atarionline.pl
atarionline.pl Atari
Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
Translate to RSS RSS
Videocast Loading... z 2017-03-25 18:10 (2)
Forever 2017 - wyniki z 2017-03-19 12:21 (60)
Demo „Bad Apple” z 2017-03-15 22:59 (52)
Larek pokazuje z 2017-03-11 17:18 (35)
Przed nami Forever 2017 z 2017-03-02 19:04 (54)
Imprezy retro 4-5 marca z 2017-02-25 23:53 (17)
Wywiad z Danielem „Arctusem” Kowalskim z 2017-02-19 23:36 (25)
Odkurzone gry Gandalfa z 2017-02-16 23:33 (3)
Jak zostałem atarowcem z 2017-02-12 00:16 (95)
10 linijek kodu – konkurs BASIC Tenliners 2017 z 2017-02-08 23:45 (3)
Nowe gierki: Kaverns of Kfest, Robbo SWS-14 z 2017-02-05 23:46 (1)
GRAWITACJA – to przyciąga! :) z 2017-02-01 22:33 (20)
Nowy PIXEL (nr 23) z 2017-01-30 23:57 (25)
Nowy MADS z 2017-01-28 13:17 (2)
Retro w Szczecinku z 2017-01-24 21:06 (13)
Rick i inne aktualności z 2017-01-21 19:37 (48)
KATOD - powiew świeżości w muzyce elektronicznej z 2017-01-17 23:05 (5)
Gry ze starych kaset MatoSimiego z 2017-01-12 23:48 (11)
Jak się robi design z 2017-01-04 19:55 (28)
Nowy Rok, nowe otwarcie! z 2017-01-01 13:55 (8)
«« nowszestarsze »»

Pomocnik/Helper
Gry/Games

Katalog gier

Opisy gier
Frogs opisał Xeen (0)
Choplifter! opisał Urborg (0)
Joust opisał Urborg (16)
Commando opisał Urborg (35)
Mario Bros opisał Urborg (13)
Xenophobe opisał Urborg (34)
Robbo Forever opisał tbxx (16)
Kolony 2106 opisał tbxx (0)
Archon II: Adept opisał Urborg/TDC (9)
Spitfire Ace/Hellcat Ace opisał Farscape (7)
Wyspa opisał Kaz (9)
Archon opisał Urborg/TDC (16)
The Last Starfighter opisał TDC (30)
Dwie Wieże opisał Muffy (17)
Basil The Great Mouse Detective opisał Charlie Cherry (49)
Inny Świat opisał Charlie Cherry (17)
Inspektor opisał Charlie Cherry (19)
Grand Prix Simulator opisał Charlie Cherry (16)
Rescue On Fractalus opisał Kaz (18)
Stranded opisał Kaz (10)
«« nowszestarsze »»

Użytki/Utils
Wewnętrzne/Internals



   Nowinki tworzone dzięki CuteNews
WAP-niak 2016 – wyniki i stuff

Tegoroczna edycja WAP-niaka była bardzo udana, czego potwierdzeniem jest m.in. większa liczba prac niż we wcześniejszych latach. Stuff możecie pobrać stąd, a poniżej będziemy stopniowo uzupełniać opis poszczególnych pozycji.


Game compo:

1. „Cyctriks” (289 pkt) – Koala, Insert, Cedyń


Ciekawy pomysł i bardzo sprawne wykonanie: ta gra to po prostu „zawinięty” bokami Tetris w perspektywie studni. Dno tej „studni” jest stylizowane na sutek, stąd kobieca pierś w tytule. FIRE przyspiesza przesuwanie się klocków.

Koala umieścił w grze kod umożliwiający przesyłanie wyników do High Score Cafe.



