkcję w nietypowym trybie graficznym. Dość szybko dołączył do nas stRing celem gry umuzykalnienia. Początkowo plan przewidywał szybką prodkę na Fortification, życie zmodyfikowało brutalnie te założenie (czas) i ostatecznie gra ujrzała światło dzienne na ABBUC (razem zresztą z pozostałymi medalistami tegorocznej edycji Kaz kompo). To na pewno nie koniec - powstaje kolejna wersja tej produkcji z dość fundamentalnymi zmianami. Premiera tejże planowana jest na pewno jeszcze w tym roku, jednakże raczej zawczasu wykluczam jako jeden z autorów udział kolejnej wersji w kolejnej edycji KK.

    Jednak, trzeba przyznać, w tym roku rywalizacja była znacznie bardziej wyrównana, niż w latach poprzednich. W trakcie trwania głosowania nikt nie uzyskał wyraźnej przewagi punktowej i do końca wszystko mogło się zdarzyć. Najciekawszy bój był o drugą lokatę, pomiędzy znakomitymi tytułami: DeathChase XE i The Hunt. Podczas podliczania głosów pozycje tych gier zmieniały się. Ostatecznie Deathchase XE uzyskał srebro różnicą jedynie ... 12 punktów. Kto wie jaki byłby wynik całego konkursu przy kolejnych np. 10 głosach. Warto też wspomnieć o tzw. "dychach". Otóż The Hunt zainkasował ich najwięcej - oznacza to, że gra ta dla największej ilości osób była w tym roku najlepszą co daje jej, że tak się wyrażę, moralne zwycięstwo i powód do chwały :) Nie ukrywam też, że i mi gra ta najbardziej do gustu przypadła i spędzam przy niej parę chwil dość często. Deathchase XE też z niemała ilością dych (sztuk dziewięć) i wyprzedza pod tym względem Assembloids XE, które to najbardziej regularnie zbierało ogólnie wysokie noty i ostatecznie wygrało punktowo. Warto wspomnieć, że samo DeathChase XE też nie powiedział jeszcze ostatniego słowa i możemy spodziewać się kolejnych wersji gry.

    Zwycięzca ABBUC (X:8) uplasował się na 4 pozycji (też regularnie zgarniając punkty od wielu osób - czuć, że gra się podoba) i niewiele mu zabrakło do podium. Cieszy dobre, 5 miejsce gry Balz, która pokonała więcej niż dobre strzelaniny: Batle Eagle i Heli in The Caves i stanowi wyłom z Abbucowych pozycji w rankingu.

    Dziękuję Wszystkim za głosy (których to ostatecznie udało się uzbierać 50 sztuk, dwie osoby głosowały tylko na jedną pozycję), wyrozumiałość podczas tradycyjnych moich korekt w trakcie trwania (no cóż - mamy problem z ogarnięciem, bo gier jest dużo i ten rok nie wskazuje na trend odwrotny). Jeden głos został oddany po czasie, ale autor tegoż miał solidne usprawiedliwienie - dlatego też na pełnych prawach zdecydowałem się go uznać. Przepraszam też, że KK uruchomiliśmy w ... lecie. W edycjach 2012 i 2013 obiecywałem sobie, do takiej sytuacji ponownie nie dopuścić, ale może rok 2014 nie będzie kazał na siebie tyle czekać, za co trzeba trzymać kciuki ;)

    Tradycyjnie już pośród głosujących rozlosowaliśmy nagrody.

  • koszulkę związaną z tematyką Atari wylosował: Bunsen
  • opłacone wejście na Silly Venture 2014 wylosował: Bluki

    W celu "realizacji" nagród proszę o kontakt ze mną na adres email (mcora@tlen.pl) w terminie do 14.07.2014. Po tym czasie ewentualna nagroda zostanie rozlosowana w loterii AOL.

    Do następnego Kaz Kompo które może się odbyć już za ... pół roku! ;) Dziękujemy!