M - włączanie / wyłączanie muzyki
S - włączanie / wyłączanie efektów
P - pauza (-1 punkt)
Esc - wyjście z gry

Kod: Marek „Koala” Ogłodek
Grafika: Piotr „Insert” Kosmala
Muzyka: Marcin „Cedyń” Czartyński
Testy: MarekP, Pin, Miker, Bocianu


2. „Sarepska. The Game” (249 pkt) – Nosty, Jakub Husak


Pisana w krótkim czasie i kończona podczas WAP-niaka gra dla dwóch osób. Dwa obozy: Atari i Commodore walczące o musztardę sarepską potrzebną im na party wysłały specjalnie wyszkolone psy, które rywalizują ze sobą o ten cenny zasób. Słoiki z musztardą pojawiają się losowo na planszy, trzeba je zbierać i przenosić do własnego obozu, gdzie są już bezpieczne. Warto przy tym uważać na kolce – wpadnięcie w nie powoduje chwilowe unieruchomienie. Co istotne, można też polować na przeciwnika, tzn. potrącenie go powoduje, że wokół rozsypuje się cała zgromadzona przez niego musztarda.


Bardzo grywalna pozycja, niestety trzeba mieć do niej drugiego gracza.

Kod, grafika, pomysł: Arek „Nosty” Staworzyński
Muzyka: Jakub Husak




3. „Twin Cars” (217 pkt) – LewiS, Dely, Miker


Gra jest zgodnie z intencją autorów przeznaczona dla jednego gracza, ale należy używać dwóch dżojstików naraz. Na ekranie widzimy dwa pojazdy, każdy z nich ma swoje dwa pasy ruchu. Zasady są proste: zbieramy elementy owalne, omijamy prostokątne. Grę odpalamy naciskając oba przyciski FIRE.


Kod: Jakub „LewiS” Kosiec
Grafika: Daniel „Dely” Koźmiński
Muzyka: Michał „Miker” Szpilowski


4. „Wytyczne rybne” (215 pkt) – mgr inż. Rafał, WnZ


Zapamiętujemy wylosowany wygląd ryby, a potem próbujemy go odtworzyć z 4 elementów. W zestawie do losowania są różne mniej lub bardziej dziwaczne ryby, w tym jedna bardzo specyficzna... Jak twierdzi Rafał, głębiny oceanów są jeszcze niezbadane i wszystkie te jego ryby mogą istnieć w rzeczywistości. Dużym atutem gry jest wpadająca w ucho muzyka.


FIRE powoduje wybranie danego elementu.
Góra / dół - przełącza pomiędzy taśmą z elementami a wybierakiem.

Kod, grafika: mgr inż. Rafał Chabowski
Muzyka: WnZ („Wykwity na Zwieraczu”)


5. „5 Dots” (200 pkt) – Bocianu, Kris3D (AnticShop)


Gra logiczna. Celem jest postawienie jak największej liczby kresek powstałych przez dostawianie piątej kropki. Najlepiej zacząć w trybie EXPLORE, który pozwoli na dobre poznanie zasad. Natomiast w trybie ARCADE mamy licznik czasu i kary za błędne ruchy.

Niestety prezentacja 5 Dots podczas compo nie była odpowiednio przygotowana i to chyba spowodowało, że gra została oceniona słabiej niż na to zasługuje.


M - włączanie / wyłączanie muzyki
H - hint / podpowiedź (w trybie EXPLORE)
U - undo / cofnij (w trybie EXPLORE)


Kod, muzyka: Wojciech „Bocianu” Bociański
Grafika: Krzysztof „Kris3D” Kuc
Pomysł: SST
Testy: Marok7, RJ1307


6. „Much Blastesz” (151 pkt) – TDC, Kris3D, V0yager


Typowa strzelanka w stylu TDC, napisana oczywiście w Action! i przygotowywana w ostatnich dniach przed WAP-niakiem. To, co wyróżnia tę grę, to użycie sampli do efektów dźwiękowych podczas rozgrywki. Tytuł ma być nawiązaniem do Duszpasterza (wiadomo którego).


Ekran tytułowy już podczas party stworzył Kris3D i na razie jest on w odrębnym pliku.

Kod, grafika: Tomasz „TDC” Cieślewicz
Ekran tytułowy: Krzysztof „Kris3D” Kuc
Muzyka: Bartek „V0yager” Dramczyk


7. „Warsaw City+” (148 pkt) – TDC, Miker


Ta gra znana jest wieloletnim czytelnikom AtariOnline. W styczniu 2010 roku TDC opublikował u nas jej pierwszą wersję (bez plusa w tytule), która została oryginalnie napisana w 1989 roku, kiedy jeszcze Tomek kończył podstawówkę i uczył się programowania w Action!. Na potrzeby WAP-niaka 2016 TDC rozbudował grę, pojawiła się też muzyka stworzona specjalnie do niej przez Mikera.


Rozgrywka mocno inspirowana jest automatową grą „Empire City: 1931” z 1986 roku (znaną też jako Street Fight), ale akcję TDC umieścił w bardzo uproszczonej warszawskiej scenerii. W oknach i na dachach budynków pojawiają się uzbrojeni bandyci, których musimy jak najszybciej trafić. Poza tym dostajemy bonusy za strzelanie do spadających przedmiotów: pocisk uzupełnia amunicję, worek z pieniędzmi daje dodatkowe punkty.

Kod, grafika: Tomasz „TDC” Cieślewicz
Muzyka: Michał „Miker” Szpilowski



Cover compo:

1. Goldish Chrysanthemums (283 pkt) – LiSU
Czyli "Chryzantemy złociste", polski klasyk nieznanego pochodzenia zalatujący węgierską Omegą – chryzantemy bardzo się spodobały i odśpiewywany chóralnie refren towarzyszył potem całym kompotom.

2. Ulietaj na kryliach wietra (259 pkt) – Jakub Husak
Czyli najbardziej znany motyw ze suity „Tańce połowieckie” opery „Kniaź Igor” Aleksandra Borodina.

3. Cannon Fodder (246 pkt) – Miker
Z gry rzecz jasna. Kompozytor: Richard Joseph.

4. Lotus 3 - Space Ninja Crazy Cover (245 pkt) – WnZ (Wykwity na Zwieraczu)
Z gry Lotus III The Ultimate Challenge - Space Ninja.

5. Boing Boom Tschak (234 pkt) – Pin
Pin bierze na warsztat Kraftwerk używając Neo Trackera.

6. Guybrush theme (233 pkt) – stRing
Kompozytor: Michael Z. Land.

7. Highway to Hell (216 pkt) – Bocianu
Oryginał: AC/DC.

8. Biała Flaga (212 pkt) – Miker
Oryginał: Republika.

9. Bad Apple (202 pkt) – Dhor
Kompozytor oryginału: Masayoshi Minoshima.



VBXE compo:

1. Telekinesis (323 pkt) – Jok



2. Cyctriks (264 pkt) – Insert



3. Fuji (170 pkt) – IRATA4



4. Defender (166 pkt) – LiSU



5. Napełniam się (155 pkt) – mgr inż. Rafał



6. Edge of Reality (153 pkt) – Yerzmyey



7. SENMS albo Choód Próski (144 pkt) – Kris3D



8. Omlet Rekurencyjny (92 pkt) – mgr inż. Rafał





[EDIT 2016-05-31]
Miker podał statystyki oraz wyniki dodatkowych konkurencji rozgrywanych podczas party:

Party odwiedziło 65 osób, przed głównymi „kompotami” rozdano 46 votek, z czego 37 wróciło ważnych.

„Tempest 2000 High Score Compo” – podczas jednej rozgrywki na Jaguarze trzeba było wykręcić jak najlepszy wynik. Pierwsza trójka wyglądała następująco:
1. IRATA4 - 329.188 pkt
2. LewiS - 230.073 pkt
3. Dely - 158.708 pkt

„Jaka to gra gra?” (konkurs muzyczny na rozpoznawanie tytułów gier przygotowany przez Bocianu) – finałowa trójka to:
1. TDC
2. IRATA4
3. Sikor

„2 Grosze Compo” (wygrywał uczestnik mający przy sobie najwięcej dwugroszówek): Pablo 112 - 14 szt.

Poza tym „szczęśliwą votkę” wylosował Bocianu. A kilka godzin wcześniej odebrał on jeszcze nagrodę za pierwsze miejsce zajęte w kwietniowym konkursie rebusowym na AtariOnline.