    2014-06-26 21:27 by Xeen
    komentarzy: 49
  • adv @2014-06-26 23:34:54
    Chylę czoła i szczerze gratuluję każdemu od trzeciego poprzez drugie do pierwszego miejsca.
    wieczór @2014-06-27 00:04:29
    Kolejny ustawiony konkurs... Znowu nic nie wygrałem...
    nosty @2014-06-27 00:36:31
    Serdecznie gratuluję!
    Odyn1ec @2014-06-27 05:09:27
    gratulacje dla stRinga:)
    bob_er @2014-06-27 08:01:19
    @wieczór: bo to musisz sam sobie konkurs wymysleć. Wtedy masz szanse na dobry wynik :).
    wieczór @2014-06-27 08:58:41
    @bob_er: ja nie brałem udziału w konkursie jako autor, tylko jako głosujący. Zamiast wymyślania konkursu, wolałbym napisać automat losujący :D O, i Lotto też znowu ustawione...
    larek @2014-06-27 09:05:49
    Wieczór, jak to nie brałeś udziału w konkursie jako autor, a muzyka w Robo Type?

    Przy okazji - gratulacje dla Wszystkich Twórców gier. Fajnie, że coś robicie.
    wieczór @2014-06-27 09:22:11
    @larek: no faktycznie, nawet 11 miejsce jest, ale w obliczu konkurencji nie liczyłem na jakieś spektakularne zwycięstwo z tej strony konkursu (patrz wątek o grach w produkcji w sensie forma vs treść ;) ) - może w przyszłym roku if you know what I mean ;)

    Automat losujący był moją jedyną nadzieją i dobrze by go było stuningować :)))
    mgr_inz_rafal @2014-06-27 09:36:50
    Noo... Stolec ostatecznie nie tak źle ;-)
    Chyba zrobię edycję kolekcjonerską na taśmie szpulowej :)

    Dziękuję wszystkim za głosy i gratuluję zwycięzcom!
    mono @2014-06-27 10:04:21
    Rafał, i z czego ja to potem sobie wczytam? ;>
    dzozef @2014-06-27 10:19:33
    może należałoby zmodyfikować punktację tak, żeby malała wykładniczo, czyli za pierwsze 10 a za drugie już np 7 to wtedy ustawienie gry jako najlepszej przez wiele osób będzie się przekładało na miejsce w rankingu.
    Karsa @2014-06-27 10:19:44
    Organizator konkursu wygrał konkurs? 'Lekko' podejrzane. Żądam ponownego przeliczenia głosów! :)
    wieczór @2014-06-27 10:20:29
    @mono: wydania kolekcjonerskie nie są do wczytywania, tylko postawienia w folii na półce :) albo kupisz na allegro magnetofon :)
    Iron @2014-06-27 10:45:05
    Zadziwiło mnie że ktoś na moje tytuły w ogóle głosował, chyba jakiś opętany :D
    xeen @2014-06-27 11:13:31
    @Karsa - głosy są w załączniku (podlinkowane pod słowa 50 sztuk) - można przeliczyć, sprawdzić :) A najlepiej .... w przyszłości też zagłosować! ;) (do czego zachęcam)
    xeen @2014-06-27 11:18:24
    @Iron - dostałem info, że czasem na głos miały wpływ dzieciaki. Także mnie to nie dziwi.

    @dzozef - zastanawiałem się nad tym także - do rozważenia
    xxl @2014-06-27 12:23:03
    Swietna pozycja. Dziekuje za glosy. Tak, bedzie uaktualnienie DC XE o mozliwosc rejestracji na www wyniku gry poprzez biblioteke datamatrix foxa.
    Adam @2014-06-27 13:07:06
    Dzięki za wszystkie głosy :)
    adv @2014-06-27 15:03:13
    @Adam Pisząc wszystkie masz zapewne na myśli głosy na Assembloids XE i na Deathchase XE ;)
    pirx @2014-06-27 17:30:44
    Znów przegrana ze stolcem. Nie ma dla mnie żadnych szans :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    Defekaczka @2014-06-27 20:00:12
    Ze stolcem jeszcze nikt nie wybrał, tzn nie wygrał.
    wieczór @2014-06-27 22:39:58
    Bo stolec to kupa... To jest odpowiedź! To jest życie. Mamę oszukasz, tatę oszukasz ale życia nie oszukasz :)

    http://www.youtube.com/watch?v=t_ODhVn78...
    tdc @2014-06-28 01:22:53
    Gratuluję autorom gier, zwycięzca zasłużył sobie, sam na niego głosowałem. Gra jest grywalna, ciekawa i ma nowy tryb graficzny, którego osiągi zadziwiają (warto ją zobaczyć na real Atari na monitorze CRT).