2016-05-29 20:52 by "Adam"
komentarzy: 64
IRATA4 @2016-05-29 21:39:40
No ,no , Fajne gierki zrobiliśta i w sporej ilości , raz jeszcze Gratulacje.
the fender @2016-05-29 21:55:10
Ok, to teraz tylko czekamy na musztardowy stuff.
No, inny też chętnie przygarniemy :)
atarka @2016-05-29 22:03:56
super prace!
Adam @2016-05-29 22:15:01
Dopisałem wyniki VBXE compo
wawrzyn bbsl @2016-05-29 22:18:29
Koala & rest super robota!
Codziennie oglądam ten portal plus inne. Kiedyś będę znowu na /!\ zlocie!
Do zobaczenia! Ja codziennie jestem na tym portalu. Pozdro bracia!
Rastan @2016-05-29 22:45:51
Grafiki magistra rządzą!
Adam @2016-05-29 22:46:25
Podpiąłem obrazki VBXE.
larek @2016-05-29 23:08:54
Gdzie znajdę Wytyczne rybne? Pozostałe gry udało mi się namierzyć, a gra Rafała mi się gdzieś schowała.

Cyctriks świetne. I jak dużo punktów można zdobyć ;)
CharlieChaplin @2016-05-29 23:10:45
Is there an XEX of "Ulietaj na kryliach wietra" available ?!?
Adam @2016-05-29 23:13:44
Larek, paczka była aktualizowana, pewnie masz wcześniejszą wersję.
larek @2016-05-29 23:25:50
Faktycznie, już mam :)
voy @2016-05-29 23:44:34
@CharlieChaplin: no, but you can play it via RMT Player by Raster: http://atarionline.pl/v01/index.php?ct=u...
dhor @2016-05-30 00:15:38
Biała flaga nie zajęła punktowanego miejsca? Shame on you!
Adam @2016-05-30 00:37:52
Uzupełniłem listę wszystkich coverów wraz z opisami.
Cwaniak, bo Wikipedie przeczytal @2016-05-30 00:46:44
https://pl.wikipedia.org/wiki/Chryzantem...

Chryzantemy złociste – tango z 1939 roku. Autorem muzyki i słów jest Zbigniew Maciejowski. Utwór wykonywał m.in. Janusz Popławski.

Nagrane kilka dni przed wybuchem II wojny światowej w firmie Odeon zamykają złoty okres polskiego tanga.

Fragment refrenu:
Chryzantemy złociste
W kryształowym wazonie
Stoją na fortepianie,
Kojąc smutek i żal.
Poprzez łzy srebrno mgliste
Do nich wyciągam dłonie,
Szepcząc wciąż jedno zdanie:
Czemuś odeszła w dal.

[...]Istnieje popularny, wulgarny pastisz tego utworu – autor pozostaje nieznany, a nagranie błędnie przypisuje się różnym artystom, m.in. zespołowi Kury (co lider zespołu, Tymon Tymański oficjalnie zdementował), zespołowi Stare Dobre Małżeństwo bądź Andrzejowi Sikorowskiemu

Czyli to nie my od Omegi ale Omega od nas? Nie tak szybko, muzyka w oryginale z 1939 była inna, czyli to jednak chyba my od nich.

https://www.youtube.com/watch?v=djJGEWee...

Mam jednak wrażenie, że cover tej wersji wzbudziłby nieco mniejszy entuzjazm na party.
Adam @2016-05-30 01:00:06
Dzięki, Cwaniaku - czyli jak widać (i słychać) inspiracją do tekstu było przedwojenne polskie tango, ale muzycznie to zupełnie inna bajka i LiSU wspominający w swym opisie o Omedze (co wykorzystałem powyżej) nie jest bez racji :)

Trafna wydaje się Twoja końcowa uwaga, tanga cieszą się obecnie raczej małym powodzeniem wśród atarowców.

Dla tych, co nie znają wspomnianego "wulgarnego pastiszu", którego cover przedstawił LiSU:
https://www.youtube.com/watch?v=SDFdzLJB...
Sub-Zero @2016-05-30 01:05:28
Cyctricks sypie się na emulatorze. 5 dots bardzo fajne i ta estetyka. Mmmmm. Tak się to powinno robić. Brawo!