    Dziękuję za gry i czekam na więcej ;)

    Dziękuję za głosy oddane na mój team !;)
    gonzo @2014-06-28 01:42:44
    tak mnie trochę zastanawia jaki jest cel ustawiania gierek w takiej kolejności. może i jest, ale jak można porównać klasyki typu death chase, amaurote czy alien 8 z całą resztą? chyba w takim przypadku (oby zawsze tak było!) gdy jest dużo różnych gierek, to myślę, że dobrze by było podzielić to przynajmniej na jakieś kategorie, żeby każda gierka mogła znaleźć swoje miejce, dostać jakieś punkty itd itp :(
    tdc @2014-06-28 02:59:01
    @gonzo od lat jestem tego samego zdania.
    wieczór @2014-06-28 03:27:48
    Myślę, że podział na kategoria zaczyna mieć sens gdy gier są setki. Ta ilość to trochę bez sensu - wiele gier trudno jest jednoznacznie sklasyfikować, zaraz pojawią się pretensje, a dlaczego platformówka, jak to jest w zasadzie łamigłówka, albo to nie jest po prostu strzelanka ale przygodówka... Dajcie spokój.

    Kaz Compo nie jest jakimś rankingiem gier, która lepsza, nikt ich tu nie porównuje, to jest prosty konkurs popularności gier, pod kątem grywalności, wykonania - w skrócie - która się bardziej podoba. I tak powinno zostać.

    Zresztą zwróćcie uwagę, że pierwsze 3 miejsca są okupowane przez gry z zupełnie odmiennych kategorii a taki The Hunt wcale nie należy do jakiejś mocno popularnej (to subiektywna ocena, może się mylę). Po drugie ma to dużą wartość poznawczą dla autorów przyszłych gier, w sensie - jakie gry robić i JAK.
    wieczór @2014-06-28 03:35:04
    Zresztą analiza rankingu jest bardzo pouczająca. Zwróćcie uwagę na dystrybucję głosów. Ścisła czołówka deklasuje resztę o rzędy wielkości, a raptem kilka gier ma powyżej 100 punktów. Zaraz potem zaczynają się stany niskie - rozziew jest porażający. Uwaga o klasykach też jest chyba nietrafiona bo Robbo jest klasykiem jak najbardziej a poległ z kretesem. Co do Alien 8 czy Death Chase to są to gry po prostu dobre, a Assembloids jest technicznie bardzo dobrze wykonana.

    To skupienie się większości punktów na kilku pozycjach, zdaje się potwierdzać argumenty z innego wątku, że ludzi którzy mogą tworzyć - i tworzą gry - jest sporo (i umiejętności im wystarcza) a dobrych pomysłów na dobre gry brakuje. I takie konkursy jak Kaz Compo to weryfikują i chwała im za to, może ktoś wyciągnie wnioski ;)
    Adam @2014-06-28 17:39:03
    Jeśli już dodawać jakiekolwiek nowe kategorie, to raczej typu "najlepszy kawałek muzyczny" (tutaj Wieczór miałby duże szanse za Robo Type) albo "najlepszy rysunek tytułowy" (Deathchase XE? The Hunt?)...
    larek @2014-06-28 18:22:12
    Jestem za! Jak przy przyznawaniu Oskarów :)
    - najlepsza gra roku
    - najlepsza grafika
    - najlepsza muzyka
    - najlepsza gra obcojęzyczna... no dobrze, rozmarzyłem się ;)
    larek @2014-06-28 18:33:08
    Dla jasności, oczywiście chodzi o muzykę i grafikę w grze.
    Można jeszcze dodać kategorię najlepsze intro do gry.
    xeen @2014-06-28 20:37:45
    Jeżeli to ja będę współprowadził kolejną edycję to jestem otwarty na zmiany, jednak nie jestem zwolennikiem rewolucji. Najbardziej boję się zbytniego skomplikowania reguł i konieczność poświęcenia więcej ilości czasu na głos co przeniesie się na jeszcze mniej głosów. Także ja osobiście raczej mam tutaj konserwatywne podejście "ogólnie" - żadnego pomysłu jednak nie krytykuję a priori.

    Zgadzam się z Wieczorem co do "setek", ale nie tylko gier ale i głosów. Jeżeli skomplikowanie reguł da nam kilkadziesiąt procent mniej głosów to ja wolę zachować te reguły które są i wyłonić grę na możliwe dużej próbie, niż na pojedynczych głosach. A wiem, że już teraz sporo osób nie głosuje z .... braku czasu, nad czym ubolewam, ale zachęcał będę zawsze na ile mi sił starczy.