Jok pozamiatał. Bardzo ciekawe są twórczości Rafała i Yerzmyeya - istnie Picassowe. Kris3d - też bardzo fajna praca. Cud, miód i orzeszki graficzne.

Muzyka Lisa zasłużenie wygrała. Świetna jest. Kuba też ciekawie, Miker też się namęczył. Nie wiem co z nutą STring-a. Czy to nie temat z Monkey Island dotyczący głównego bohatera Guybrusha Treepwooda? Zaraz posłucham ale jak tak to bardzo fajny pomysł.

Płodne party. Gratulacje dla twórców!
Cwaniak, bo zna Odsiecz Sobieskiego @2016-05-30 01:06:26
Jestem też prawie pewien, że był on bezpośrednio zainspirowany koszulką F0Xa, tą ze zdjęciem fortepianu, na którym w butelce stoją chryzantemy - lekko już więdnące z powodu wspomnianego w piosence zaniedbania.
Adam @2016-05-30 01:12:59
@Sub-Zero: "Cyctricks sypie się na emulatorze."
A próbowałeś odpalać z odrębnego pliku CYCTRIKS.XEX? Mi się sypało tylko jak uruchamiałem z GAMES.ATR
Atariteca @2016-05-30 02:17:07
The download link doesn't seem to work. I gives an error!
Anon @2016-05-30 06:44:41
Czemu 5 lines tak nisko? Kiedyś takie gry wydawało się komercyjnie
piter @2016-05-30 06:46:18
kurcze, dużo fajnego softu ! super ! prawie przyjechałem...echhh, za rok będę... :)
grey / mystic bytes @2016-05-30 07:46:56
Jak miło widzieć imprezę, gdzie dopisuje zarówno frekwencja jak i prace :) Żałuję że nie mogłem przyjechać. Wstępnie deklaruję się za rok :)
stRing @2016-05-30 08:16:02
@Sub-Zero: tak Guybrush theme to oczywiście motyw przewodni ze znanej serii Monkey Island.
xxl @2016-05-30 08:49:09
6. Guybrush theme (233 pkt) – stRing

swietny cover. szkoda, ze tak nisko. u mnie prywatnie no.1
mono @2016-05-30 08:50:35
Ooo - gra od Antic Shop jak zwykle bardzo dopracowana! Jest help, elegancki interfejs, pięknie Panowie - tak trzymać! Chętnie spróbuję :)
IRATA4 - świetna grafika!
Sub-Zero @2016-05-30 09:10:03
@String: posłuchałem uważnie i zmieniam zdanie...

Dla mnie wyniki od góry powinny być tak:

1. String - Guybrush Treepwood Theme
1,1. Lisu - Chryzantemy

Niestety, to niskie miejsce chyba dlatego STring że ludzie nie ogarnęli tematu o co biega bo RACZEJ nie grali w tą boską sagę:

https://youtu.be/_fj5pIpjS14

Gratuluję pomysłu na cover! Dla mnie top!
voy @2016-05-30 10:03:23
@Atariteca: this link seems to work. :) If you use Avast AV then add http://ftp.pigwa.net to the URL exclusions.
kris3d @2016-05-30 11:28:24
@mono, @Sub-Zero , @Anon dzięki za miłe słowa:) Trochę daliśmy ciała z prezentacją gry, to fakt, no ale to był już 3 dzień Party no i ten teges;) Wystawimy jeszcze raz;););)

Co mnie osobiście cieszy (tak będzie laurka własna dla anticSHOP:)) to to że członki anticSHOP-a brały udział czynny w WAPNIAKu na wielu polach, aż się zdziwiłem że tak bardzo się zaangażowaliśmy:

+ game: "5DOTS" (bocian, kris3d)
+ game: "MuchBlastesz" - ekran startowy (kris3d)
+ cover: "Highway to Hell" (bocianu)
+ VBXE: "SENMS albo Choód Próski" (kris3d)
+ crazy compo: "Jaka to gra gra?" (bocianu)

Oczywiście bez Was byłoby to niemożliwe:) To było bardzo udane i klimatyczne Party:) Na SV2k16 też coś szykujemy, rzecz jasna:)
xxl @2016-05-30 14:43:10
moda z holyłudu niestety zawitala i na atari. juz nawet w grach o klockach na ekranie musi pojawic sie murzyn.
mono @2016-05-30 15:42:33
XXLu - to jest przecież miedź a nie heban... :>
xxl @2016-05-30 15:47:05
no i co to zmienia? :D
the fender @2016-05-30 16:34:22
tak naprawdę to jest murzyńskie trans :D
the fender @2016-05-30 16:43:16
Telekinesis - wow :)
mono @2016-05-30 16:44:47
@xxl: Jak to co? Miedź to indianie! Winetu i te rzeczy...
bocianu @2016-05-30 16:46:32
Winetu, to trzeba mieć na autostradu w zagranicu. Coś Ci się pomyliło.
xxl @2016-05-30 17:03:55
@mono: jasne... a jak murzyna pomalujesz na zielono to bedzie ufo. kolor tu nie ma znaczenia :-)
tdc @2016-05-30 18:59:19
Telekinesis by Jok - rewelacja!
Zasłużone najbardziej punktowane pierwsze miejsce ze wszystkich (aż 323 pkt).

Tak coś mi pachnie ST ta grafika, być może była rysowana na ST?
tebe @2016-05-30 19:56:20
TDC była rysowana w XL-Paint w wersji dla VBXE ;)
j. @2016-05-30 20:11:14
była rysowana w grafx2 ;)
xl-paint raczej odpada na razie, ale i tak szykuję coś na małe atari na SV
dzięki!
(może dzięki obrazkowi powstanie jakaś produkcja dla lynxa na Silly Venture)
xxl @2016-05-30 21:04:38
Cyctriks, fajna gra, ale sterowanie do luftu, dzoj w dol to klocek spada, dzoj w gore - obrot. to by bylo dobre
the fender @2016-05-30 21:26:02
No proszę, grafx2. A niedawno jak polecałem to narzekali, że oldschoolowe i niewygodne.
Ale może właśnie taki sposób obsługi inspiruje mocniej :)
jhusak @2016-05-30 22:18:06
CharlieChaplin @2016-05-30 23:05:17
@JHusak:

Thank you !
Atariteca @2016-05-31 06:28:28
@voy Thanks, it worked!
solo/ng @2016-05-31 12:02:41
Zajebiste bylo zajebiste! Niczym w prime peak czasie sceny;) Duzo ludzi!
Po tak dlugiej przerwie znow zobaczyc cala ekipe (a takze poznac nowych ludzi) - piekna sprawa.
Juz bookujemy termin na przyszly rok:-D

Szkoda, ze gry nie zamknelismy , ale przy tak zacnej ekipie %%% - nie dalo rady;- ). 90% jest wiec closure soon.

Do nexta mordy!

Mam ze 100 fotek, wrzuce wieczorem gdziesik.
Adam @2016-05-31 21:58:44
Dopisałem na końcu wyniki dodatkowych konkursów zorganizowanych dla uczestników podczas party.
jhusak @2016-05-31 22:53:44
Jakkolwiek gra Monkey Island jest kultowa, to muzyka nie jest powalająca. Nie wpada w ucho i nie prowokuje do nucenia :)
koala @2016-06-01 09:54:35
@Adam: ehh wszędzie Ci zboczeńcy:) Gra ma tytuł od Cycle(d) Tetriks a nie od jakiegoś tam cyca! przez myśl by mi to nie przeszło:P

@Sub-Zero: memlo Cyctriksa to $a00, więc spod dosa nie pójdzie.