    Jeszcze raz dzięki dla Tych co głos oddali - dla mnie osobiście to jest motywator aby działać dalej i na poletku gier i na Atari w ogóle. Jestem przekonany, że pojedyncze punkty cieszą zwłaszcza osoby w miarę nowe - to wielka radość. Warto ją dawać autorom - to oznacza, że ktoś na moją grę spojrzał i nawet zagrał z przyjemnością. Bardzo miła sprawa. A że AXE wygrało KK? Jeszcze trzy, cztery lata temu nie byłbym w stanie uwierzyć, że mi się to uda osiągnąć a tu proszę.
    A zaczynałem od radochy po uzyskanie trzeciej dziesiątki w grze w Basicu: Qwerty Masta, którą napisałem w 2 godziny

    Kto wie do jakiego poziomu dojdą tegoroczni i zeszłoroczni debiutanci :) Ksyw nie wymieniam bo pewnie coś pokręcę i przypadkowo kogoś pominę :) Ale życzę im (i nam!) sukcesów na tym polu.
    Jeszcze raz napiszę - że liczy się każdy punkt i każdy głos jest na wagę złota.
    wieczór @2014-06-28 20:38:07
    @Adam: świetny pomysł - jestem jak najbardziej za :) (i to nie ze względu na muzykę ;) ). To chyba ma więcej sensu niż dzielenie gier na kategorie - za to pomaga oceniać gry w różnych aspektach i je ze sobą porównywać. Z tym obcojęzycznym to może trochę nie, bo fakt występowania takiego czy innego języka nic nie wnosi (podobnie jak nie bym był za podziałem na polskie i zagraniczne). I oczywiście kategoria na najlepsze Robbo :D
    xeen @2014-06-28 20:48:24
    kategoria obcojęzyczne wychodzi już teraz, jeżeli dla Was jest to ważne zestawienie. Nic nie trzeba robić :)
    adv @2014-06-28 21:13:35
    Nagród starczy? :)
    gorgh @2014-06-28 21:27:50
    przeczytałem "naród starczy" :)
    wieczór @2014-06-28 21:28:08
    @adv: od czego są sponsorzy :) Tylko trzeba ubiegać się odpowiednio wcześnie o nich :)

    A tak w ogóle Kaz Compo jest rozstrzygane mniej więcej w połowie roku, można by potem na jakimś party , Głuchołazy, Wapniak czy SV - zrobić galę wręczania statuetek :) Czerwony chodniczek mam na strychu jakby co :D
    larek @2014-06-29 00:44:13
    No ale tu nie ma żadnych nagród, więc... z pewnością ich starczy.
    A nagroda dla jednego z głosujących zawsze się znajdzie.
    wieczór @2014-06-29 01:44:45
    No ale jak już wchodzimy w system oscarowy to i gala musi być i chodniczek i statuetki trzeba odlać... Złote Kazy :) Trzeba formę zdjąć :D
    gonzo @2014-06-29 01:52:56
    wieczór - zadziwiasz mnie, jak to kaz compo jest rozstrzygane mniej więcej w połowie roku? hmm...
    wieczór @2014-06-29 02:13:56
    No kiedy wypada połowa roku? Jutro lub pojutrze (a dokładniej o północy z poniedziałku na wtorek. Więc z dokładnością do tygodnia połowa roku :)
    adv @2014-06-29 14:59:26
    Tak mi przyszło do głowy, że skoro nie ma nagród, to może my moglibyśmy mieć swój wkład.

    Udział w zabawie - głosowanie - minimum 5 zł. To chyba śmieszna kwota i każdy ją wniesie. Jeśli ktoś chciałby więcej mógłby napisać pod swoimi typami np. - Wpłacam 20/50 zł.

    W ten sposób głosujący dostaje w nagrodę np. wejście na SV, a laureat za sumę kwot opłaci sobie podróż, a może i pobyt na SV. A może żonie powinien za tą kasę jakoś wynagrodzić za noce niedyspozycji :)) Mam na myśli kolację w miejscu, gdzie nie podsłuchują.
    xeen @2014-06-30 07:48:36
    wypowiadam się za siebie, ale jeszcze raz powtórzę, że nie chodzi o nagrody. największą satysfakcją jest to, że ktoś zagra, komuś się spodoba.

    statuetki: miałem taką ideę, ale jest to nie najtańsze. No chyba, że ktoś ma jakiś konkretny pomysł na taką, propozycję.