@XXL: góra/dół to obrót prawo/lewo klocka, tak więc to by było dziwne: na dól to masz przyspieszenie a do góry to np: obrót w prawo, a fire w lewo? To dopiero wtedy dziwnie się gra (próbowałem). czasami jak właśnie się przytrzymuje górę to niechcąco można na bok wychylić i klops. Tak więc IMO sterowanie jest optymalne, co nie oznacza że nie trzeba się do niego przyzwyczaić:P

Aha, zapomniałem napisać o zasadach punktacji i leveli. a więc tak:
co 20 klocków zwiększa się level, a co za tym tempo spadania klocków, z jednym wyjątkiem - co 5 leveli tempo jest troszkę cofane do tyłu, tak żeby można złapać "oddech". Mój rekord to 35 level:)

punktacja za linie:
1 linia -> 1 punkt
2 linie -> 3 punkty
3 linie -> 6 punktów
4 linie -> 10 punktów
koala @2016-06-01 09:57:41
Jeszcze taka uwaga: IMO najlepszą gierą na Wapniaku był 5 Dots - super dopracowana, przemyślana i zajebiśce grywalna!. Ciężko tak ambitny projekt przedstawić w parę minut na kompotach...
xxl @2016-06-01 10:27:54
@Koala: nie. obrot jest tylko w jednym kierunku... zagraj w tetrisa :p
nosty @2016-06-01 19:09:37
"Jakkolwiek gra Monkey Island jest kultowa, to muzyka nie jest powalająca. Nie wpada w ucho i nie prowokuje do nucenia :)"

Kuba, jeśli miałeś na myśli cover na Atari, to nie będę dyskutował, choć mi się podobał. Jeśli jednak pisałeś to po prostu o motywie z M.I. jako takim, to zaczynam podejrzewać, żeś jako Beethoven - piszesz znakomitą muzykę, ale jesteś głuchy ;)

Muzyka z M.I. jest w absolutnym Top 5 moich ulubionych motywów z gier, właśnie przez swoją genialną melodyjność i wpadanie w ucho. Często słucham jej w różnych wykonaniach i nie mogę potem przestać nucić w głowie.
Me gusta @2016-06-01 22:48:02
Jedni lubią rude, a drudzy pasztet z truflami. Nie ma co dyskutować co się komu podoba ;)
miker @2016-06-01 23:09:21
A ja wszystkim serdecznie dziękuję za udział w party. Nie wiem, czy wszystkim wszystko odpowiadało, w razie czego uwagi proszę dawać w odpowiednich wątkach. Niemniej przyznam, że sam miałem niezłą zabawę. DZIĘKI! :)
jhusak @2016-06-02 09:29:28
@nosty, widocznie nie trafiła w mój gust ...
jhusak @2016-06-02 09:31:23
Jakkolwiek, jeśli dla jednych jest zaj@#$@ta a dla innych po prostu dobra, to już świadczy o tym, że jest na pewno nietuzinkowa :)
stRing @2016-06-02 15:25:17
To ja jeszcze dorzucę 3 grosze do tego co napisał Nosty w odpowiedzi na "zarzut" Kuby :)
Muzyka z Monkey Island (mam tu na myśli całą serię i 4 świetne OST) jest bardzo różnorodna i na pewno znajdzie się nie jeden fragment możliwy do zanucenia, o np. taki: https://youtu.be/-IpvJZuX_Vk?t=1565
Z kolei motyw przewodni, który skonwertowałem, jest z pewnością trudny do zanucenia, ale nie niemożliwy. Poza tym, że nie jest on najlepszy ze wszystkich utworów z uniwersum MI, na pewno jest najbardziej z nim kojarzony, stąd właśnie on wylądował na tapecie.
xxl @2016-06-02 15:56:39
https://youtu.be/_N9sJAxUpCI?t=51m18s - muzyka z Monkey Island jest jak szarlotka... nie mozna tego spieprzyc jakiekolwiek wykonanie zawsze wyjdzie dobre ;-) - to nie jest komentarz do wersji Atari stRinga ktora jest naprawde dobra :-)
Wasza Chryzantema @2016-06-03 19:36:06
Ja poznałem że to String po kilku sekundach! :-)

Z jednej strony można się zastanowić czy to naprawdę dobrze, że Atarowców bawią takie pijackie piosenki (zamiast ambitnych kawałków, które przecież także były) z drugiej strony, gdybym miał takie rozterki to bym tego kompo nie wygrał :-)