    Co do terminów - mam nadzieję, że odpalanie KK w połowie roku nie stanie się regułą, tylko uda się przyszłą edycją puścić wcześniej. Nie kłóci się to jednak z tym, aby statuetki wręczać na zlotach za jakiś czas dopiero.
    xxl @2014-06-30 15:24:39
    gra bierze udzial w konkursie automatycznie jesli zostala wydana w danym roku. gdyby do konkursu gre trzeba bylo zglosic wtedy upominek jak najbardziej. w obecnej sytuacji nie. gdyby to ode mnie zalezalo nie przydzielalbym zadnych nagrod.
    adv @2014-06-30 18:55:09
    @xxl Racja, nie pomyślałem o tym. Z drugiej strony jeśli ktoś nawet nie przyjąłby nagrody mogłaby przejść na kolejne miejsce. W sumie miałoby to sens, gdyby nagroda wynosiła około 1000 zł, czyli trzeba by było wpłacać po około 20 zł. Melodia przyszłości, jeśli będzie za mało tytułów, można pomyśleć o takim wspomagaczu.
    wieczór @2014-07-01 09:24:11
    Oj, Panowie, to takie żarciki. Nie jestem za fundowaniem jakichś szczególnych nagród a szczególnie pieniężnych :) Bardziej symbolicznych w sensie do postawienia na półkę, np dyplom czy inna pierdółka z tabliczką. Jeśli o mnie chodzi to takie coś miałoby dla mnie większą wartość niż jakiekolwiek pieniądze czy inne fanty.

    Ze statuetkami to oczywiście taka fantazja, jak xeen wspomniał wykonanie coś by tam kosztowało i to pewnie nie mało. Pewnie można by coś wykonać metodą chałupniczą, taniej. Albo wydrukować w 3D i złotym sprayem pociągnąć ;) Takie tam dywagacje. Ale podział na kategorie, w sensie pod jakim kątem grę się ocenia i oczywiście najlepsza gra jako całość (tak jak jest obecnie) uważam za bardzo dobry. Często w grze są elementy warte docenienia, a jako całość nie zawsze przejdzie.
    wieczór @2014-07-01 09:26:03
    PS. Po wprowadzeniu jakichkolwiek składek, śmiem wątpić w szeroką popularność tego głosowania, więc lepiej nie ;)
    mgr_inz_rafal @2014-07-26 19:52:48
    Zaraz zaraz... Wnoszę o anulację konkursu, gdyż pominięto moją grę:
    http://atarionline.pl/forum/comments.php...

    Choć wcale się nie dziwę, bo sam o niej zapomniałem już parę minut po napisaniu :)
    Adam @2014-07-26 20:06:56
    Co jakiś czas się to zdarza, że jakaś gra umknie, np. Venture była wydana w roku 2012, ale uwzględniona w Kaz Kompo 2013. Więc może z "Dziura-Defense" powalczysz w następnym głosowaniu? :)
    mgr_inz_rafal @2014-07-26 20:41:10
    Spoko, mam nadzieję, że powalczę czymś więcej niż tą biedną Dziurą :)
    nickname
    e-mail / website (opcjonalnie)
    Aktualne tematy
    Moje materiały wideo z grami na A... (40)
    ostatni: 16-01-2021 09:43, nowy80
    #FujiNet - karta sieciowa SIO dla... (504)
    ostatni: 16-01-2021 03:37, Jacques
    Listingi z Moje Atari (21)
    ostatni: 16-01-2021 02:05, Dope
    - Janusze biznesu i zakupu - (125)
    ostatni: 16-01-2021 00:24, Kaz
    Rozbudowa Atari (25)
    ostatni: 15-01-2021 23:37, mgr_inz_rafal
    Jakie Atari 8-bit obecnie? (29)
    ostatni: 15-01-2021 21:15, Jacques
    Prośba o info o giełdach (29)
    ostatni: 15-01-2021 20:21, miker
    (YouTube) Polskie gry na 8-bitowe... (5)
    ostatni: 15-01-2021 00:51, itguyinaction
    [K] AAAAAAAAtari kupię IDE Plus 2... (63)
    ostatni: 14-01-2021 20:51, pin
    Atari a C64 (timery i opóźnienia ... (5)
    ostatni: 14-01-2021 11:48, Wolfen
    Szukamy programu przelicznik na PC (10)
    ostatni: 14-01-2021 09:57, Krótki
    Atarowe i nieatarowe newsy scenowe (422)
    ostatni: 13-01-2021 23:54, Kaz
    UM Super Cartridge (47)
    ostatni: 13-01-2021 23:52, emka
    Gry w szachy na Atari (1447)
    ostatni: 13-01-2021 22:18, Dracon
    Sparta Dos X dla początkujących (28)
    ostatni: 13-01-2021 22:04, pin

    Kategorie Forum Atarum

    Użytkowników: 2262
    Ostatnio zarejestrowany: lampart
    Postów ostatniej doby: 41

    Spotkania i zloty / Meetings & Parties

    Najbliższe imprezy
    Jeżeli znasz termin i miejsce jakiegoś zlotu albo spotkania milośników Atari to poinformuj nas. Tutaj możemy wstawić baner i link.

    KWAS

    Kalendarz AOL


    Społeczność/Community


    Rozmawiali
    Lech Bąk i "Świat Młodych" i Kaz (26)
    Michał "Mike" Jaskuła i Kaz (6)
    F#READY i Dracon (22)
    Daniel „Arctus” Kowalski i Dracon (25)
    KATOD i TDC (13)
    Mariusz Wojcieszek i "Adam" (16)
    Romuald Bacza i Ramos (16)
    Śledzenie Amentesa i Larek (9)
    Leszek Łuciów i Charlie Cherry (17)
    TO JUŻ ZA TOBĄ: rozmowa z Bobem Pape i cpt. Misumaru Tenchi (39)
    Rob Jaeger i Emu (53)
    Jacek "Tabu" Grad i Dracon (0)
    Alexander "Koma" Schön i Kaz (0)
    Maciej Ślifirczyk i Charlie Cherry (0)
    Jarek "Odyniec1" Wyszyński i Kaz (0)
    Marek Bojarski i Kaz (0)
    Olgierd Niemyjski i Ramos (0)
    Wolfgang Burger i Grey (0)
    Mariusz "Ramos" Rozwadowski i Xeen (0)
    Wywiad z Wojciechem Zientarą i Xeen (0)
    «« nowszestarsze »»

    Stragan
    Atari USBJoy Adapter oferuje Jakub Husak (0)
    Programy: Kolony 2106 oferuje Kaz (6)
    Sprzęt: rozszerzenia oferuje Lotharek (20)
    Gadżety: naklejki, pocztówki oferuje Sikor (11)
    Sprzęt: cartridge RAM-CART oferuje Zenon (7)
    Miejsce na drobne ogłoszenia kupna/sprzedaży oferuje Kaz (54)
    Sprzęt: interfejs SIO2IDE oferuje Piguła (0)
    Sprzęt: interfejs SIO2SD oferuje Piguła (24)

    Użytki/Utils
    Sprzęt/Hardware

    Wynalazki
    Atari i Bluetooth napisał Kaz (33)
    SIO2PC-USB napisał Larek (45)
    Nowe SIO2SD napisał Larek (0)
    SIO2SD w CA12 napisał Urborg (12)
    Ratowanie ATMEL-ów napisał Yoohaas (12)
    Projektowanie cartów napisał Zenon (12)
    Joystick do Atari napisał Larek (54)
    Tygrys Turbo napisał Kaz (9)
    Testowałem "Simple Stereo" napisał Zaxon (3)
    Rozszerzenie 1MB napisał Asal (20)
    Joystick trzyprzyciskowy napisał Sikor (18)
    Moje MyIDE oraz SIO2PC na USB napisał Zaxon (16)
    Jak wykonać płytkę drukowaną? napisał Zaxon (26)
    Rozszerzenie 576kB napisał Asal (36)
    Soczyste kolory napisał scalak (29)
    XEGS Box napisał Zaxon (13)
    Atari w różnych rolach napisał Różyk (8)
    SIO2IDE w pudełku napisał Kaz (5)
    Atari steruje tokarką napisał Kaz (15)
    DarkMouse napisał Kaz (7)
    «« nowszestarsze »»