Dzięki wielkie i do usłyszenia za rok, jeszcze kilka szlagierów jest w zanadrzu!
aaa @2016-06-04 02:07:38
koala: nie pierdziel, gierka jest zajebista, ale nie wciskaj, że "ehh wszędzie Ci zboczeńcy:) Gra ma tytuł od Cycle(d) Tetriks a nie od jakiegoś tam cyca! przez myśl by mi to nie przeszło:P"
aaa @2016-06-04 02:08:06
koala: nie pierdziel, gierka jest zajebista, ale nie wciskaj, że "ehh wszędzie Ci zboczeńcy:) Gra ma tytuł od Cycle(d) Tetriks a nie od jakiegoś tam cyca! przez myśl by mi to nie przeszło:P"
aaa @2016-06-04 02:30:11
Wasza Chryzantema - gratuluję wygranej
kó kóx klam @2016-06-12 02:34:03
czarne to zUo
kkk @2016-06-20 04:23:18
kolejna gra tdca. lecisz w prawo i nic się nie dzieje

ten sam engine odsmażany od lat. sample to nowość? aha. to niezła faza
nickname
e-mail / website (opcjonalnie)
Aktualne tematy
Retro Warsaw Meetup #1 25 marca W... (3)
ostatni: 26-03-2017 03:20, martinez
Sztab w Warszawie: 25 marca (sobo... (14)
ostatni: 26-03-2017 01:13, mav
Turbo Basic Compiler (42)
ostatni: 25-03-2017 23:56, larek
Wapniak 2017 - wstępne ustalenia (48)
ostatni: 25-03-2017 20:40, pin
Ciekawostki (3941)
ostatni: 25-03-2017 18:08, TheFender
neotracker (50)
ostatni: 25-03-2017 10:06, pin
doradźcie jakiegoś joya... (18)
ostatni: 24-03-2017 22:52, rr_800xe
Ultra video xe mod problem (11)
ostatni: 24-03-2017 21:31, piomet
Lasermania w XM (21)
ostatni: 24-03-2017 20:56, sun
Interfejs Tom+ Co mi działa i nie... (1)
ostatni: 24-03-2017 14:34, pgru
Pigwa FTP - "zaginiony stuff" pow... (8)
ostatni: 24-03-2017 10:10, Dracon
Szukam Iron debugger (7)
ostatni: 23-03-2017 14:39, Martinus
Animator L. K. Avalon ? (11)
ostatni: 23-03-2017 14:23, Martinus
Wykopaliska tbxx'a (29)
ostatni: 23-03-2017 13:45, Martinus
"Udawane" nowe kolory palety (3)
ostatni: 23-03-2017 13:35, pan_henryk

Kategorie Forum Atarum

Użytkowników: 1663
Ostatnio zarejestrowany: amigowiec
Postów ostatniej doby: 16

Społeczność/Community

Najbliższe imprezy

Sprzęt/Hardware

Wynalazki
Atari i Bluetooth napisał Kaz (17)
SIO2PC-USB napisał Larek (44)
Nowe SIO2SD napisał Larek (0)
SIO2SD w CA12 napisał Urborg (9)
Ratowanie ATMEL-ów napisał Yoohaas (12)
Projektowanie cartów napisał Zenon (12)
Joystick do Atari napisał Larek (54)
Tygrys Turbo napisał Kaz (7)
Testowałem "Simple Stereo" napisał Zaxon (3)
Rozszerzenie 1MB napisał Asal (20)
Joystick trzyprzyciskowy napisał Sikor (18)
Moje MyIDE oraz SIO2PC na USB napisał Zaxon (16)
Jak wykonać płytkę drukowaną? napisał Zaxon (25)
Rozszerzenie 576kB napisał Asal (13)
Soczyste kolory napisał scalak (28)
XEGS Box napisał Zaxon (13)
Atari w różnych rolach napisał (8)
SIO2IDE w pudełku napisał Kaz (5)
Atari steruje tokarką napisał Kaz (14)
DarkMouse napisał Kaz (7)
«« nowszestarsze »»